Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Update på feststed

I torsdags var jeg nede og snakke med Turbinehallen om vores planer. Det gik rigtig godt og jeg tror vi ender med at vælge dem. Jeg har modtaget et budget fra dem, som jeg skal snakke med dem om i morgen. Vil prøve at se om vi ikke kan få prisen lidt længere ned, da den lige nu er et par tusinde mere end vores tidligere budget. Det lækre ved Turbinehallen for os er at det ikke er meget længere væk end vores tidligere sted. De er super fleksible, så vi kan stort set få det som vi vil ha det. Stedet er fantastisk til at have en kæmpe fest efter middagen. Jeg har stadig svært ved at glemme vores tidligere lokaler og jeg er ikke 100% solgt på Turbinehallen, men vi har desværre ikke så mange andre muligheder. Jeg skal bare have ind i hovedet at det bliver anderledes end planlagt, men ikke mindre fantastisk af den grund. Det kan jo ikke andet end blive en vidunderlig dag når man skal giftes med sin skønne mand! :a1221:

Hvis alt går som planlagt i morgen når jeg snakker med dem, tror jeg vi underskriver kontrakt i næste uge og mødes med dem igen, hvor vi skal snakke detaljer! Glæder mig bare til at kunne fortsætte vores planlægning :)

Edited by Anne-Mette Christensen
0

Annonce ♥

Dejligt at høre i næsten har styr på det:-)

Det er klart at du hele tiden tænker på det første sted, men som du selv skriver, er det vigtigt at tænke på at det bliver ikke det gamle sted, og ae på mulighederne i det nye. Jeg syntes det er nogle fede lokaler p de billeder jeg har set.

Hov hvordan var akustikken? Men dejligt at det er frit den dag og i rent faktisk har et lokale på hånden der liger tæt på.

0

Annonce ♥

Lyder lækker med Turbinehallen :)

Håber, det flasker sig.

Ved godt dette er sent at komme med, men har du tjekket: http://www.kocherier.dk/Selskaber.20.aspx ?

For det er ikke dem, der er Smedien vel....?

Dog vil jeg sige, at jeg synes, Turbinehallen ser fantastisk ud! Og det er et af de steder, jeg også tænkte på i forbindelse med vores bryllup :) Jeg har én gang spillet deroppe til et arrangement på lur (af alle instrumenter haha), og det virkede rigtig fedt der!

Vi har tidligere besøgt kocheriet som også har nogle super lækre lokaler, men desværre har de bare ikke plads nok :(

Cool. Jeg er sikker på vi nok skal få det til at være en god og personlig fest med alt vores pyntning :)

0

Dejligt at høre i næsten har styr på det:-)

Det er klart at du hele tiden tænker på det første sted, men som du selv skriver, er det vigtigt at tænke på at det bliver ikke det gamle sted, og ae på mulighederne i det nye. Jeg syntes det er nogle fede lokaler p de billeder jeg har set.

Hov hvordan var akustikken? Men dejligt at det er frit den dag og i rent faktisk har et lokale på hånden der liger tæt på.

Ja jeg var bange for det ville blive et sandt mareridt at finde et nyt lokale, så er super glad for at Turbinehallen var ledig. Har endelig fortalt min mor hvad der er sket(har ventet for at hun ikke skulle bekymre sig for meget), og hun synes Turbinehallen så hyggelig ud, så det er dejligt :) Håber vi kan få en aftale på plads med dem hurtigst muligt, så kan vi ligge det bag os og komme videre med vores planlægning.

Vi var begge der nede i fredags for at se det og snakke om planer for borde m.m. og der blev der spillede højt musik. Det lød ikke fantastisk, men det var heller ikke så slemt som man kunne frygte. Jeg kan i hvert fald sagtens leve med det :)

0

Sko stickers!

Har netop bestilt disse fine sko stickers på Ebay. Så har jeg da mindst en ting der er "something blue". Regner dog også med at have noget blåt på mit strømpebånd, da jeg skifter sko senere på aftenen. Jeg håber de kommer til at passe til de sko vi begge køber, så langt er vi nemlig ikke kommet endnu :)

shoe-sticker2_zpse5695394.pngshoe-sticker_zps7e600375.png

0

Annonce ♥

Du skal bare lige huske at vende dem rigtigt :lol::wink:

Hehe, ja det ville være smart :wink: Tænkte også over det da jeg så billedet, men I England knæler man ikke i kirken, så der har det nok ikke den store betydning. Vi vender dem dog helt sikkert så de kan læses i kirken :)

Edited by Anne-Mette Christensen
0

Manchetknapper

H2B har også været i gang med bryllupsindkøb og har i weekenden bestilt disse manchetknapper til sig selv og hans forlover. De passer perfekt til ham. Han er lidt af en bilnørd og især vild med VW. Jeg synes også rugbrødsbilen er sød og så passer den gule farve perfekt. De er sjovere og mere personlige end almindelige manchetknapper, hvilket jeg er vild med :) Hvad synes I?

cufflinks1_zpsd557765d.jpgcufflinks_zpsbeaf70cb.jpg

0

Annonce ♥

De er da hyggelige :rolleyes::)

Se passer i hvert fald perfekt til jeres retro converse tanke

Hvor er de bare fede, de bliver da også super gode til jeres gule tema! :-)

Det er så dejligt når tingene er gennemført.

Ej, de er virkelig søde! :)

Tak! Kunne virkelig heller ikke stå for dem. Og de er nemlig perfekt til vores tema. Ville gerne have haft en rigtig bil også men var bare slet ikke til at finde.

0

Annonce ♥

Vedr. Kage, har I så overvejet føtex eller Bilka - de laver nogle vildt lækre og smukke bryllupskage, og man kan næsten få det lige som man ønsker og til kun 40kr. pr. pers. ;)

Når du nu skal giftes i Aarhus vil jeg anbefale konditoren Heidi der er i føtex Holme. Hun er vildt dygtig - vi skal også have vores kage derfra.

0

Vedr. Kage, har I så overvejet føtex eller Bilka - de laver nogle vildt lækre og smukke bryllupskage, og man kan næsten få det lige som man ønsker og til kun 40kr. pr. pers. ;)

Når du nu skal giftes i Aarhus vil jeg anbefale konditoren Heidi der er i føtex Holme. Hun er vildt dygtig - vi skal også have vores kage derfra.

Mange tak for kommentar! Det vil jeg da helt sikkert undersøge og se om det var en mulighed. Vi vil nemlig gerne spare lidt på den post i budgettet, men stadig også have en flot og lækker kage :biggrin:

0

Hej. Vi holdte julefrokost med mit arbejde i Turbine hallerne sidste år. og jeg synes det var super fedt. vi er en stor virksomhed, og de andre steder vi tidligere har holdt det synes jeg hverken mad eller service har været særlig god. Men i Turbine hallerne var der simpelthen så god service og maden var bare super god, tager i bragtning at det var en julefrokost. Personlet var hurtig fremme ved alle borde hvis der manglede noget og de var super opmærksomme -selvom vi var mange mennesker :-)

Tak for din besked. Det er dejligt at høre godt om dem. Hvordan synes du akustikken var? Hvor mange mennesker var I?

Vi var 150-200 mennesker. Synes der var god lyd. Tænkte i hvert fald ikke over det ved middagen, og hvis akustikken er dårlig synes jeg ofte det er noget man kan sidde og irritere sig over. Så mener at kunne huske at akustikken var god :)

0

Annonce ♥

Hej. Vi holdte julefrokost med mit arbejde i Turbine hallerne sidste år. og jeg synes det var super fedt. vi er en stor virksomhed, og de andre steder vi tidligere har holdt det synes jeg hverken mad eller service har været særlig god. Men i Turbine hallerne var der simpelthen så god service og maden var bare super god, tager i bragtning at det var en julefrokost. Personlet var hurtig fremme ved alle borde hvis der manglede noget og de var super opmærksomme -selvom vi var mange mennesker :-)

Tak for din besked. Det er dejligt at høre godt om dem. Hvordan synes du akustikken var? Hvor mange mennesker var I?

Vi var 150-200 mennesker. Synes der var god lyd. Tænkte i hvert fald ikke over det ved middagen, og hvis akustikken er dårlig synes jeg ofte det er noget man kan sidde og irritere sig over. Så mener at kunne huske at akustikken var god :)

Super! Tak for det. Det er nemlig træls hvis det er noget man ligger mærke til i stedet for bare at nyde middagen. :)

0

Dobbelt årsdag! :7himmel:

I dag har H2B og jeg dobbelt årsdag. Det er nemlig 6 år siden vi officielt blev kærester og 2 år siden han friede. 2 år!! Ihh det er jo ved at være længe siden. Det var egentlig ikke meningen vi ville vente så længe med bryllup, men det passede bare ikke ind før nu og så skulle vi jo også lige have sparet op. Nå, men sådan er det jo. I dag er der også kun 130 dage tilbage til vores bryllup! :loveshower: Glæder mig sindsygt meget!!

Jeg har ikke planlagt noget for i dag, andet end at jeg selvfølgelig har købt et kort og lidt chokolade til ham. Vi giver hinanden ret mange kort og jeg synes det er noget så hyggeligt og romantisk. Jeg har dog fået af vide, at vi ikke spiser hjemme i aften og at jeg skal være klar kl.18.15, så det bliver spændende at se hvad han har planlagt :a1221:

0

Dobbelt årsdag! :7himmel:

I dag har H2B og jeg dobbelt årsdag. Det er nemlig 6 år siden vi officielt blev kærester og 2 år siden han friede. 2 år!! Ihh det er jo ved at være længe siden. Det var egentlig ikke meningen vi ville vente så længe med bryllup, men det passede bare ikke ind før nu og så skulle vi jo også lige have sparet op. Nå, men sådan er det jo. I dag er der også kun 130 dage tilbage til vores bryllup! :loveshower: Glæder mig sindsygt meget!!

Jeg har ikke planlagt noget for i dag, andet end at jeg selvfølgelig har købt et kort og lidt chokolade til ham. Vi giver hinanden ret mange kort og jeg synes det er noget så hyggeligt og romantisk. Jeg har dog fået af vide, at vi ikke spiser hjemme i aften og at jeg skal være klar kl.18.15, så det bliver spændende at se hvad han har planlagt :a1221:

Iiih spændende - og tillykke...

Edited by Signemin
0