Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op hvor er den bare super flot til dig. Kan virkelig godt forstå at du tog ud for at prøve den, jeg var jo selv i tvivl omkring min kjole og er i dag super qlad for at jeg prøvede videre indtil jeg fandt den rigtige kjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er flot!! Tillykke med den! :loveshower: Vi er vist et par stykker, der har ombestemt sig et par gange :tunge: Hvad med den anden kjole? Kan du afbestille den, eller havde du nået at få den hjem, eller hvordan?

Mange tak! Ja jeg er glad for at jeg er den eneste ;-) Den anden kjole er ikke kommet endnu, men desværre købt og betalt for, så må se om jeg kan gå den solgt...

Du ser intet mindre end super fantastisk smuk ud i den kjole! Godt du fulgte din mavefornemmelse! Må man spørge om du har købt den brugt og hvad du har givet for den?

Mange tak for det :-) Den er spritny bestilt direkte fra Barcelona, så jeg er den eneste som har prøvet den :-) De var søde hos brudesalonen at give mig 20% rabat da der var udsalg, ellers havde jeg nok heller ikke haft råd til den. Endte med at koste mig 11.200 kr. hvilket stadig er mere end mit oprindelig budget, men den er helt sikkert det værd!!

Hold da op hvor er den bare super flot til dig. Kan virkelig godt forstå at du tog ud for at prøve den, jeg var jo selv i tvivl omkring min kjole og er i dag super qlad for at jeg prøvede videre indtil jeg fandt den rigtige kjole

Mange tak :-) Er så glad for den kjole. Føler mig helt forelsket i den :-D Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig smuk kjole … og man er slet ikke tvivl om at du elsker den, du stråler jo helt … :) Meget meget smuk, så tillykke med den og så håber jeg da at du kan få den anden solgt (hvonår skal den leveres? måske du kan nå at afbestille den? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig smuk kjole … og man er slet ikke tvivl om at du elsker den, du stråler jo helt … :) Meget meget smuk, så tillykke med den og så håber jeg da at du kan få den anden solgt (hvonår skal den leveres? måske du kan nå at afbestille den? :)

Mange tak! Føler mig virkelig som en prinsesse i den :-) Det er lidt indviklet med min anden kjole(lang historie), men håber jeg kan få den solgt når jeg en gang får den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - den er godt nok flot til dig! Og hvor har du i øvrigt noget helt fantastisk hår!!!

Smuk kjole.. Kan godt forstå du forelsket dig i den

Den er virkelig smuk og klæder dig fantastisk ❤️

Fantastisk kjole!! Du ligner en million :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Mange tak alle sammen, hvor er i søde :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere billeder af KJOLEN! :loveshower:

I får lige lidt flere billeder af kjolen (nu fra kamera). Jeg kan slet ikke få nok af den! :7himmel: Synes simpelthen den er det smukkeste i verden :a1221: Glæder mig så meget til have den på igen! Den skal ligges ind i taljen og over brystet og så nok også ligges lidt op, men så kommer den også til at sidde helt perfekt! :biggrin:

thedress_zpsb833bc71.jpg

thedress2_zps3b2f77ff.jpg

Redigeret af Anne-Mette Christensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du smuk. Skal vi ikke danne en klub kun for brude med kjole nummer 3 :tunge:

HAHA!! Jo det burde vi da egentlig. Er vi virkelig de eneste? :floejt:

Nej mener at der er en mere, men kan ikke lige huske hvem det er

Nå jo AS2014

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du smuk. Skal vi ikke danne en klub kun for brude med kjole nummer 3 :tunge:

HAHA!! Jo det burde vi da egentlig. Er vi virkelig de eneste? :floejt:

Nej mener at der er en mere, men kan ikke lige huske hvem det er

Nå jo AS2014

Fedt! Du har solgt den anden kjole du havde før, ikke? Var det igennem forummet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer