Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Vores fotograf åbner fotoboothen og tager gæstebilleder mens vi spiser. Mht maden - Vi har buffet, så hun tager selvfølgelig bare for sig når det kan passe ind.

0

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. Kunne heller ikke helt se hvorfor han skulle sidde til bords, men blev bare i tvivl om det var noget man gjorde. Det lyder dog ikke til at være normalt, så han får da bare sit eget lokale, hvor han kan spise når det er :)

0

Det lyder virkelig som om du havde en fantastisk polterabend!

Dejligt at dine veninder lykkedes med at overraske dig... Jeg kommer til at sidde på nåle hele august af bare spænding over hvornår det bliver min tur :wink:

0

Annonce ♥

Problemer med ring!!

I går rejste vi til England for en forlænget weekend. H2B er på polterabend hele weekenden, mens jeg selv skal i byen med pigerne her over i aften.

Jeg har i de sidste par måneder fået sendt en masse pakker hertil for at spare penge. Mest af alt glædede jeg mig til at se ringene, som vi bestilte i februar. Det var dog knap så lykkeligt et øjeblik da jeg så min ring. Først og fremmest var den for lille!! Kunne kun lige få den klemt på og kæmpede med at få den af igen! Derudover var der også en ridse i den!!! :( Det er altså bare ikke okay når man har brugt så mange penge på en ring!!! Jeg var så tæt på at begynde at tude, for hvad kunne vi lige gøre. Alle papir på køb ligger hjemme i DK, for vi regnede jo ikke med det ville være noget...

H2B fik ringet til butikken og forklaret situationen og de ville selvfølgelig gøre hvad de kunne for at hjælpe. Jeg endte med at få svigerfar til at køre mig til butikken (en time herfra) så jeg kunne snakke med dem. Heldigvis fandt vi en løsning. Ringen bliver lavet et nummer større og ridsen bliver fikset! Ringen bliver sendt om to uger, så hans familie må have den med når de kommer.

Jeg er så glad for at det blev ordnet, men hvor er det bare træls og stressende at jeg nu ikke får min ring før dagen før brylluppet...

Edited by Anne-Mette Christensen
0

Pakker med hjem fra England

Jeg havde som sagt bestilt en del pakker til at blive leveret hos H2Bs forældre og vi fik heldigvis dem alle med hjem! :biggrin: Her er en del af dem:

Armbånd, som jeg overvejer at have på. Kan dog ikke helt finde ud af om det er passende... har bare ikke kunne finde noget andet. Hvad synes I?

bracelet_zps826639ae.jpg

Strømpebånd og sixpence til skoen :lol:

gartersixpence_zpsfc384f65.jpg

H2Bs ring, som vi jo heldigvis kunne få med hjem. Helt enkel, men meget fin :) Håber virkelig min når at blive klar!! :unsure:

H2Bring_zps0a9346fb.jpg

Blondebånd til min buket.

lace_zps8548a7cf.jpg

0

Annonce ♥

Sikke nogle fine køb. Hvilke andre smykker skal du have på? Det er et super fint armbånd, men det skal vel ligesom passe sammen :)

Ja det ved jeg så ikke om det helt gør... Skal have disse øreringe på:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84892/mr-mrs-loader-240514-koeb-med-hjem-fra-england.html/?p=1429220

0

Annonce ♥

Jeg synes at det er et rigtigt fedt armbånd! Umiddelbart synes jeg sagtens at det kan passe til øreringene, dog kan jeg ikke helt vurdere hvordan de passer i farverne ud fra billederne.. (men de behøver j heller ikke være ens i farven, egentlig) Jeg synes det er fedt med sådan et statement-agtigt armbånd! :)

0

AFBUD FRA FARFAR!

Min farmor gik jo desværre bort tilbage i marts, hvilket jeg stadig har svært ved at komme mig over. Hun var verdens bedste farmor, som altid tænkte så meget på os børnebørn og gjorde alt for os. I går fik jeg så besked fra min far, at min farfar altså ikke kommer med til brylluppet alligevel. Han vil ikke rejse så langt og sove på hotel alene i den alder... :blink: Jeg kan godt forstå ham, men derfor synes jeg stadig det er mega dårlig stil, at melde fra nu og så ikke en gang direkte til mig, men igennem min far! Jeg er så skuffet over ham lige nu :angry: Jeg ringede til ham for lige at fortælle, hvor ked af jeg var at han ikke ville komme, og han lød nærmest lige glad og sagde vi da bare måtte få en god dag og så var den snak lukket! Det kan godt være jeg virker lidt egoistisk og jeg bør tænke mere på at han jo er en gammel mand, men det er sgu hårdt nok i forvejen at skulle undvære min farmor den dag, så dette var nærmest dråben der fik det hele til at løbe over.... :( Der er bare ikke noget at gøre ved det og det er jo også ham som går glip af mest efter min mening... synd og skam. Og meget skuffet B2B :unsure:

0

Sikke nogle fine køb. Hvilke andre smykker skal du have på? Det er et super fint armbånd, men det skal vel ligesom passe sammen :)

Ja det ved jeg så ikke om det helt gør... Skal have disse øreringe på:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/84892/mr-mrs-loader-240514-koeb-med-hjem-fra-england.html/?p=1429220

Øv med din farfar, kan godt forstå du er skuffet :-(

Det er jo svært at se om der er match ud fra billederne, men umiddelbart tænker jeg at det da sagtens kan gå sammen. I øvrigt smukke øreringe du har fundet.

0

Annonce ♥

Uuuh de afbud er svære når det er mennesker der betyder noget. Måske er han stadig ikke der hvor han har lyst til at fejre. Det er jo ikke så længe siden at din farmor gik bort. Det tager jo meget lang tid at komme sig over et stort tab og man bliver noget "ligeglad" imens man sørger. Alle sørger jo forskelligt og alle i forskelligt tempo.

Jeg kan godt forstå du er ked og at du savner farmor, men jeg ville give tilgivelsen til din farfar, da det bestemt ikke er usandsynligt at han er længere nede med næsen. :hug:

0

Kan virkelig godt forstå at du så inderligt gerne vil have din farfar ved din side, men som Namak skriver, så sørger han nok stadig :(

Jeg ved ikke hvor længe dine bedsteforældre nåede at få sammen, men prøv at vend den om, med den begrænset tid dig og H2B har fået hidtil - ville du så være klar til at tage alene til et bryllup, som du skulle have delt med ham, blot 2 mdr. efter hans bortgang?

Jeg kan godt forstå du vil have din farfar ved din side, og du er 100% berettiget til føle som du gør, men synes du skal prøve at se ind ad, og så se om du ikke godt kan finde frem til et sted, hvor du har plads til at rumme at din farfar stadig sørger, og måske er "kold", selvom han går glip af den vigtigste dag i dit liv :kram:

0

Tak for jeres beskeder. Jeg forstår udmærket godt hvad I siger og det er jo heller ikke fordi jeg er sur over hans beslutning. Jeg forstår ham godt og hvis jeg var i hans sko ville jeg nok have svært ved bare at komme ud af sengen hver dag. Så det er flot af ham at han prøver stadig at have et liv efter sådan et tab. 60 års ægteskab! Håber jeg kan gøre det lige så flot som dem! Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste <3

0

Tak for jeres beskeder. Jeg forstår udmærket godt hvad I siger og det er jo heller ikke fordi jeg er sur over hans beslutning. Jeg forstår ham godt og hvis jeg var i hans sko ville jeg nok have svært ved bare at komme ud af sengen hver dag. Så det er flot af ham at han prøver stadig at have et liv efter sådan et tab. 60 års ægteskab! Håber jeg kan gøre det lige så flot som dem! Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste <3

Det er også sådan du skal tænke :) Kan godt forstå at du er meget skuffet - og han er helt sikkert også ulykkelig over at han ikke kan overskue at deltage i jeres bryllup.

Synes faktisk måske at I skulle prøve at inkludere ham på en anden måde - kan han modtage billeder, så få nogen til at sende ham et par billeder i løbet af dagen. Ellers så lav ham et fotoalbum eller en lille video med jeres bryllup.

Vi er også i tvivl om men H2B's mormor kommer til brylluppet - så jeg har tænkt en del over det. Hun vil rigtig gerne (lige nu), men hun er gammel og kommer fra jylland af, så det er en lang tur herover til nordsjælland for hende. Jeg ved at hvis hun ikke kommer, så vil svigermor ringe hende op i løbet af dagen og fortælle hende kort om hvad der er foregået :) Så har hun også mulighed for at ønske tillykke på dagen :)

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

Super god idé at få ham til at føle sig en del af dagen selvom han ikke er med! Selvfølgelig skal han have nogle billeder fra dagen, så et album er måske ikke en dum idé.

Jeg har allerede min farmor i tankerne, da hun kommer i en medaljon som skal på buketten. Må lige tænke over om der er mere jeg kan gøre for min farfar :-)

0

Eyelash extensions

Så har jeg fået fine lange øjenvipper :happy: Jeg har aldrig prøvet det før, så var lidt spændt på det. Tænkte dog det skulle prøves, og hvis ikke til bryllup, hvornår så!? :) Jeg synes resultatet er blevet rigtig godt, så nu håber jeg, at jeg kan passe godt på dem. Glemte selvfølgelig det med ingen bad i 24 timer efter! :o Stakkels kolleger i morgen :wink:

I får lige et Instagram billede af vipperne :)

3fdc14d3-f54b-408c-80ae-5a706c13b88d_zps

0

Superflotte vipper :) Hvor har du fået lavet dem henne?

Mange tak :-) Hos Lashes & Beauty i Århus. Ligger et stenkast fra hvor jeg bor og jeg har kun hørt godt om dem.

Må dog indrømme jeg lige skal vænne mig til de ekstra vipper. Og det var godt nok besværligt at vaske mit ansigt i morges...

0