Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Superflotte vipper :) Hvor har du fået lavet dem henne?

Mange tak :-) Hos Lashes & Beauty i Århus. Ligger et stenkast fra hvor jeg bor og jeg har kun hørt godt om dem.

Må dog indrømme jeg lige skal vænne mig til de ekstra vipper. Og det var godt nok besværligt at vaske mit ansigt i morges...

Tak! Det kunne da være, at jeg lige skal tjekke deres hjemmeside ud. Jeg vil nemlig også gerne have påsat vipper, og er i gang med at undersøge markedet lidt :)

Ja, og er det ikke også noget med, at man helst ikke må sove på maven, for så kan de knække? Haha, det bliver nok et problem for mig, jeg elsker at ligge på maven.

0

Superflotte vipper :) Hvor har du fået lavet dem henne?

Mange tak :-) Hos Lashes & Beauty i Århus. Ligger et stenkast fra hvor jeg bor og jeg har kun hørt godt om dem.

Må dog indrømme jeg lige skal vænne mig til de ekstra vipper. Og det var godt nok besværligt at vaske mit ansigt i morges...

Tak! Det kunne da være, at jeg lige skal tjekke deres hjemmeside ud. Jeg vil nemlig også gerne have påsat vipper, og er i gang med at undersøge markedet lidt :)

Ja, og er det ikke også noget med, at man helst ikke må sove på maven, for så kan de knække? Haha, det bliver nok et problem for mig, jeg elsker at ligge på maven.

Jeg har hørt tdet er en del i Århus som ikke er så gode, så kig efter anmeldelser på stederne.

Det bedste er at ligge på ryggen. Hvis du ligger på siden så kan de blive bøjet i en mærkelig form...

0

Annonce ♥

Hvor er de fine, glæder mig til at jeg får mine på torsdag :0) Er du ved at vende dig til at have dem på?

Ja jeg mærker intet til dem. De er kun træls når jeg vasker mig og når jeg gerne vil gnide søvn ud af mine øjne når jeg vågner. Det er dog lækkert at vågne op med Bambi øjne ;)

0

GENSYN MED KJOLEN!!

Så kom weekenden endelig, hvor jeg kunne hente min kjole efter rettelserne hos skrædderen. :cheerleader3: Jeg prøvede den ikke derinde, men tog den bare med hjem til mine forældre, da jeg havde lidt travlt. Fik kjolen på og den passer perfekt! Skønt! :loveshower: Alt var godt, indtil jeg ser en dum bule i siden ved brystet. Kjolen skulle ligges ind der, da den var for åben i barmen. Det ved ikke om de bare ikke har fået syet den ordenlig der, men ser lidt dumt ud. Tænkte dog, at det ikke var så meget, så det så man nok ikke. Det er nok bare mig og mit kritiske øje. Det var så lige indtil jeg i morges kiggede billederne igennem og med det samme faldt mine øjne på den dumme bule :( Piger! Hjælp! Please sig det bare er mig, som er skør og kjolen stadig er lige så yndig, som da jeg købte den, for jeg er ærlig talt lidt i tvivl om tilrettelserne har gjort den noget godt. Jeg føler mig mega presset og stresset for tiden. Har hele tiden hovedpine og er træt, så dette er virkelig noget som går mig på. Jeg elsker jo den kjole og synes stadig den er gude smuk, men kan bare ikke finde ud af jeg bedre kunne lide den før. Overdelen har jo fået noget af en anden form nu...

Så hvad siger I? Ser den helt gal ud efter tilrettelserne? Eller er det bare mig som er blevet skør :blush:

before-after_zps69de297a.jpg

behind-side_zpsdb684871.jpg

me_zpsf6cbbf2e.jpg

0

Beklager ærligheden, men synes det ser lidt mærligt ud ved det ene bryst efter tilrettelsen - men kun set direkte forfra.

Synes ikke det gør noget at det har ændret lidt form - bare begge bryster var identiske og bulen ikke var der... Beklager.

Men er nødt til igen at sige at du ellers ser helt fantastisk ud i din kjole :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg kan ane bulen men også kun forfra. Jeg synes at kjolens form er rigtig fin, og jeg ved ikke om jeg havde overskud til selv at gøre noget ved en så lille detalje. Jeg synes godt du kan slippe afsted med en bitte fejl, men det er jo op til dig om du kan.

Og smuk det er både kjolen og du. :loveshower:

Edited by Namak
0

Du er sgu smuk. Helt vildt, og sikke en flot kjole.

Jeg kan godt se bulen, men det er da helt sikkert kun fordi du nævner den. Det er klart su har kritiske øjne, vi er allesammen så opsatte på den dag og vores kjoler, så det ville være mærkeligt ikke at se alle bitte småting. Du er smuk, og jeg syntes du skal være rigtigt glad for dit valg af kjole, og den er blevet flot:-)

0

Du er sååå smuk i din kjole :loveboard: Den skal du slet ikke være ked af :)

Men jeg kan også godt se den bule nu du nævner det.. Men altså, det er vel skrædderiets fejl?? Kan godt se du er tæt på brylluppet nu, men jeg ville kræve at de nåede at fikse det...

0

Annonce ♥

Men jeg kan også godt se den bule nu du nævner det.. Men altså, det er vel skrædderiets fejl?? Kan godt se du er tæt på brylluppet nu, men jeg ville kræve at de nåede at fikse det...

Tak! Ja det vil jeg også mene. Tvivler dog på de kan nå at gøre noget, men har lige skrevet en mail til dem. Så må vi se hvad de siger.

0

Tak! Ja det vil jeg også mene. Tvivler dog på de kan nå at gøre noget, men har lige skrevet en mail til dem. Så må vi se hvad de siger.

Ej men det skal de da kunne - det er bare et spørgsmål om at de prioriterer det. Så må de squ sende en ekstra på job... Ej jeg ville altså blive så ærgerlig over det - du har jo brugt penge på at få det ordentligt, så skal det også blive det... ...Men min regning til skrædder bliver også over 3500,- og så tænker jeg at det bare skal være i orden!

Kan de ikke nå det, så må de jo give afslag i prisen. Hvis det bliver tilfældet, så er din kjole stadig smuk og det er bestemt ikke ødelæggende med den bule :)

0

Enig det er stadig en fantastisk smuk smuk kjole og du er gude smuk i den.

Jeg kan godt se hvad du mener med bulen. Øv hvor ærgeligt! Hvordan ser det ud når du sidder ned i kjolen?

0

Enig det er stadig en fantastisk smuk smuk kjole og du er gude smuk i den.

Jeg kan godt se hvad du mener med bulen. Øv hvor ærgeligt! Hvordan ser det ud når du sidder ned i kjolen?

Mange tak :)

Ja, det er virkelig surt og ikke hvad man forventer efter en tur hos skrædderen. Den er fin at sidde i. Fylder ret meget, men den er jo også lidt stor :wink: Den sidder dog stadig flot selv når jeg sidder. Det er kun den dumme bule der genrer mig :(

0

Annonce ♥

Jeg kan også godt se bulen på billedet forfra. God idé at du har skrevet til dem. Jeg ville også synes, at det mindste de kan gøre, hvis de ikke vil eller kan nå at rette det, er at give et afslag i prisen.

0

Jeg har fået snakket med skrædderen og hun vil selvfølgelig gerne se mig i kjolen for at vurdere om der kan gøres noget. Jeg må derfor en tur til Odense igen på lørdag. Håber det er noget som hurtigt kan fikses...

0

Ej det skal de sgu da kunne fikse! Det er deres job… der synes jeg du skal holde på dit!

Er enig i at man godt kan se bulen, og hvad vigtigere er, så er du generet af den! Og det er jo ikke meningen at du skal være ked af noget ved kjolen - sådan en er jo dyr nok! Så hold du fast på at hun skal fikse den bule!!!

Når det er sagt, så gud hvor er den kjole flot! Og den passer bare lige til dig… Er sikker på du blive drøn skøn når du får håret sat, make-up og hvad der ellers hører den helt store dag til :D

0

Annonce ♥

Undskyld mig... Men det er altså en ommer! Det vil de også kunne se, når de ser billederne ved siden af hinanden.

Jeg vil sige som de andre at du er smuk... Men mit blik faldt straks på den der bule.... Du vil ærgre dig gul blå og grøn hvis ikke du får gjort noget ved det.

Som fynbo må jeg simpelhen vide hvem skrædderen er :)

0

Kjolen er stadig fantastisk! Men ja, jeg kan også godt se hvad du snakker. Eller i hvert fald på det ene af billederne...

Selv om det måske er lidt omstændigt med en tur til Odense er det vigtigt skrædderen ser det med egne øjne. Hun vil helt sikkert kunne se det - det er jo deres job...

0

Undskyld mig... Men det er altså en ommer! Det vil de også kunne se, når de ser billederne ved siden af hinanden.

Jeg vil sige som de andre at du er smuk... Men mit blik faldt straks på den der bule.... Du vil ærgre dig gul blå og grøn hvis ikke du får gjort noget ved det.

Som fynbo må jeg simpelhen vide hvem skrædderen er :)

Ja det er også det jeg tænker. Ved bare jeg vil tænke på den bule hele dagen, så bliver nødt til at se om de ikke kan gøre noget.

Skrædderiet hedder butikken. Ligger i gaden bag den h&m butik der ligger i Vestergade.

0