Anne-Mette Christensen

Mr & Mrs Loader - Gavekort til Kennedy's brudesalon sælges!

771 posts in this topic

Annonce ♥

Dobbelt årsdag! :7himmel:

I dag har H2B og jeg dobbelt årsdag. Det er nemlig 6 år siden vi officielt blev kærester og 2 år siden han friede. 2 år!! Ihh det er jo ved at være længe siden. Det var egentlig ikke meningen vi ville vente så længe med bryllup, men det passede bare ikke ind før nu og så skulle vi jo også lige have sparet op. Nå, men sådan er det jo. I dag er der også kun 130 dage tilbage til vores bryllup! :loveshower: Glæder mig sindsygt meget!!

Jeg har ikke planlagt noget for i dag, andet end at jeg selvfølgelig har købt et kort og lidt chokolade til ham. Vi giver hinanden ret mange kort og jeg synes det er noget så hyggeligt og romantisk. Jeg har dog fået af vide, at vi ikke spiser hjemme i aften og at jeg skal være klar kl.18.15, så det bliver spændende at se hvad han har planlagt :a1221:

Iiih spændende - og tillykke...

lyder som en dejlig dag.. tillykke med dobbelt årsdagen.. :loveshower:

kæmpe tillykke med dobbelt årsdagen ... uhh spændende

Fedt, det lyder rigtigt dejligt;-)

Det er meget spændende hvad i mon laver lige nu:-) Jeg glæder mig til at høre beretningen.

Tillykke med årsdagen og Milepælen .. :)

Mange tak alle sammen! Vi har haft en super hyggelig aften med restaurant besøg. Kæresten havde bestilt bor på Jacobs Bar BQ, som er et af vores yndlings steder i byen. Det er dog lidt i den dyre ende, så vi kommer der ikke så ofte. Kun ved specielle lejligheder, som det jo er i dag. :7himmel: Vi fik super lækker mad som altid og er nu helt proppet og mætte... flader bare ud på sofaen. :happy: Meget af aftenen er gået med bryllupsnak, som de fleste aftener i den sidste uges tid. Det er dog hyggeligt og mest af alt ser vi bare begge frem til dagen som ikke kan komme hurtig nok nu!! :a1221:

Vi har forresten booket et nyt møde med Turbinehallen på tirsdag i næste uge, hvor de sidste detaljer skal forhandles på plads, så det bliver spændende! :)

0

Annonce ♥

Brudepigekjole inspiration

Nå, det er vist på tide at komme tilbage til planlægningen og alle mine inspirationsbilleder. :) Jeg har 4 brudepiger, som jeg skal have fundet kjoler til. Det er tre af mine veninder og min kommende svigerinde. Alle sammen sidste i tyverne. De skal selvfølgelig have gule kjoler på, men har ikke helt besluttet om de skal være helt ens. Det vigtigst for mig er egentligt, at de får nogle kjoler de har det godt i. Kunne aldrig finde på at putte dem i kjoler de ikke føler sig tilpas i. Udover mine brudepiger har jeg også min niece og nevø på 2 og 6 år som skal være en del af brylluppet :biggrin:

Her er først lidt inspiration til brudepigekjoler:

bridesmaiddresses_zpsed2ac67f.jpg

0

Annonce ♥

Kan godt se de solgule måske bliver lidt for meget, selvom jeg elsker farven. De pastel farvet passer nok bedst med brudekjolen. Har dog svært ved at finde nogen kjoler. Mit budget er ca. 400 kr. pr. kjole og vil helst gerne have noget i chiffon. Kan I hjælpe?

0

Annonce ♥

lad dem betale selv er mit forslag. Du giver dem farven og så er det op til dem selv hvor meget de vil bruge på kjolen. Jeg ville selv hade ikke at måtte bestemme selv

De må skam meget gerne selv bestemme kjolen, da jeg som sagt hellere vil se dem i noget de føler sig tilpas i. Jeg har bare lagt 500 kr. til side til hver brudepige, så må de sådan set bruge dem som de vil. Jeg vil bare gerne være en del af processen og hjælpe med at finde lidt bud på kjoler. Pengene er bare en ekstra hjælp fra min side, så de ikke skal betale alt selv (hvilket jeg tænker kan være overvældende).

Uhh meget fine bud. Er selvfølgelig vild med den første kjole! ;) Jeg gemmer den lige, så må vi se hvad der sker :) Tak for hjælpen!

0

Mine brudepiger har valgt at betale selv … Jeg havde nemlig sagt at jeg nok skulle betale - men at jeg gerne vil have langt kjole og i en af de tre farver som jeg kunne lide. Men de ville gerne selv betale - så de havde mere at skulle have sagt… :) og så kunne de tre selv tage ud og kigge på kjoler :)

Jeg har sagt at de ikke behøver at dem på hele dagen, men bare i Kirken og på billederne

0

Annonce ♥

Mine brudepiger har valgt at betale selv … Jeg havde nemlig sagt at jeg nok skulle betale - men at jeg gerne vil have langt kjole og i en af de tre farver som jeg kunne lide. Men de ville gerne selv betale - så de havde mere at skulle have sagt… :) og så kunne de tre selv tage ud og kigge på kjoler :)

Jeg har sagt at de ikke behøver at dem på hele dagen, men bare i Kirken og på billederne

Det er da fedt at de selv betaler og finder kjoler de kan lide. :) Jeg har faktisk ikke snakket med mine brudepiger om det endnu, så ved ikke lige hvad det ender med. Jeg håber da de finder nogle kjoler de har lyst til at have på hele dagen :)

0

Hvad med at få syet nogle hos en sælger fra etsy.com?

De sender jo - som regel - gerne farveprøver og så kan de da virkelig blive som de gerne vil ha dem :rolleyes:

Det er en mulighed, selvom det virker en smule uoverskueligt for mit vedkommende. Jeg vil dog helt sikkert kigge nærmere på om det er en god løsning for os. Tak for ideen :)

0

Møde med Turbinehallen

Jeg er lige kommet hjem efter endnu et godt møde med Turbinehallen. De er altså så søde og hjælpsomme dernede. I dag har vi fået styr på menuen sammen med kokken. Vi havde virkelig ingen ideer til ønsker overhovedet, men vi fandt frem til 3 lækre retter, som jeg glæder mig til at se og smage :) Der blev også styr på de sidste detaljer i oplægget fra dem, så nu afventer jeg bare en mail med vores endelige kontrakt og faktura på første del af betalingen. Det bliver dejligt at få underskrevet kontrakten, så vi er sikre på at vi nu har et sted at holde vores bryllup! Det har været med lidt blandet følelser, at jeg har tænkt på vores bryllup her det sidste stykke tid, med hvad der er sket, men nu er jeg ved at være oven på og glad igen. Jeg er sikker på vi nok skal få en smuk dag og fantastisk fest hos Turbinehallen :)

Nu vil jeg gå i gang med at lave lidt små sedler/visitkort med ændring af feststed + adresse, som jeg kan give til venner og familier. Så håber jeg alt går som planlagt fra nu af ;)

0

Fedt at tingene er ved at falde på plads. Det er sgu ikke sjovt sådan at skulle gå rundt og ikke rigtig glæde sig fordi det hele er noget rod.

Og forresten - fedt med de gule brudepigekjoler! Det er altså et super fedt farvetema i får gennemført...

0

Annonce ♥

Tillykke med i er så tæt på en kontrakt med feststedet. Det er rigtigt dejligt for Jer.

Og det er bare super vigtigt, at i skal tænke på brylluppet som noget godt - og ikke noget der gør ondt i maven.

I skal nok få jeres drømme i Turbinehallen:-)

0

Fedt at tingene er ved at falde på plads. Det er sgu ikke sjovt sådan at skulle gå rundt og ikke rigtig glæde sig fordi det hele er noget rod.

Og forresten - fedt med de gule brudepigekjoler! Det er altså et super fedt farvetema i får gennemført...

Nej det er ikke lige hvad man ønsker i sin bryllupsplanlægning... nu vil vi bare videre med planlægningen og alle indkøbene.

Mange tak. Jeg er selv helt vild med gul og en farve med knald på :biggrin:

Tillykke med i er så tæt på en kontrakt med feststedet. Det er rigtigt dejligt for Jer.

Og det er bare super vigtigt, at i skal tænke på brylluppet som noget godt - og ikke noget der gør ondt i maven.

I skal nok få jeres drømme i Turbinehallen:-)

Mange tak, det er skønt at have styr på tingene igen. Det vigtigste for os er at vi får en kæmpe fest med familie og venner, hvilket Turbinehallen jo er perfekt til :)

0

Jeg hoppede lige ind i din tråd for at lure farve-tema - De skønne skørter findes altså også i gul: :wink:

http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-princess-belle-pettiskirt-yellow

Skal lige have læst din tråd lidt grundigere, og glæder mig til at følge lidt mere med!

0

Jeg hoppede lige ind i din tråd for at lure farve-tema - De skønne skørter findes altså også i gul: :wink:

http://www.lepetittom.nl/collections/pettiskirts/products/dolly-by-le-petit-tom-princess-belle-pettiskirt-yellow

Skal lige have læst din tråd lidt grundigere, og glæder mig til at følge lidt mere med!

Tak, jeg fandt også frem til den fine gule. Synes den ville være super flot til min 2 årig niece, som er blomsterpige. Må lige se hvad jeg kan finde ud af. De er i hvert fald super flotte de skørter!

Du skal være så velkommen :)

0

Something old?

Jeg har stadig ikke styr på mit "something old" (og egentlig heller ikke det lånte). Nyt må være kjolen og blåt har jeg sko stickers (og muligvis strømpebånd).

Jeg fandt denne gamle medaljon halskæde i skabet den anden dag. Den er ca. 10 år gammel og en af mine yndlings smykker igennem årene. Jeg har gået rigtig meget med den og den har betydet meget for mig. Jeg har brugt den lidt som lykke medaljon og den har et billede af H2B inden i :) Desværre er den ret slidt og går meget nemt op hele tiden, hvilket er grunden til jeg ikke har brugt den de sidste par år. Jeg overvejer dog nu om den kan bruges til brylluppet som mit "something old"... Tænkte den fint kunne sættes på brudebuketten sammen med lidt blonder. Hvad synes I? Kan den gælde som mit "something old"??

I må også gerne komme med andre ideer til hvordan den kan bruges til brylluppet udover til buketten :)

halskaeligde_zps0ede0dc4.jpg

0