Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Pyha godt du testede!

Smittede det af på tøjet?

Nej det gjorde det faktisk ikke! Eller kan ikke se noget, men heave også sort og løst tøj på. Tror også det hjalp jeg kom i bad samme dag. Har prøvet at gå i seng med tan og så smitter det af på sengetøjet, men det vaskes nemt af.

0

Pyha godt du testede!

Smittede det af på tøjet?

Nej det gjorde det faktisk ikke! Eller kan ikke se noget, men heave også sort og løst tøj på. Tror også det hjalp jeg kom i bad samme dag. Har prøvet at gå i seng med tan og så smitter det af på sengetøjet, men det vaskes nemt af.

Jeg havde en let BB-cream på, da jeg var til kjoletilretning, og den smittede af på kjolen. Skrædderen spurgte så om det var spraytan, og det skulle jeg måske nok undgå til brylluppet, så ja, tænkte netop om det smittede af på sådan noget som hvide lagener... For så skal man da have det på i meget god tid for en sikkerhedsskyld... ej, tror ikke jeg tør.. Det er bare så flot, når det virker.

0

Toiletkurve

Jeg er kommet lidt længere med toiletkurvene, men der mangler stadig et par ting dertil. Her er hvad jeg har købt indtil videre :) Jeg er også i gang med små skilte dertil, som jeg regner med at sætte i hvide billedholdere fra IKEA.

toiletbasket-girls_zpsc3fbd272.jpg

Indhold i kurven til dametoilettet: (grøn farve = er købt)

Deodorant

Parfume

Sikkerhedsnål

Hårnåle

Hårspray

Bind/tamponer

Håndcreme/lotion

Tandtråd/tandstik

First aid kit

Mintpastiller

Hårelastiker

Vatpinde

Vabelplaster

Almindeligt plaster

Seewing kit

Klar neglelak

Neglefil

Pincet

Renseservietter

Kleenex

Mascara

Pudder (foundation)

Panodiler

Læbepomade

Børste / Kam

Fnugrulle

toiletbasket-guys_zps4b037f7d.jpg

Indhold i kurven til herretoilettet: (grøn farve = er købt)

Tandtråd

Fnugrulle

First aid kit

Deodorant

Panodiler

Plaster

Mintpastiller

Hårspray

Wax

Er der evt. noget jeg mangler? Synes ikke jeg har så meget til mændene... :floejt:

0

Annonce ♥

5 uger tilbage!! KUN 5 UGER!! :o:blink:

Hvordan gik det lige til? Nu har jeg i over 2 år ventet på dagen og synes det har taget en evighed... men lige pludselig er dagen lige rundt om hjørnet! Det er jo helt vildt! De sidste 2 måneder er bare fløjet afsted og synes ikke jeg har nået halvdelen af det jeg skulle. Føler stadig der er så meget at få styr på, at jeg er ved at blive godt nervøs for at vi ikke når det hele! Jeg er gået i gang med tusinde projekter, men har ikke færdiggjort et eneste endnu. Har så meget behov for at kunne tjekke noget af på listen. Det er godt vi har påskeferie, for så er tiden jo heldigvis til det. Regner med at få set på en masse i morgen og mandag. Skal jeg virkelig! Er jeg den eneste som stresser en smule her kort tid før brylluppet?! :rolleyes:

0

Hvordan gik det lige til? Nu har jeg i over 2 år ventet på dagen og synes det har taget en evighed... men lige pludselig er dagen lige rundt om hjørnet! Det er jo helt vildt! De sidste 2 måneder er bare fløjet afsted og synes ikke jeg har nået halvdelen af det jeg skulle. Føler stadig der er så meget at få styr på, at jeg er ved at blive godt nervøs for at vi ikke når det hele! Jeg er gået i gang med tusinde projekter, men har ikke færdiggjort et eneste endnu. Har så meget behov for at kunne tjekke noget af på listen. Det er godt vi har påskeferie, for så er tiden jo heldigvis til det. Regner med at få set på en masse i morgen og mandag. Skal jeg virkelig! Er jeg den eneste som stresser en smule her kort tid før brylluppet?! :rolleyes:

Nej hvor er jeg glad for at det ikke kun er mig der har det sådan. Jeg føler mig total stresset og hver anden weekend går med job og på mandag får jeg fødSelsdagsgæster, så der røg den påske.

Vi må bare trække vejret helt ned i maven og fokusere på at vi når det, for det skal vi 😄

0

Uh uh, det er jo ikke længe til! :) - Du skal nok nå det .. Hvor der er vilje er der vej .. :D

- Jeg mangler også en del, blandt andet toiletkurvene, er da glad for jeg lige opdaget det, har kun lavet damernes … :blink:

0

5 uger er ikke ret meget snart er dagen kommet. :cheerleader3:

Mht mændenes kurv kunne du jo tilføje noget voks?, en børste?, gummi? hehe, et blad? og tandbørste+ pasta. Mænd bruger jo også egentlig mange produkter i dag, måske H2B har forslag? :biggrin:

0

Annonce ♥

Favours

I går kom jeg endelig videre med et af vores mange projekter, nemlig favours til gæsterne. Vi købte de små glas i starten af året på eBay. Synes simpelthen de er alt for søde, så måtte have dem! Jeg har selv designet det lille tag (idé fundet på nettet) + klistermærket til at sidde på låget. Har brugt de ikoner, som er på vores hjemmeside og som jeg håber på at kunne bruge på andre grafiske ting. Nu mangler jeg bare at få købt noget mere satin bånd fra Panduro Hobby og så få noget indhold i glasene. Vi har købt 1 kg mini skum fiduser, som jeg håber kan bruges dertil. Det er mest bare for at pynte på bordene, men så har gæsterne da også lidt at hygge sig med :wink:

DIY_zps30ef2f91.jpg

Trækisten i baggrunden er fra Søstrene Grene. Jeg regner med at male den hvid og bruge den til kort på gavebordet.

DIY3_zps1269cd71.jpgDIY2_zps5d7571e4.jpg

Jeg mangler stadig at kigge på bordkort, bord numre, bordplan, menu kort, div. skilte til gavebord, gæstebogbordet, toiletkurvene mm. Så jeg får travlt de næste par uger!! :pokey:

0

Favours

I går kom jeg endelig videre med et af vores mange projekter, nemlig favours til gæsterne. Vi købte de små glas i starten af året på eBay. Synes simpelthen de er alt for søde, så måtte have dem! Jeg har selv designet det lille tag (idé fundet på nettet) + klistermærket til at sidde på låget. Har brugt de ikoner, som er på vores hjemmeside og som jeg håber på at kunne bruge på andre grafiske ting. Nu mangler jeg bare at få købt noget mere satin bånd fra Panduro Hobby og så få noget indhold i glasene. Vi har købt 1 kg mini skum fiduser, som jeg håber kan bruges dertil. Det er mest bare for at pynte på bordene, men så har gæsterne da også lidt at hygge sig med :wink:

DIY_zps30ef2f91.jpg

Trækisten i baggrunden er fra Søstrene Grene. Jeg regner med at male den hvid og bruge den til kort på gavebordet.

Jeg mangler stadig at kigge på bordkort, bord numre, bordplan, menu kort, div. skilte til gavebord, gæstebogbordet, toiletkurvene mm. Så jeg får travlt de næste par uger!! :pokey:

hvor er de bare søde de små glas :loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Favours

DIY_zps30ef2f91.jpg

Hihi. Hvor er de skønne dine favours ❤️❤️

Uha. Du er ikke den eneste, jeg mangler bordkort, færdiggørelse af bordplan, kirkehæfter, menukort, bordkort, toiletkurve og de sidste pompom'er 😳😳😳

0

Favours

DIY_zps30ef2f91.jpg

.... I LOOOOOVE IT !! :bunny_4::bunny_4::bunny_4: de så fine :wink::wink:

0

Annonce ♥

Hvor er de fine.... Hvilken skrifttype har du brugt på dine tags?

Det er en font, der hedder Clicker Script. Du kan downloade den gratis her: http://www.1001freefonts.com/search.php?q=clicker

Jeg har dog ændret lidt i fonten, så den er skrå og linjerne løber ud over kanten :)

0

Hvor er de fine.... Hvilken skrifttype har du brugt på dine tags?

Det er en font, der hedder Clicker Script. Du kan downloade den gratis her: http://www.1001freefonts.com/search.php?q=clicker

Jeg har dog ændret lidt i fonten, så den er skrå og linjerne løber ud over kanten :)

Jeg synes det ser så fint ud når linjen fortsætter ud over kanten

0

Annonce ♥

Brudepigekjoler

Jeg har 3 veninder og min svigerinde som brudepiger. Det mest stressende de sidste 3 måneder har virkelig været at finde kjoler til dem. Havde først sagt at de selv kunne bestemme, men de kunne selvfølgelig ikke bliver enige om noget og det har ærlig talt været svært at finde gule kjoler. Tror jeg hele tiden har haft en meget god idé om hvad jeg ønskede de skulle have på, og når man har det, så vil man jo gerne finde præcis det eller i hvert fald noget som ligner meget. Nu er jeg så nået dertil hvor jeg virkelig er ved at panikke en smule... Der er jo knap 1 måned til brylluppet og de har ingen kjoler! :pokey: Jeg har derfor netop fået alle deres mål/str. og har bestilt to forskellige kjoler til dem. Så håber jeg og krydser fingre for at en af dem dur!! Så kan det godt være det ikke lige er dem eller noget de ellers vil gå med, men nu er det jo mit bryllup, så lidt bridezilla må jeg vel gerne have lov at være :wink:

De er begge købt via ebay. Den første er min yndlings, men den er fra Kina, så er lidt nervøs for om den kan nå at komme:

bridesmaid-buy2_zps2a084b29.png

Er vild med sweetheart udskæringen, længden, farven og stoffet! Og så er detaljen i ryggen jo bare så fin :a1221:

I tilfælde af at den ikke kan nå at komme har jeg bestilt denne fra England. Den skulle være her i næste uge! Ved godt farven på billedet er malet på, så det er lidt et sats hvordan den ser ud irl! Men håber den er fin :unsure:

bridesmaid-buy1_zpsfcda73ca.pngbridesmaid-buy12_zpsa3c57987.png

0