Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

DEN MEST FANTASTISKE DAG NOGENSINDE!!

:a1221: SNEAK PEAK :a1221:

I får lige et hurtigt sneak peak af mig udenfor kirken. De sidste par dage har været pakket med planer, så dette er faktisk første gang jeg har min computer tændt siden fredag!! Brylluppet endte med at være SÅ perfekt!! Jeg håber jeg kan nå at starte min beretning inden bryllupsrejsen, ellers må I lige vente med tålmodighed. :wink:

bride_zps8a8d1da9.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Til dem som ikke kan vente...

Hvis I simpelthen ikke kan vente til jeg kommer med flere billeder og beretningen, så kan dem med instagram søge efter vores hashtag #mrandmrsloader, hvor der faktisk ligger en del billeder fra hele dagen!! :7himmel:

Just saying... :wink:

0

Annonce ♥

Hold nu op altså du ser virkelig smuk ud. Din kjole er bare en drøm. ★★★★★

Mange gange Tillykke også.

Jeg vil da lige lure med på insta også.

Rigtig god bryllupsrejse. Jeg glæder mig til at læse med når I Vender hjem.

0

Annonce ♥

Til dem som ikke kan vente...

Hvis I simpelthen ikke kan vente til jeg kommer med flere billeder og beretningen, så kan dem med instagram søge efter vores hashtag #mrandmrsloader, hvor der faktisk ligger en del billeder fra hele dagen!! :7himmel:

Just saying... :wink:

Kunne ikke dy mig – jeres dag ser helt fantastisk ud! Og fik da kål på kagen :wink:

Stort tillykke :loveshower:

0

Beretning del 1 - Dagene op til...

Så er det vist også på tide, at jeg kommer i gang med min beretning! :wink: Skal jo nødig gå hen og glemme noget... Men lad mig starte med dagene op til :)

Onsdag:

Første fridag blev brugt på en lille tur rundt i byen efter de sidste par småting. Egentlig var jeg mest på jagt efter noget til brudepigerne. Ville gerne give dem et lille armbånd eller noget, men måtte til sidst give op, da jeg simpelthen intet kunne finde til rimelige priser... øv :(

Jeg bestilte istedet for en sidste øjebliks ansigtsbehandling, som jeg fik til middag hos Helle Thorup. Det sted kan varmt anbefales. Det meste af eftermiddagen blev brugt på mega meget stress med at få de sidste ting på plads, så som kirkehæfter, bordkort m.m. Havde lovet H2B at alt ville være klar til print, så jeg fik pludselig travlt!! :floejt:

Kl. 15.00 kom H2B hjem så vi kunne tage til møde hos Turbinehallen, for at gå alt igennem en sidste gang. Igen fik jeg bekræftet, hvor professionelle de er dernede og alt var bare i orden. Vi fik også et lille hint om vores meget dygtige toastmaster havde så godt styr på alting, at de var meget positive overrasket, skønt! :lol:

Kl. 16.00 - Jeg havde i sidste øjeblik fået ombestilt min tid til at få flere vippe extensions på, så det fik jeg gjort. H2B kørte imens ud til blomsterhandelen med vaser, bånd og div.

Om aftenen kørte vi ned til Godsbanens værksted for at printe de sidste ting. Jeg blev ikke super populær, da H2B fandt ud af at man kunne folde og hæfte ark i printeren, vel at mærke, efter at jeg havde printet 70 kirkehæfter på normal vis!! DOH! :td: Så hjem og folde hæfter... :floejt:

0