Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har kun lige skimtet din planlægningstråd igennem må jeg lige indrømme først :wink: (der er SÅ mange herinde) :cheerleader3:

Men bemærkede da lige at i leder efter gule converse allstar sko... ?? Er det en bestemt farve i tænker? For hvis det er lissom dem på det første indlæg har jeg fundet nogle der ligner meget i farven synes jeg... Ved jo ikke om i har kigget på dem.. men sender da lige linket... Det kunne jo være det var den rigtige sko :wink:

http://www.growingfeet.dk/shop/converse-all-star-33752p.html

Hehe, det er skam helt i orden! Jeg kan heller ikke overskue det længere eller huske hvem jeg følger her inde :floejt: Der er nemlig rigtig mange :)

Ja vi har ledt længe og vil egentlig gerne have nogen som bare er en pæn gul farve. Problemet med de først 3 par vi har købt online er at farven slet ikke er identisk irl med det man ser online! Vi har nemlig købt nogen som lignede dem du linker til, men hver eneste gang vi har fået et par hjem har de et grønt skær og er mere neonfarvet, hvilket vi virkelig ikke ønsker. Vi har kontakt med Converse i USA pt. da vi simpelthen ikke har kunne finde den rigtig farve og tror de kan lave dem til os I den farve vi ønsker. Ellers mange tak for linket :)

Nå ja så kan jeg godt se det er svært... :( Helt iorden , håber i finder de helt rigtige sko ;)

0

Stor sorg... :(

Hvor ville jeg ønske, at jeg kunne skrive om noget positiv bryllupsrelateret lige nu, men sådan er det desværre ikke. De sidste 14 dage har været så hårde at komme igennem. Min farmor fik en blodprop i hjertet for 2 uger siden og har siden da kæmpet for livet indtil hun i går desværre gik bort :( Jeg kan slet ikke beskrive hvor trist dette gør mig og det føles så urealistisk/uvirkeligt. For blot en måned siden var vi til deres Diamantbryllup!! Det er så forfærdeligt og jeg forstår slet ikke at hun er væk. Min farmor har altid betydet meget for mig, så at hun nu er ikke længere er blandt os er meget hårdt at forstå. Jeg håber jeg kan komme ovenpå igen så snart som muligt, men lige nu har jeg ingen energi til andet end at tænke på denne fantastiske kvinde!! :(

0

Annonce ♥

Åååh nej hvor gør det mig ondt! Vi har også været turen igennem herhjemme inden for de sidste 4 mdr har jeg mistet min elskede bedstefar og Thomas sin elskede mormor. Ord er fattige! Sender dig mange varme tanker og en masse virtuelle krammere! :bearhug::bearhug::bearhug:

0

Det er jeg ked af at høre. Stort kram

Når jeg engang dør håber jeg også at jeg har børnebørn der vil savne mig lige så meget. Men kun for en kort tid, derefter vil jeg gemmes i deres hjerter. Det lyder til at hun har været helt særlig.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:( Øv, hvor er det bare trist at læse .. Jeg beklager dit tab, at miste sin farmor, ja det er en ubeskrivelig smerte… :(

Sender en stormfuld krammer .. Jeg er sikker på at hun kigger ned på dig og din h2b på jeres store dag - heldigvis vil hun altid være med dig i hjertet! :bearhug::hug::hug::hug::hug:

Kondolere … :( <3

0

Annonce ♥

Tak for alle jeres beskeder. Det har ikke været nemt i denne sidste uges tid, men jeg har koncentreret mig om mit arbejde og taget en dag af gangen. Vi er så stille også kommet i gang med bryllupsplanlægningen igen, så håber jeg får tid til nye updates her inde :)

0

Kjole tilretning

I dag var jeg tidligt oppe for at besøge en skrædder i Odense (vi kørte til Odense fredag). Kjolen har siden jeg fik den hængt hos mine forældre, da det er det nemmeste. Det var derfor også oplagt at finde en skrædder der, som kunne lægge den op/sy den ind. Damen som ejer butikken var super sød og venlig. Hun mente godt nok at kjolen skulle have været en størrelse mindre, men det kan jo ikke lige ændres. Den er dog heldigvis til at sy ind, selvom det sikkert ikke bliver det sjoveste job. Jeg blev gladeligt overrasket over at den ikke skal lægges op! Med 10 lag tyl ville det have blevet en dyr omgang, men den passede perfekt i længen med mine gule sko, så det er jo skønt! :loveshower: Jeg glemte selvfølgelig at tage billeder af mig i kjolen :td: , så det må I desværre vente med til jeg kommer i den efter tilretningerne. Den skulle gerne være klar i starten af maj. Glæder mig så meget til at få den på igen. Det er altså en drøm af en kjole :a1221:

Ud over det er vi gået i gang med alle de små DIY projekter, såsom menukort, skilte, diverse klistermærker mm.

0

Bryllupskagen!

Så har vi omsider fået styr på bryllupskagen aka. taget en beslutning, som syntes at være sværere end regnet med. Vi har været i dialog med Kageriet de sidste par uger, og har netop sendt den endelige bestilling af kagen.

Efter at have prøvesmagt alle deres varianter, er vi begge enige om at smagsvarianten Trippel er den bedste! Den indholder dette:

Svampet chokoladekage bagt med marcipan og mørk Callebaut chokolade.
Hvid chokolademousse af belgisk Callebaut, smagt til med vanilje.
Mild skovbærcreme, afsluttet med lys lagkagebund.

MUMS!! :metteholm

Selve kagen vil vi gerne have ligner denne (billedet herunder), dog med gule roser istedet, da de er gennemgående i resten af brylluppet. Og så skal vores fine cake topper selvfølgelig sidde på toppen :a1221: Jeg er vild med "pude" mønsteret og kagens enkelthed. Er sikker på den nok skal blive fin med Kageriets søjler, som gør en hver kage prinsesse smuk!! Ihh jeg glæder mig til at se den på dagen!

cake_zps43cd1dba.png

0

Super smuk bryllupskage og den lyder rigtig lækker! :metteholm

Vi skal også have quiltet mønster på hverandet lag og perlerække rundt om, så tak fordi du postede billede af dette, for det har jeg faktisk ikke set før! :)

0