Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

De er simpelthen så flotte de invitationer:-)

Meget gennemført:-)

Mange tak! :)

rigtig søde kurve

hvor er jeres indbydelser bare gennemførte :cheerleader3::cheerleader3:

Mange tak :D

Kurve til toiletterne

Det har i noget tid været min plan at have gæstekurve på toiletterne. Synes det kunne være hyggeligt og fint at have lidt toiletsager stående, såsom make-up, hårspray, deo, hårnåle, plaster mm. til dem der har brug for lidt i løbet af dagen. Jeg har fundet lidt idéer fra nettet og skrevet en lille liste med ting til os tøser og til mændene. Her er lidt eksempler på kurve:

DSC00150-Copy_zps7fecde03.jpg

raccoon_zps314684c8.jpgIMG_20130120_124714_116_zps995b8744.jpg

flip_flop_basket_zpsbfde09a6.jpg

I dag var vi så i Ilva for at købe disse to kurve som er perfekte til jobbet! Regner med at sætte en gul sløjfe eller noget på og så lave et lille skilt til. Tror det bliver sååå fint! :7himmel: H2B er også med på ideen, selvom hans svar til de fleste af de ting jeg finder på for tiden er; "står det nogen steder i vores budget"... Hvor jeg ofte må svare nej, men det går vel nok alt sammen :kiss:

kurve_zps65aca602.jpg

lille-kurv_zpsf8de0abf.jpgkurv_zpse9ac1490.jpg

Hvor er det bare genialt .. super ide, du har fået .. Det skal da nok blive rigtig godt :)

Må man evt. stjæle din ide lidt? :rolleyes:

Tak og nu er det jo ikke helt min idé, så selvfølgelig må du være med på den :) Vi kan endda dele inspiration til hvad der skal i dem, hvis du har lyst? :)

0

Annonce ♥

Værste nyhed nogensinde!!!!

Jeg har netop fået den værste nyhed ever! Ringede for at aftale en tid med feststedet, så vi kunne få de sidste ting på plads. Hvor jeg så får en besked om at de altså ikke længere kan leje stedet ud til os og at jeg burde have fået en mail omkring dette!!! :boohoo::boohoo::boohoo: Jeg har ikke set nogen mail fra dem, så dette er et kæmpe chok for mig!!! Ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv lige nu! Det ødelægger jo alt! Hele vores plan og drøm. Invitationer som allerede er sendt.... Ord kan ikke beskrive hvor ked af det jeg er lige nu... :boohoo:

0

Annonce ♥

Jeg har netop fået den værste nyhed ever! Ringede for at aftale en tid med feststedet, så vi kunne få de sidste ting på plads. Hvor jeg så får en besked om at de altså ikke længere kan leje stedet ud til os og at jeg burde have fået en mail omkring dette!!! :boohoo::boohoo::boohoo: Jeg har ikke set nogen mail fra dem, så dette er et kæmpe chok for mig!!! Ved slet ikke hvad jeg skal stille op med mig selv lige nu! Det ødelægger jo alt! Hele vores plan og drøm. Invitationer som allerede er sendt.... Ord kan ikke beskrive hvor ked af det jeg er lige nu... :boohoo:

Sådan noget kan de da ikke bare sige at de har sendt!!

En sådan henvendelse ville jo forårsage en promte respons - og da de ikke har fået den, må de jo kunne tænke sig til at der måske er gået noget galt... Håber I finder en løsning i det der lige nu selvfølgelig er totalt uoverskueligt!

:bearhug:

0

NEJ FOR HELVEDE!!!! Hvor er det bare synd for jer, det er da totalt skod. Det er godt nok ringe af feststedet, at de ikke tjekker om i har fået mailen når de ikke har hørt noget fra jer EFTER i skulle have modtaget den mail.

Det er bare rigtigt sur RØ.

Hvad var årsagen til det? Ved du det?

Jeg er sikker på i kan nå at få et nyt sted, men ved det er mega bittert, og kræver arbejde nu for Jer.

Kæmpe kram herfra...

0

NEJ FOR HELVEDE!!!! Hvor er det bare synd for jer, det er da totalt skod. Det er godt nok ringe af feststedet, at de ikke tjekker om i har fået mailen når de ikke har hørt noget fra jer EFTER i skulle have modtaget den mail.

Jeg er sikker på i kan nå at få et nyt sted, men ved det er mega bittert, og kræver arbejde nu for Jer.

Kæmpe kram herfra...

Tak for kram. Og nej det er virkelig ikke fedt og lige nu virker alt bare håbløst.

Der er åbenbart en byggeplads som har købt/lejet stedet for de næste 3 år, og det kunne de åbenbart ikke undgå skete... men ja synes godt nok de kunne have sikret sig noget bedre at jeg faktisk havde set den mail!! De er virkelig ikke populære i min bog lige nu!

0

Kæmpe kram herfra...

Tak for kram. Og nej det er virkelig ikke fedt og lige nu virker alt bare håbløst.

Der er åbenbart en byggeplads som har købt/lejet stedet for de næste 3 år, og det kunne de åbenbart ikke undgå skete... men ja synes godt nok de kunne have sikret sig noget bedre at jeg faktisk havde set den mail!! De er virkelig ikke populære i min bog lige nu!

Nej det er virkeligt også dårligt. Det kan godt være det var svært for dem at komme udenom, men de VED hvor stor en dag det er for folk der skal holde fester.

Æv! I må i gang med andre muligheder, det er bare så surt. Men jeg er sikker på det lykkes for Jer.

Kram

0

Annonce ♥

Det er BARE ikke okay, virkelig dårlig service.....især når de siger de har sendt en mail, og dermed ikke tjekker op på det..... :pokey::shooter:

Tænker hvordan kan de leje stedet ud til jer, vis der er nogen der har lejet for 3 år? :huh:

Eller har jeg misforstået det?

Håber inderligt i finder et andet sted, som i kan blive lige så glade for så i var før denne uheldige situation.....

:hug:

0

Det er BARE ikke okay, virkelig dårlig service.....især når de siger de har sendt en mail, og dermed ikke tjekker op på det..... :pokey::shooter:

Tænker hvordan kan de leje stedet ud til jer, vis der er nogen der har lejet for 3 år? :huh:

Håber inderligt i finder et andet sted, som i kan blive lige så glade for så i var før denne uheldige situation.....

Det er MEGA ringe! Og jeg kan stadig ikke forstå hvordan det kan gå så galt :(

De vidste ikke selv at dette ville ske åbenbart. Der skal bygges en ny bygning op ad stedet, så derfor kunne de ikke udleje det til konference og tjente ikke nok penge på et par bryllupper om året. De har valgt at leje bygningen ud til kontorlokale for dem som er ved at bygge de nye bygninger. Mega ØV!!! Der er bare ikke noget så gøre, så selvom der er mega panik, men vi jo se om vi kan finde noget andet.

En anden træls faktor er at stedet lå i gå-afstand fra kirken, så vi sparede penge på transport. Det kan vi så ikke længere og mange af vores gæster har allerede booket de nærmeste hoteller for også at kunne gå hjem derfra. Der er virkelige meget arbejde i at skulle ændre alting, så vi må i gang med det samme og håber på det bedste!

0

Det er MEGA ringe! Og jeg kan stadig ikke forstå hvordan det kan gå så galt :(

De vidste ikke selv at dette ville ske åbenbart. Der skal bygges en ny bygning op ad stedet, så derfor kunne de ikke udleje det til konference og tjente ikke nok penge på et par bryllupper om året. De har valgt at leje bygningen ud til kontorlokale for dem som er ved at bygge de nye bygninger. Mega ØV!!! Der er bare ikke noget så gøre, så selvom der er mega panik, men vi jo se om vi kan finde noget andet.

En anden træls faktor er at stedet lå i gå-afstand fra kirken, så vi sparede penge på transport. Det kan vi så ikke længere og mange af vores gæster har allerede booket de nærmeste hoteller for også at kunne gå hjem derfra. Der er virkelige meget arbejde i at skulle ændre alting, så vi må i gang med det samme og håber på det bedste!

:hug: virkelig øv, men ja nu skal kampen gå all in for at finde et nyt sted, også som ligger tæt på hvor jeres mange gæster har booket sig ind.... :sm:

0

Annonce ♥

Nej nej, virkelig ikke særlig god stil fra feststedet!

0

Øv, altså!! Hvor er det bare ærgerligt for jer! Jeg krydser virkelig fingre for at I hurtigst muligt finder en løsning!!

I øvrigt, super flotte invitationer du har lavet :thumbsupsmileyanim: Ville ønske, at jeg selv kunne lave sådan noget :rolleyes:

0

I skal selvfølgelig i gang med at finde et alternativ. Det kunne have været en værre dato. Nok holdes der mange konfirmationer i maj men typisk ikke på lørdage. Derudover se positivt på det. Vi skriver starten af januar. Tænk hvis det havde været 1-2 uger inden (dem hører man også om): På den anden side syntes heller ikke I bare skal lade dem slippe godt fra det. Et er hvis de var blevet eksproprieret og det havde været et offentligt påbud men her har de jo selv valgt at udleje. Derudover er det altid god kotume at man giver besked og prøver at finde en løsning. Der er jo indgået en bindende aftale. Hvis I ikke har modtaget deres mail burde de have fået en fejlmeddelelse og ændrer ikke ved at der er tale om aftalebrud.

0

Annonce ♥

Øv, altså!! Hvor er det bare ærgerligt for jer! Jeg krydser virkelig fingre for at I hurtigst muligt finder en løsning!!

I øvrigt, super flotte invitationer du har lavet :thumbsupsmileyanim: Ville ønske, at jeg selv kunne lave sådan noget :rolleyes:

Tak for det. :)

I skal selvfølgelig i gang med at finde et alternativ. Det kunne have været en værre dato. Nok holdes der mange konfirmationer i maj men typisk ikke på lørdage. Derudover se positivt på det. Vi skriver starten af januar. Tænk hvis det havde været 1-2 uger inden (dem hører man også om): På den anden side syntes heller ikke I bare skal lade dem slippe godt fra det. Et er hvis de var blevet eksproprieret og det havde været et offentligt påbud men her har de jo selv valgt at udleje. Derudover er det altid god kotume at man giver besked og prøver at finde en løsning. Der er jo indgået en bindende aftale. Hvis I ikke har modtaget deres mail burde de have fået en fejlmeddelelse og ændrer ikke ved at der er tale om aftalebrud.

Mailen er blevet sendt, selvom jeg ikke husker at have modtaget noget. Han kunne dog se den ikke var blevet åbnet, flot! Bare mærkeligt man ikke forventer at høre fra os vedr. sådan noget! De har booket os over på et andet lokale de har lige ved siden af, men det er bare langt fra det lokale vi drømte om. Og ydermere så har jeg absolut ikke lyst til at bruge deres service længere efter sådan en omgang!! :angry:

Hvor er det bare tarveligt gjort :shooter:

Jeg forstår virkelig godt du er græde færdig .. :angry: Håber i finder en løsning..

Masser af kram :bearhug:

Ja det er godt nok for galt! Mange tak. Vi skal nok finde på noget! Bliver vi jo nødt til :)

0

Ej hallo!! Hvis man har sådan en besked kan man da i det mindste lige RINGE til folk!!! Tøsedrenge!!!! Var godt nok også blevet gal og ked! Håber i finder en anden (måske endnu bedre;) løsning!

0

Annonce ♥

Ej hallo!! Hvis man har sådan en besked kan man da i det mindste lige RINGE til folk!!! Tøsedrenge!!!! Var godt nok også blevet gal og ked! Håber i finder en anden (måske endnu bedre;) løsning!

Øv øv øv, hvor er det bare røv og nøgler! :( håber da virkelig at i finder et sted i føler kan gøre jeres aften fuldendt efter denne tur :(

Masser af tanker herfra.

Mange tak! Og ja jeg håber vi kan finde noget som kan leve op til alle de planer vi har :) Indtil videre har jeg fundet 2-3 ledige steder som jeg skal ud og se på i løbet af ugen, så der er da håb!!

0

Prøv at kontakte Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme og hør om det evt. er en sag som de kan tage. Hvis de ikke har kompetence til det, så prøv at hør Forbrugerklagenævnet ad om de kan tage sagen.

Hvis I har en aftale som du har brudt skal I helt sikkert gå videre med det!

Vi har intet betalt til dem, så kan vi vel ikke gøre så meget ved det? Godt nok har de brudt en aftale, men de har også tilbudt os deres andet lokale. Det er bare ikke samme type lokale og slet ikke hvad vi drømme om.

0

Øv øv øv, hvor er det bare røv og nøgler! :( håber da virkelig at i finder et sted i føler kan gøre jeres aften fuldendt efter denne tur :(

Masser af tanker herfra.

Mange tak! Og ja jeg håber vi kan finde noget som kan leve op til alle de planer vi har :) Indtil videre har jeg fundet 2-3 ledige steder som jeg skal ud og se på i løbet af ugen, så der er da håb!!

Fedt i har fundet flere steder, håber det er endnu bedre end det første sted. Vi krydser alle de fingre og ben vi kan:-)

0

Det er selvfølgelig kedeligt at få sådan en besked, men de gør nu det rigtige i at have tingene på skrift.

Prøv at kontakte Ankenævnet for Hotel, Restaurant og Turisme og hør om det evt. er en sag som de kan tage. Hvis de ikke har kompetence til det, så prøv at hør Forbrugerklagenævnet ad om de kan tage sagen.

Hvis I har en aftale som du har brudt skal I helt sikkert gå videre med det!

Vi har intet betalt til dem, så kan vi vel ikke gøre så meget ved det? Godt nok har de brudt en aftale, men de har også tilbudt os deres andet lokale. Det er bare ikke samme type lokale og slet ikke hvad vi drømme om.

Det er rigtig at det kan være svært at kommen igennem med noget fordi I (endnu) ikke har lidt et økonomisk tab.

Jura er i 99 % af tilfældende ligeglad med følelser, så I vil ikke få kompensation for tort.

Men jeg vil alligevel mene, at I har en bindende aftale uanset om der er sket betaling eller ej. I har ret til at finde et tilsvarende lokale og leje det. Differencen kan I kræve erstattet. Men hvis I ikke kan blive enige om noget, kan konsekvensen være at I må via et klagenævn.

0

Masser af tanker herfra.

Fedt i har fundet flere steder, håber det er endnu bedre end det første sted. Vi krydser alle de fingre og ben vi kan:-)

Ja det havde jeg godt nok ikke troet var muligt, så det er da positivt i denne tid! Mange tak for alle de krydsede kropsdele ;)

0