Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Ja du må endelig huske det der med billeder næste gang du er i kjolen... :lol:

- og sikke en flot kage. Jeg kan godt forså du er vild med "pude"-mønstret, det giver et dejlig simpelt, men sofistikeret look.

0

Annonce ♥

Skønheds bootcamp

Jeg er nok ikke den eneste som har planlagt lidt af en skønheds bootcamp inden brylluppet, så tænkte lige, at jeg ville dele min liste med jer. Måske vi kan dele gode råd og tips med hinanden :pokey:

Skønheds to do's:

• Blegning af tænder (Jeg har i et par år nu ønsket at få dem bleget, så tænkte at nu skulle det være. Jeg får det lavet hos min tandlæge, hvor jeg efter påsken kan hente mine "skinner" og så tager det et par uger herhjemme for at blege dem. Glæder mig vildt meget til at se den endelige resultat).
  • Spray tan (Jeg havde egentlig planer om selv at gøre det, men har jeg droppet igen efter et ret så mislukket forsøg i marts. Jeg prøver i stedet at få det gjort hos en professionel. Skal faktisk afsted i morgen for at teste om det holder, så nu må vi se... ellers må jeg bare være bleg :td: ).
  • Ansigts behandling (Har jeg ikke helt styr på endnu. Tænker noget peeling af en slags, hvornår er det en god idé at gøre dette??)
  • Pedicure + manicure (Har aldrig prøvet det, så nu vil jeg sgu rigtig forkæles :) Hvornår bør jeg gøre dette??)
  • Ordne ben (Regner med jeg selv barbere dem om morgenen eller aftenen før brylluppet. Jeg har aldrig gjort andet, så kan ikke se hvorfor jeg skal bruge penge på det nu. Jeg viser jo alligevel ikke så meget ben den dag :wink:)
  • Eyelash extensions (Dette er også noget jeg stadig overvejer, da det jo koster en hel del. Jeg har dog bestilt en tid for en sikkerheds skyld, men tror lige jeg spørg frisøren, som også skal ligge min make-up til råds... vil bare gerne have fokus på mine øjne. Nogen som har erfaring med extensions? Både gode og dårlige?!)
  • Motions rutine (3xZumba om ugen + styrkeøvelser) og masser af vand!! :lol:
  • Bio Slimming (Dette var egentlig noget jeg fandt på for en måneds tid siden, og havde også en tid til det i morgen, men har aflyst den, da jeg simpelthen er bange for at jeg taber et par cm og kjolen så ikke passer, da jeg jo allerede har fået lavet mine tilrettelser. Jeg synes dog det lyder genialt og super spændende, så har bestilt tid til efter brylluppet, så må det blive en klar til sommer behandling i stedet.)
  • Sund kost (Jeg prøver så vidt som muligt at spise sundt, men jeg har en sød tand, så der kommer nok slik indenbors mindst en gang om ugen. Jeg er dog begyndt at spise flere grønsager og andet godt for huden).

Jeg har desværre oplevet en del hudproblem i de sidste par uger. Jeg gætter på det måske skyldes, at jeg har haft travlt og meget at tænke på, så min hud har reageret på mit høje stressniveau. Dette er virkelig træls og noget jeg naturligvis er ked af og ønsker en bedring på inden brylluppet! Jeg har købt en Clinique serie imod uren hud, som jeg er begyndt at bruge og den virker fint, så håber min hud er pæn igen om et par uger. Har I evt. nogle gode råd imod uren og stresset hud?? :help: Er der andet som I har på jeres liste??

0

Jeg har også planlagt en skønheds bootcamp sammen med min mor om torsdagen før brylluppet. Min mor er uddannet kosmetolog, så jeg bliver jævnligt forkælet med div. behandlinger. Denne dag skal vi dog have behandlingerne sammen og forkæles :)

Vi har bestilt tid til:

- ansigtsbehandling, tænker en let peeling og noget fugt noget...

- pedicure og fransk lak (plejer hjemme med negebåndsolie og fugttighedslotion)

- farvet vipper og bryn, tilretning af bryn

- fiskespa for at fjerne den hårde hud på fødderne (lokker nok min mor til at give tåneglene en fransk lak)

- spraytan

- vippeextensions

Ellers forsøger jeg at spise sundt og plejer min hud med ugentlig peeling, masker og fugt. Jeg har ikke helt besluttet om jeg skal have mine ben vokset. Det kræver at jeg lader "pelsen" gro fra nu af og det er jeg ikke sikker på at jeg orker. Jeg træner 3-4 gange om ugen, men er også bange for at tabe mig så kjolen ikke passer, så jeg overvejer at drosle lidt ned med træningen (har tabt 10 kg siden januar).

0

Annonce ♥

Jeg har også planlagt en skønheds bootcamp sammen med min mor om torsdagen før brylluppet. Min mor er uddannet kosmetolog, så jeg bliver jævnligt forkælet med div. behandlinger. Denne dag skal vi dog have behandlingerne sammen og forkæles :)

Vi har bestilt tid til:

- ansigtsbehandling, tænker en let peeling og noget fugt noget...

- pedicure og fransk lak (plejer hjemme med negebåndsolie og fugttighedslotion)

- farvet vipper og bryn, tilretning af bryn

- fiskespa for at fjerne den hårde hud på fødderne (lokker nok min mor til at give tåneglene en fransk lak)

- spraytan

- vippeextensions

Ellers forsøger jeg at spise sundt og plejer min hud med ugentlig peeling, masker og fugt. Jeg har ikke helt besluttet om jeg skal have mine ben vokset. Det kræver at jeg lader "pelsen" gro fra nu af og det er jeg ikke sikker på at jeg orker. Jeg træner 3-4 gange om ugen, men er også bange for at tabe mig så kjolen ikke passer, så jeg overvejer at drosle lidt ned med træningen (har tabt 10 kg siden januar).

Har du prøvet vippeextentions før eller springer du bare ud i det??

Wow! Det er da vildt flot at du har tabt dig så meget. Godt gået! Men ja det ville være så øv hvis kjolen ikke sidder perfekt på dagen!

0

Nej det har jeg ikke, så jeg springer ud i det. For mig er det også vigtigt at fremhæve mine øjne. Til dagligt går jeg altid med eyeliner og mascara, så jeg vil gerne gøre lidt ekstra ud af det på den store dag.

Har du prøvet spraytan?

Edited by Winn
0

Nej det har jeg ikke, så jeg springer ud i det. For mig er det også vigtigt at fremhæve mine øjne. Til dagligt går jeg altid med eyeliner og mascara, så jeg vil gerne gøre lidt ekstra ud af det på den store dag.

Har du prøvet spraytan?

Jeg har prøvet det i England et par gange, men synes bare ikke det holdte så godt. Jeg har dog som sagt bestilt en tid til i morgen for at teste det, så skal nok give en anmeldelse af hvor godt og længe det virker. Vil være så ærgerligt at være plettet med spraytan på ens bryllupsdag!

0

Annonce ♥

Uuh er spændende på at høre anmeldelse af spraytan 😄

Jeg er også gået i bootcamp, nu hører jeg til en af dem der er virkelig dårligt til at ordne min hud 😏 jeg har fået en dybderensende ansigtsbehandling og jeg planlægger en mere inden for kort tid også måske en let ansigtsbehandling inden brylluppet, så skal jeg i al fald også havd ordnet negle. Men jeg opdaterer min egen tråd en af dagene, bl.a. Med en ny ansigtsmaske og makeup 😊

Super fedt DIY forresten, det ser super godt ud ❤️❤️

0

Anmeldelse af spraytan

Ja, jeg kan lige så godt lave min anmeldelse nu, da jeg tvivler på, at den vil være anderledes om 5 dages tid... Jeg deler det lige op i indledende punkter.

1. Først og fremmest så skal det siges, at det jo er meget forskelligt fra person til person, hvor godt man tager imod farve. Jeg bliver selv meget naturligt og hurtigt brun i solen, især mine bene og arme, så reelt har jeg gode odds for en pæn spraytan, hvis man kan sige det sådan.
  2. Jeg fulgte alle råd om spraytans inden jeg i går morges tog afsted til min aftale. Jeg havde skrubbet hele kroppen, barberet mig over alt, ikke brugt noget body lotion, deodorant eller parfume, heller ingen make-up og så havde jeg lagt neglelak både på hænder og fødder for at undgå misfarvninger.
  3. Selve spraytan sessionen gik super fint. Jeg fik noget creme til at smøre i håndfladerne før vi gik igang, så de ikke blev helt brune... Det tog ikke mere end 10 min, så var jeg helt brun og lækker, hvis jeg selv skal sige det :wink:
  4. Jeg fik lov til at stå og tørre i 5 min inden jeg tog tøj på. Allerede der spottede jeg, at min venstre håndflade var meget beskidt brun og jeg kunne ikke få det af!! Min højre hånd var intet problem at få ren, så jeg tænkte at den venstre nok skulle blive fin efter jeg lige kom hjem og fik den skrubbet lidt.
  5. Jeg havde som aftalt taget løst tøj på for ikke at ødelægge min tan før den havde sat sig. Det tager 6-8 timer før den er helt "klar" og man må gå i bad. Man ser ret så beskidt brun ud i de timer, da spraytannen indeholder noget make-up som farver ekstra meget for at man kan se hvor man er blevet sprayet henne. Jeg brugte derfor det meste af dagen på at sidde stille og roligt, ikke bevæge mig for meget og ikke klø min hud. Følte mig ret så klistret og beskidt.
  6. Efter 7 timer gik jeg i bad, da jeg skulle nå at gøre mig klar til middag hos nogle venner. Jeg skrubbede min venstre hånd som en sindsyg, men intet hjalp det! Den er stadig møg beskidt brun og ser virkelig ikke godt ud! Det ligner jeg selv har prøvet at tanne og det er gået noget så galt :td::( mega øv!
  7. Min krop så til gengæld helt fantastisk ud. Lækker brun hud over alt, bortset fra mine trusser. Mine ben havde dog noget mere farve end resten af kroppen, men de har det som sagt også med at være meget brune, så tænkte jeg ikke mere over...
  8. Jeg tog tøj på og tænkte ikke så meget mere over det. Udover, at jeg selv følte, jeg så ti gange bedre ud i mit ansigt med den nye kulør. Det gør altså et eller andet ved en :)
  9. Vi kom hjem en gang i nat og jeg gjorde mig klar til at komme i seng, da jeg kigger mig selv i spejlet og til min store frygt og skuffelse ser, at jeg ikke længere har en flot ensformig farve på hele kroppen. Omkring mine armhuler, toppen af armene, brystet, ryggen og maven er farven allerede begyndt at forsvinde, så jeg nu mere ligner en spættet sæl!! Dette er præcis hvad der skete for mig, da jeg selv forsøgte hjemme spraytan i sidste måned!! Virkelig ikke fedt! Jeg forstår virkelig ikke hvorfor dette sker. Bare fordi jeg har haft tøj på, burde min tan da ikke sådan "falde" af?! :(
  10. Jeg er virkelig ked af hvordan jeg i dag, kun et døgn efter min spraytan ser ud. Mine ben er det eneste pt. som stadig ser brand godt ud. Resten af kroppen ligner misfarvet plamager af forskellige hudtoner. Ikke ligefrem det man har lyst til på ens bryllupsdag. Jeg ved derfor virkelig ikke hvad jeg skal gøre til den tid... Det er så irriterende, da jeg virkelig føler mig så meget smukkere med farvet hud istedet for at være helt ligbleg :o

Mit råd til andre er, test det! En måneds tid før brylluppet. Se hvordan det holder for jer. Det kan jo være min hud bare ikke er god til at holde på spraytan. Jeg synes umiddelbart det er for dårligt, at jeg ikke en gang kan have tøj på en aften uden farven bliver ødelagt, men det er jo hvad det er... Jeg håber I andre har bedre resultater. Hvis nogen har gode råd til andet jeg kan gøre eller noget som kan hjælpe mit problem, så må I MEGET gerne sige til! :help:

tan-hand_zps55517177.jpg

Min mega beskidte brune hånd :( Ligner virkelig jeg ved ikke hvad. Måske lidt svært at se på billedet her, men der er en tydelig forskel på de tre sidste fingre.

tan_zps14bf8d21.jpg

Ikke så lækkert et billede, men det viser meget godt forskellen mellem min mave, der hvor trusserne har siddet og mine ben, som er noget mørkere end min mave, og det var endda før jeg gik i bad :huh: Forstår virkelig ikke at det ikke holder bedre!

0

Har du spurgt der hvor du fik det lavet, hvorfor din krop reagerer sådan?

Jeg tror at jeg ville tage derind igen når de åbner, og hører dem efter hvad der kan være sket, og hvad de vil foreslå :)

0

Annonce ♥

Hold da lige op... Det er da helt vildt dårligt.... Ved ikke, men jeg havde været i telefonen til stedet der havde sprayet, de må da vide hvad der sker. Eller have en løsning... Var nok blevet en smule sur... :pokey:

Øv hvor er det altså træls for dig. :blink:

0

Jeg tror at jeg ville tage derind igen når de åbner, og hører dem efter hvad der kan være sket, og hvad de vil foreslå :)

Hold da lige op... Det er da helt vildt dårligt.... Ved ikke, men jeg havde været i telefonen til stedet der havde sprayet, de må da vide hvad der sker. Eller have en løsning... Var nok blevet en smule sur... :pokey:

Ja det har I da nok ret i ville være et forsøg værd. Må da lige prøve at ringe til dem i morgen. Jeg er dog lidt bange for, at der ikke er så meget de kan gøre ved det, selvom det med min hånd må siges at være mega meget deres skyld! Og absolut ikke i orden for sådan et sted!

Det med huden er jeg nervøs for måske er noget andet, da jeg faktisk sidste sommer fik samme problem efter at have været i solen på vores ferie. Det var dog kun på min mave, men den så til gengæld også farlig ud! Kan være jeg bør høre en hudlæge af hvad det kan skyldes. Jeg vil bare gerne være pæn brun til brylluppet! :(

0

Hold da fast, hvor det mærkeligt du reagerer sådan på spaytan :o

Jeg har aldrig selv prøvet blive sprayet ved en professionel, men har op til flere gange brugt den fra Dennis knudsen - den kan STÆRKT anbefaldes. Og har aldrig oplevet det du beskriver .. Mystisk!

Synes du skal ringe og brokke dig lidt ... :floejt::floejt:

Godt du testede det så lang tid før :kiss:

0

Ja det har I da nok ret i ville være et forsøg værd. Må da lige prøve at ringe til dem i morgen. Jeg er dog lidt bange for, at der ikke er så meget de kan gøre ved det, selvom det med min hånd må siges at være mega meget deres skyld! Og absolut ikke i orden for sådan et sted!

Det med huden er jeg nervøs for måske er noget andet, da jeg faktisk sidste sommer fik samme problem efter at have været i solen på vores ferie. Det var dog kun på min mave, men den så til gengæld også farlig ud! Kan være jeg bør høre en hudlæge af hvad det kan skyldes. Jeg vil bare gerne være pæn brun til brylluppet! :(

Hmm ikke for at være nederen... Men jeg har en kusine der har samme hudsygdom som Michael Jackson skulle have haft. Den gør at huden får farve nærmest i plamager. Hendes startede med et par få steder men blev til mere og mere....

Jeg ville helt sikkert tjekke en hudlæge... Men først klage til spraytan stedet he he

0

Annonce ♥

Æv, hvor surt det blev sådan :(

Men lige et spørgsmål - hvorfor skulle hvor godt man blive brun af solen hænge sammen med, hvor godt man bliver farvet af spraytan? Er spraytan ikke bare farve, der bliver sprøjtet på, som det yderste lag hud (som er døde hudceller) tager i mod, og når de døde celler begynder at falde af, går farven af?.. Når man bliver brun af solen, er det jo fordi de levende hudceller danner melanin (mørkt farvestof), som beskyttelse mod solens stråler.

Ville i hvert fald ikke være bekymret for, om du har en hudsygdom, der er skyld i at din spraytan falder af i plamager. Synes du skal ringe til klinikken og spørge dem til råds. De må have oplevet det før. Jeg er også begyndt at blive uens brun om sommeren. Tror mest det skyldes ændringer i huden med alderen. Og så er der f.eks. forskellig medicin (nogle antibiotika/penicillin kure f.eks.) hvor man helst ikke skal få sol mens man får det, da det netop vil give en sådan nogle ujævnt farvede solskader.

0

Æv, hvor surt det blev sådan :(

Men lige et spørgsmål - hvorfor skulle hvor godt man blive brun af solen hænge sammen med, hvor godt man bliver farvet af spraytan? Er spraytan ikke bare farve, der bliver sprøjtet på, som det yderste lag hud (som er døde hudceller) tager i mod, og når de døde celler begynder at falde af, går farven af?.. Når man bliver brun af solen, er det jo fordi de levende hudceller danner melanin (mørkt farvestof), som beskyttelse mod solens stråler.

Ville i hvert fald ikke være bekymret for, om du har en hudsygdom, der er skyld i at din spraytan falder af i plamager. Synes du skal ringe til klinikken og spørge dem til råds. De må have oplevet det før. Jeg er også begyndt at blive uens brun om sommeren. Tror mest det skyldes ændringer i huden med alderen. Og så er der f.eks. forskellig medicin (nogle antibiotika/penicillin kure f.eks.) hvor man helst ikke skal få sol mens man får det, da det netop vil give en sådan nogle ujævnt farvede solskader.

Som jeg sagde, ikke for at være nederen :wink: Men netop det med det kommer i plamager kan netop være den hudsygdom jeg ikke kan huske navnet på. Og jo kan være alderen. Dog er hun ikke specielt gammel. (Min kusine var end ikke 18 da hun begyndte at få plamager i huden)

Ej skriver ikke mere om dette. Føler mig som en dommedagsprofet, og skrev det som kun fordi der stod hun havde prøvet at der kom plamager på huden i sommers med alm sol :wink:

Any way... Har aldrig selv prøvet spraytan, men kunne godt finde på det :)

Edited by RikkeD
0

Øv øv … sikke noget. Men jeg ville netop også kontakte dem.. - Det skal jo ikke være som du beskriver .. :) - håber de vil gøre det om igen :)

Jeg har aldrig haft problemer med spraytan, der hvor jeg får det lavet. - Måske er der nogen stoffer i som ikke er så "gode" … (Jeg er generelt meget bleg og har fregner så jeg har tit frygtet at blive orange, jeg har dog altid været heldig…) Min store frygt er så bare om det smitter af på den hvide kjole … :)

0

Åh nej... Nu ved jeg ikke om jeg tør få det lavet til mit bryllup! Godt du testede, tænk hvis man stod sådan på dagen med en ujævn farve... og mange tak for du tog tid til at skrive din anmeldelse.

Hmmm... Måske det bare bliver solarie metoden for at få lidt farve på dagen, for ja den smukke sommerglød gør virkelig noget for en.

0

Jeg har snakket med salonen og de undskyldte intet, men sagde at jeg kunne prøve at skrubbe min hånd med tandpasta... Hånden er ikke lige så slem i dag, men nu fik den også en god skrubbe tur i morges..

Med hensyn til kroppen, så har de aldrig hørt noget lignende, så måske det bare er mig der er uheldig dårlig til spraytan. De vil selvfølgelig meget gerne have jeg kommer forbi, så de kan se på det og give mig mere spray der hvor jeg mangler... tror dog ikke det er den bedste løsning med mere tan. Jeg vil dog gerne have de ser det, men ved ikke om jeg kan nå det efter arbejde, da jeg normalt ikke et hjemme før de lukker... må lige se hvad jeg kan finde ud af.

Og nu skal ingen altså lade sig skræmme af min oplevelse. Giv det en chance. Helt sikkert det værd i stedet for at gå i solarie!!

0