Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 indlæg i dette emne

Annonce ♥

KJOLEN!!

Jeg fik som skrevet tidligere byttet den første kjole jeg købte, da jeg virkelig ikke var glad for den. Det var bare slet ikke mig og hvad jeg havde drømt om. Jeg havde jo drømt om den helt store prinsesse kjole med kæmpe skøre, men efter at have prøvet en del af den type, fandt jeg ud af det heller ikke var mig. Det blev istedet en mellemting. Jeg føler mig stadig ikke 100% sikker på kjolen, men tror bare det er fordi jeg generelt har svært ved at tage en beslutning og holde mig til den. (Det tog også en evighed at lave invitationerne). Det er jo også en vigtig og stor beslutning af finde den helt rigtig kjole og jeg kan se jeg ikke er den eneste som er på kjole nr.2 ;) Jeg bliver dog glad hver gang jeg kigger på billederne af den, så helt dårligt valg kan det ikke være :). Der skal laves en del tilrettelser af den, da der er blonder som går over skuldrene og jeg gerne vil have uden. Jeg fik desværre ikke taget billede af slæbet nede og bæltet er også en prøve. Har ikke besluttet mig for hvad jeg vil have endnu. Hvad synes I? :floejt:

kjolen_zpsd9e88c58.jpg

kjolen2_zps78525920.jpg

DEn er simpelthen så smuk! Hold da op! Og synes helt sikkert bæltet skal blive på :) Den klær' dig og uden at kende dig, ligner den at den "lige er dig" :)

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KJOLEN!!

Tænkte I gerne ville se min nye kjole, :) så her får I til at starte med lige et hurtigt mobilbillede. Jeg håber på at have bedre billeder på mit kamera, som jeg kan ligge op i morgen når jeg igen er hjemme. Jeg er simpelthen så lykkelig for, at jeg besluttede at prøve denne kjole, selvom jeg blev frarådet at kigge på flere... :floejt: Jeg kunne bare mærke med mig selv, at jeg blev nødt til det, ellers ville jeg fortryde det senere hen. Jeg var super spændt og nervøs, da jeg skulle prøve kjolen for første gang i går. Den havde høje forventninger at leve op til, men det var ingen sag for denne kjole er seriøst det flotteste og smukkeste jeg længe har set. Det er virkelig DRØMMEKJOLEN!! :a1221: Jeg kan slet ikke holde op med at tænke på den og kigge på billederne af den og nu glæder jeg mig helt vildt til at have den på om 4 måneder (noget jeg ikke har gjort med mine tidligere kjoler....). Kjolen er så meget mig og alt jeg havde drømt om, så jeg er over ud lykkelig :loveshower:

98ae9eb3-2ca7-4ad7-b3bf-343c228cea0a_zps

He he, og straks efter ser jeg at du ha købt en NY kjole! Du stråler jo med den på, det er vidst KJOLEN!! Tillykke med den, den er så fin og med meget smukke detaljer! Jeg er vild med skørtet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KJOLEN!!

Tænkte I gerne ville se min nye kjole, :) så her får I til at starte med lige et hurtigt mobilbillede. Jeg håber på at have bedre billeder på mit kamera, som jeg kan ligge op i morgen når jeg igen er hjemme. Jeg er simpelthen så lykkelig for, at jeg besluttede at prøve denne kjole, selvom jeg blev frarådet at kigge på flere... :floejt: Jeg kunne bare mærke med mig selv, at jeg blev nødt til det, ellers ville jeg fortryde det senere hen. Jeg var super spændt og nervøs, da jeg skulle prøve kjolen for første gang i går. Den havde høje forventninger at leve op til, men det var ingen sag for denne kjole er seriøst det flotteste og smukkeste jeg længe har set. Det er virkelig DRØMMEKJOLEN!! :a1221: Jeg kan slet ikke holde op med at tænke på den og kigge på billederne af den og nu glæder jeg mig helt vildt til at have den på om 4 måneder (noget jeg ikke har gjort med mine tidligere kjoler....). Kjolen er så meget mig og alt jeg havde drømt om, så jeg er over ud lykkelig :loveshower:

98ae9eb3-2ca7-4ad7-b3bf-343c228cea0a_zps

He he, og straks efter ser jeg at du ha købt en NY kjole! Du stråler jo med den på, det er vidst KJOLEN!! Tillykke med den, den er så fin og med meget smukke detaljer! Jeg er vild med skørtet :)

Ha ha, ja det kan hurtigt skifte ;-) Jeg synes stadig kjole to er flot, men den gav mig slet ikke den rigtige følelse. Så er glad for jeg ledte videre og fandt min KJOLE!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KJOLEN!!

Tænkte I gerne ville se min nye kjole, :) så her får I til at starte med lige et hurtigt mobilbillede. Jeg håber på at have bedre billeder på mit kamera, som jeg kan ligge op i morgen når jeg igen er hjemme. Jeg er simpelthen så lykkelig for, at jeg besluttede at prøve denne kjole, selvom jeg blev frarådet at kigge på flere... :floejt: Jeg kunne bare mærke med mig selv, at jeg blev nødt til det, ellers ville jeg fortryde det senere hen. Jeg var super spændt og nervøs, da jeg skulle prøve kjolen for første gang i går. Den havde høje forventninger at leve op til, men det var ingen sag for denne kjole er seriøst det flotteste og smukkeste jeg længe har set. Det er virkelig DRØMMEKJOLEN!! :a1221: Jeg kan slet ikke holde op med at tænke på den og kigge på billederne af den og nu glæder jeg mig helt vildt til at have den på om 4 måneder (noget jeg ikke har gjort med mine tidligere kjoler....). Kjolen er så meget mig og alt jeg havde drømt om, så jeg er over ud lykkelig :loveshower:

98ae9eb3-2ca7-4ad7-b3bf-343c228cea0a_zps

He he, og straks efter ser jeg at du ha købt en NY kjole! Du stråler jo med den på, det er vidst KJOLEN!! Tillykke med den, den er så fin og med meget smukke detaljer! Jeg er vild med skørtet :)

Ha ha, ja det kan hurtigt skifte ;-) Jeg synes stadig kjole to er flot, men den gav mig slet ikke den rigtige følelse. Så er glad for jeg ledte videre og fandt min KJOLE!!

Ja for pokker, følelsen skal være der og jeg tror ikke man er i tvivl når man står i kjolEN :cheerleader3::loveshower::c166: DEn er ihvertfald SMUK! og den klær dig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste "ferie" inden brylluppet

På lørdag rejser vi en uge til England. Vi skal først og fremmest besøge H2Bs familie og alle vores venner. Sidste år havde jeg ikke råd/tid til så mange besøg og vi kom heller ikke der over i julen eller til nytår, derfor tager vi en hel uge her i februar. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted og selvom det aldrig føles helt som ferie, men mere som at være hjemme, så vil vi alligevel prøve at få tid til lidt feriehygge også :happy:

Når vi nu alligevel er derover har vi planlagt at købe en del ting til brylluppet for at spare penge. Jeg har arbejdet på en liste i et par måneder, med hvad vi skal kigge på/købe/have med hjem. Vi har nemlig allerede en del ting liggende hos hans forældre som skal fragtes hjem. Håber vi har nok plads i kufferterne! :floejt:

Shoppingliste:

- Brudesko

- Brudens smykker og lingeri

- Vielsesringe (der ved vi, at vi kan spare en del)

- Gommens tøj, sko tilbehør

- Forlovers tøj m.m.

- Tøj til min niece og nevø på 2 og 6 år

- Brudepigekjoler

- Gæstebog

- Konfetti el. lign. plus poser

- Toiletsager til kurvene på toiletterne

Ting som er købt og skal med hjem:

- Skrivemaskine

- Favours

- 2 par gule Converse sko

- Manchetknapper

- Sko stickers

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste "ferie" inden brylluppet

På lørdag rejser vi en uge til England. Vi skal først og fremmest besøge H2Bs familie og alle vores venner. Sidste år havde jeg ikke råd/tid til så mange besøg og vi kom heller ikke der over i julen eller til nytår, derfor tager vi en hel uge her i februar. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted og selvom det aldrig føles helt som ferie, men mere som at være hjemme, så vil vi alligevel prøve at få tid til lidt feriehygge også :happy:

Når vi nu alligevel er derover har vi planlagt at købe en del ting til brylluppet for at spare penge. Jeg har arbejdet på en liste i et par måneder, med hvad vi skal kigge på/købe/have med hjem. Vi har nemlig allerede en del ting liggende hos hans forældre som skal fragtes hjem. Håber vi har nok plads i kufferterne! :floejt:

Shoppingliste:

- Brudesko

- Brudens smykker og lingeri

- Vielsesringe (der ved vi, at vi kan spare en del)

- Gommens tøj, sko tilbehør

- Forlovers tøj m.m.

- Tøj til min niece og nevø på 2 og 6 år

- Brudepigekjoler

- Gæstebog

- Konfetti el. lign. plus poser

- Toiletsager til kurvene på toiletterne

Ting som er købt og skal med hjem:

- Skrivemaskine

- Favours

- 2 par gule Converse sko

- Manchetknapper

- Sko stickers

Du har da vist styr på det hele! Det ser godt ud – god tur :wink:

Er der egentlig noget at spare på Converse?? Jeg vil nemlig gerne have et hvidt par til mit bryllup som skiftesko, men når jeg søger

på det engelske ebay, så synes jeg nærmest kun, der er sælgere fra USA, der shipper world wide :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste "ferie" inden brylluppet

På lørdag rejser vi en uge til England. Vi skal først og fremmest besøge H2Bs familie og alle vores venner. Sidste år havde jeg ikke råd/tid til så mange besøg og vi kom heller ikke der over i julen eller til nytår, derfor tager vi en hel uge her i februar. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted og selvom det aldrig føles helt som ferie, men mere som at være hjemme, så vil vi alligevel prøve at få tid til lidt feriehygge også :happy:

Når vi nu alligevel er derover har vi planlagt at købe en del ting til brylluppet for at spare penge. Jeg har arbejdet på en liste i et par måneder, med hvad vi skal kigge på/købe/have med hjem. Vi har nemlig allerede en del ting liggende hos hans forældre som skal fragtes hjem. Håber vi har nok plads i kufferterne! :floejt:

Shoppingliste:

- Brudesko

- Brudens smykker og lingeri

- Vielsesringe (der ved vi, at vi kan spare en del)

- Gommens tøj, sko tilbehør

- Forlovers tøj m.m.

- Tøj til min niece og nevø på 2 og 6 år

- Brudepigekjoler

- Gæstebog

- Konfetti el. lign. plus poser

- Toiletsager til kurvene på toiletterne

Ting som er købt og skal med hjem:

- Skrivemaskine

- Favours

- 2 par gule Converse sko

- Manchetknapper

- Sko stickers

Du har da vist styr på det hele! Det ser godt ud – god tur :wink:

Er der egentlig noget at spare på Converse?? Jeg vil nemlig gerne have et hvidt par til mit bryllup som skiftesko, men når jeg søger

på det engelske ebay, så synes jeg nærmest kun, der er sælgere fra USA, der shipper world wide :help:

Ja nu håber jeg bare vi kan finde det hele og få det med hjem...

Vi har købt to par til under 600 kr. så ja der kan være en del at spare. På eBay kan du altid i menuen til venstre vælge at du kun vil se sælgere fra UK, så er det måske lidt nemmere at overskue :-) Vi har dog køb vores hos en skobutiks outlet. Prøv at søg på Google efter »soletrade outlet uk«. Det kan være de har dem du leder efter :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i DK med nye køb

Så er jeg tilbage i Danmark igen efter en skøn ferie i England. Vi fik set en masse venner og familie, leget turister et par dage og var på en del shoppingture (5 stk. :blink:). Vi brugte først et par dage på at kigge os omkring efter tingene på vores shoppingliste før vi besluttede os om nogle køb. H2B fik stort set styr på alt hans (jakkesæt, skjorte, slips, sko, bælte... :biggrin:) imens jeg var mindre heldig og ikke fandt det helt store. :td: Det eneste jeg fik købt var faktisk undertøj. Jeg endte med en cremefarvet wonderbra til om dagen og så et lækkert(sexet) sort sæt til om aftenen. (Skal nok se om jeg kan finde et billede af det på nettet senere). Derudover fik jeg købt den fiiiineste kjole til min niece på 2 år, den er så cute :7himmel: Jeg havde håbet på at finde mine sko og smykker, men gule sko er åbenbart ikke lige på mode pt og smykker var overraskende svære at finde også. :huh: Jeg fandt dog et par øreringe den sidste dag, som havde potentiale, men kunne ikke beslutte mig, så tog et par billeder og så må jeg se om jeg kan finde dem på nettet hvis det er.

En ret stor og vigtig post blev dog også klaret, RINGENE!! :biggrin: Jeg havde virkelig svært ved at beslutte mig her og var slet ikke sikker på hvad jeg skulle vælge, men til sidst måtte jeg jo tage en beslutning for de skulle jo bestilles inden vi tog hjem. Jeg er dog super glad for valget og tror endda jeg sparede en del da min var nedsat i prisen. De kom dog stadig til at koste de dobbelte af hvad vi havde regnet med/planlagt, men vi blev enige om at det altså ikke var en post vi ville spare på hvis det kom til det. Nu skal vi bare finde ud af om vi kan få H2B familie til at sende dem over når de er klar (ved ikke om jeg tør sende dem med pakkepost) eller om vi kan vente til de kommer over til brylluppet (dagen før!) :o

Jeg skal nok få taget billeder af alle vores nye indkøb og ting vi fik med hjem fra England, men bliver nok lidt presset i denne uge med det nye job og alting. Havde dog en rigtig god første dag på jobbet i dag og glæder mig til rigtig at komme i gang i morgen :biggrin:

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seneste køb

Så er jeg klar med første omgang billeder af vores indkøb!

caketopper_zps134307af.jpg

Caketopper, som godt nok kom hjem fra Etsy for en måneds tid siden, men har ikke lige fået den vist. Synes den er super fin, så er virkelig tilfreds. Den kommer til at sidder så flot på vores kage :D

stickers_zpsfa161f15.jpg

Vores fine sko stickers!

wonderbra_zps0189fcc2.png

Mit wonderbra sæt til om dagen. Har desværre ikke kunne finde mit aften/nat lingeri sæt på nettet, så kan jeg ikke vise jer. Kan være jeg en dag tager et billede af det... dog ikke på! :blush:

typewritter_zps37bcbc67.jpgtypewritter2_zpsb2c7cb8e.jpg

Og sidst, men ikke mindst, vores mega seje skrivemaskine! Tror vi fra første planlægningsdag begge var enige om at vi ville have sådan en til brylluppet. Jeg elsker generelt gamle retro skrivemaskiner, så den er fin at have stående bagefter også. Regner med at bruge den til gæstebogsbordet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower: 100 DAGE MILEPÆL + VIELSESRINGE :loveshower:

Så er vi nede på 100 dage! Hvor er det vildt! Så er det jo lige om ikke så længe :cheerleader3: Glæder mig helt sindsygt meget. Vi fik som sagt købt vores vielsesring i England, så dem får I da lige lov til at se. Vi valgte ikke at købe et sæt, men en ring hver for sig, da vi ønskede forskellige ting. H2B ville gerne have noget helt enkelt, da han ikke er vant til smykker, mens jeg gerne ville have noget mere pyntet og helst ikke en "alm" ring (smallere udgave af hans).

H2Bs ring er en 9 karat guld ring, 5mm, helt enkelt og fin. Passer så flot på ham.

Min ring er 18 karat guld med 9 små princess cut diamanter af 0,5 karat :a1221: Den er så meget flottere i virkeligheden end billederne kan vise. Glæder mig til at få den hjem i den rigtige størrelse.

weddingring_groom_zps370adb24.jpgweddingring_bride_zps907bba1f.jpg

myring_zpsf61959bc.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: 100 DAGE MILEPÆL + VIELSESRINGE :loveshower:

Så er vi nede på 100 dage! Hvor er det vildt! Så er det jo lige om ikke så længe :cheerleader3: Glæder mig helt sindsygt meget. Vi fik som sagt købt vores vielsesring i England, så dem får I da lige lov til at se. Vi valgte ikke at købe et sæt, men en ring hver for sig, da vi ønskede forskellige ting. H2B ville gerne have noget helt enkelt, da han ikke er vant til smykker, mens jeg gerne ville have noget mere pyntet og helst ikke en "alm" ring (smallere udgave af hans).

H2Bs ring er en 9 karat guld ring, 5mm, helt enkelt og fin. Passer så flot på ham.

Min ring er 18 karat guld med 9 små princess cut diamanter af 0,5 karat :a1221: Den er så meget flottere i virkeligheden end billederne kan vise. Glæder mig til at få den hjem i den rigtige størrelse.

weddingring_groom_zps370adb24.jpgweddingring_bride_zps907bba1f.jpg

myring_zpsf61959bc.jpg

Den er da super flot… EN rigtig prinsesse ring … <3 Den er meget smuk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

H2Bs outfit

Her er hvad manden fik med hjem fra England. Som I kan se har han helt styr på tingene. Han faldt selvfølgelig for et Ted Baker suit! (Hans yndling tøjmærke). Det er noget mørkere grå end jeg havde regnet med/håbet på, men det er jo ham der skal være glad for det og det er han!! :-) Synes dog de gule detaljer passer så godt til og glæder mig til at se hele looket på dagen! :7himmel:

Mr_clothes_zpsd0044be7.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: 100 DAGE MILEPÆL + VIELSESRINGE :loveshower:

Så er vi nede på 100 dage! Hvor er det vildt! Så er det jo lige om ikke så længe :cheerleader3: Glæder mig helt sindsygt meget. Vi fik som sagt købt vores vielsesring i England, så dem får I da lige lov til at se. Vi valgte ikke at købe et sæt, men en ring hver for sig, da vi ønskede forskellige ting. H2B ville gerne have noget helt enkelt, da han ikke er vant til smykker, mens jeg gerne ville have noget mere pyntet og helst ikke en "alm" ring (smallere udgave af hans).

H2Bs ring er en 9 karat guld ring, 5mm, helt enkelt og fin. Passer så flot på ham.

Min ring er 18 karat guld med 9 små princess cut diamanter af 0,5 karat :a1221: Den er så meget flottere i virkeligheden end billederne kan vise. Glæder mig til at få den hjem i den rigtige størrelse.

weddingring_groom_zps370adb24.jpgweddingring_bride_zps907bba1f.jpg

myring_zpsf61959bc.jpg

Har den butik hvor I har købt ringene en webshop? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer