Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Tak alle sammen, hvor er I bare søde! :lol: Er glad for I kunne lide min beretning og synes det var sjovt at følge med :)

Vi havde virkelig den mest fantastiske dag. Har lyst til at gøre det igen hver dag, selvom jeg ved det aldrig vil være det samme, men var bare så godt! :7himmel:

0

Annonce ♥

Dejlig beretning, og flotte billeder :) Jeg glæder mig til at se fra jeres bryllupsrejse også. Hvor skal i hen?

Mange tak! Vi var en uge i Santorini, en uge efter brylluppet, så den rejse er længe overstået. Vi havde en super hyggelig og afslappet tur.

Skal nok vise billeder derfra, når jeg lige får styr på dem :)

0

Tak for beretningen :) Det har været rigtig hyggeligt at læse med. Synes det er super med lidt ekstra i form af takkekort og billeder fra bryllupsrejse, det vil jeg helt sikkert glæde mig til :)

0

DEL 3 - EFTER BRYLLUPPET

Bryllupsrejsen: Santorini

Så er jeg klar med lidt billeder fra bryllupsrejsen. Vi havde en fantastisk tur til det smukke Santorini. Det er en lille græsk ø, nord for Kreta. Faktisk en af mange små øer i det område, som er opstået pga. af en vulkan. Så det er bjerge og sorte strande, men super smukt! Vi havde ret dårlig vejr de første tre dage, men derefter blev det lækker sol og ret så varmt, så vi nåede at nyde øen og alt hvad den havde at byde på. Kunne godt have brugt mere end den ene uge vi havde der, men det var skønt at få slappet af og bare nyde hinanden, bare os :)

Fra vores hotel, på vestsiden af øen, som alt sammen var klipper, så vi boede i en hul i bjerget, ret fedt!

post-56611-0-41573800-1407669048_thumb.j

Klar til middag i byen :)

post-56611-0-14499700-1407669140_thumb.j

Så kom solen frem og vi nyder den på vores altan/terrasse :thumbsupsmileyanim:

post-56611-0-21913100-1407669173_thumb.j

Santorini må siges at være ret så populær en destination for bryllupper. Dette er hotellet under vores, hvor de på denne balkon havde ca. 3 bryllupper om dagen!! :o Det var helt vildt. Meget hyggeligt at følge med i flere bryllupper! Er åbenbart ikke helt træt af bryllups halløj endnu :wink:

post-56611-0-53154700-1407669219_thumb.j

Fra byen Fira, der lå tæt på vores hotel. Æslerne står klar til at tage turen ned af bjerget til havnen, hvorfra man kunne sejle til alle de nærliggende øer. Så hyggeligt og smukt!

post-56611-0-43033500-1407669353_thumb.j

0

Annonce ♥

Det lykkelige par ved stranden på den østlige side af øen.

post-56611-0-76325600-1407669616_thumb.j

Smukke solnedgange! Det er en af de ting øen er kendt for. Blandt de smukkeste solnedgange i verden og det var så romantisk og stå der hver aften og bare se himlen blive pink/rød :7himmel:

post-56611-0-94263000-1407669690_thumb.j

post-56611-0-15322000-1407669706_thumb.j

Siger hej til det lille søde æsel

post-56611-0-95605700-1407669756_thumb.j

Vi tog en af dagene på sejltur rundt til nogle af øerne. Bl.a. vulkanøen, hvor alt bare var sorte sten og støv. Vi besøgte en lille havn til frokost og endte i smukke Oia, som er kendt for deres farverige bygninger man forbinder med Santorini. Her billede fra båden, før vi ligger til ved sidste stop.

post-56611-0-64374400-1407669904_thumb.j

Vi var trætte efter den lange sejl/gåtur, så vi red på æsler op til toppen af Oia. Det var vildt sjovt og en smule skræmmende, da de virkelig bare løb afsted og man var så tæt på at skrabe sine ben på stenmuren, men det kom til toppen uden skræmmer...

post-56611-0-04226900-1407669926_thumb.j

Fra spa sted, hvor vi en af dagene, havde hele stedet for os selv, til at slappe af med champagne, frugt, massage, manicure og pedicure... det var skøøønt!

post-56611-0-69215600-1407670032_thumb.j

Den flotte udsigt fra vores terrasse med bobblebad! Luksus!

post-56611-0-66498700-1407670101_thumb.j

0

Annonce ♥

Så smukke billeder fra brylluppet og fra bryllupsrejsen :loveshower:

De er så fede de sko! Har i selv skrevet bag på dem eller kan man specialbestille dem et sted? Det tror jeg lige ville falde i min H2B stil :cheerleader3:

0

Annonce ♥

De er så fede de sko! Har i selv skrevet bag på dem eller kan man specialbestille dem et sted? Det tror jeg lige ville falde i min H2B stil :cheerleader3:

Mange tak. Vi endte med selv at skrive på dem, selvom skoene i forvejen var custome made. I kan sagtens få dem lavet med tekst. Det blev nemlig ikke så tydeligt på vores ved selv at skrive det, hvilket var ret synd...

0

Mange tak. Vi endte med selv at skrive på dem, selvom skoene i forvejen var custome made. I kan sagtens få dem lavet med tekst. Det blev nemlig ikke så tydeligt på vores ved selv at skrive det, hvilket var ret synd...

Det må jeg da straks undersøke nermere :-) tusind tak for svar -og super fed inspiration :-)

0

Weeee, sikke et skønt bryllup i har haft! (Ud fra dine kommentarer/beretninger og skønne, stemningsfulde billeder!)

Hvor var du den smukkeste brud!

Det er fedt at jeg endelig har taget mig tid til at kigge herind og se hvordan det egentlig er gået nogen af jer som jeg har skrevet med gennem vinteren.

Er også vild med jeres smukke ringe. Håber i stadig er høje ovenpå brylluppet, selvom hverdagen nok er godt igang igen.

Her er det 4 mdr siden i morgen, hvor pokker bliver tiden af?!!!

0

Weeee, sikke et skønt bryllup i har haft! (Ud fra dine kommentarer/beretninger og skønne, stemningsfulde billeder!)

Hvor var du den smukkeste brud!

Det er fedt at jeg endelig har taget mig tid til at kigge herind og se hvordan det egentlig er gået nogen af jer som jeg har skrevet med gennem vinteren.

Er også vild med jeres smukke ringe. Håber i stadig er høje ovenpå brylluppet, selvom hverdagen nok er godt igang igen.

Her er det 4 mdr siden i morgen, hvor pokker bliver tiden af?!!!

Ihh mange tak! Hvor er du sød :blush:

Vi havde det mest fantastiske drømme bryllup og selvom det er blevet hverdag igen, så minder min smukke ring mig hver dag om hvor vidunderlig en dag vi havde. Og vores gæster snakker stadig om brylluppet, hvilket jo bare gør os endnu mere glade, for det betyder jo vi har gjort et godt job :)

Ja tiden flyver afsted, det er slet ikke til at forstå!

0

Annonce ♥

DEL 3 - EFTER BRYLLUPPET

Takkekort

Så er der kun en ting mere at vise frem og det er vores takkekort. Jeg har selv lavet dem og printet dem på et værksted i byen. Vi har haft en del problemer med at få billederne ordenligt i farven, men det lykkes nogenlunde til slut. Jeg har kun et billede af den engelske udgave, da vi kun lige har fået dem ordnet i sidste uge! :o Ja, det har taget lidt længere tid end planlagt, men nu er de alle sendt afsted og vi kan afslutte det sidste bryllups relateret gøremål :wink: Vi endte med en løsning, hvor første del af kortene er standard takketekst og den sidste halvdel er personligt til hver en gæst, hvor vi takker for den specifikke gave fra dem. Synes det var på sin plads og lidt mere hyggeligt og personligt :) Så her er den engelske udgave:

post-56611-0-78661000-1408032678_thumb.j

post-56611-0-43151000-1408032692_thumb.j

post-56611-0-29693400-1408032741_thumb.j

post-56611-0-74495200-1408032707_thumb.j

0

Ej, nu vil jeg jo også til Grækenland! Det ser bare så lækkert og behageligt ud! Kunne godt bruge lidt daseferie... Det er bryllupsbudgettet desværre bare ikke lige til :td:

Virkeligt smukke og stilfulde takkekort, der passer perfekt grafisk ind i resten af brylluppets stil :thumbsupsmileyanim:

0