Maria1987

Gom med meget dårlig ryg, what to do?

6 posts in this topic

Hey,

Hjælper lige mændene med at starte deres planlægning af polterabend igang. Vi er bare i den situation at gommen har en diskusprolaps, og er nyligt opereret og er på ingen måde smertefri. Han er derfor ikke i stand til at kunne lave aktive aktiviteter. Derudover kan det næsten ikke være udendørs, da vi ikke aner hvor meget sne der evt måtte være:)

Har selv tænkt på noget ølsmagning, noget indendørs 3D skydning og helikopter flyvning. De ender med stor sandsynlighed med en bytur og vil nok også gerne ud og spise et sted. Men ved ikke lige hvad mændene selv syntes om de ting.

Pengepungen er ikke så tung for de fleste deltagere, så det skal selvf også være noget som er lidt realistisk i forhold til det:) men ideer i alle prisklasser modtages også:)

Har i nogle erfaringer, eller gode ideer med hvad man kan finde på:)? De vil formegentlig have base i Glostrup og ender nok i Kbh by med spisning og bytur. :)

På forhånd tak for svar :)

0

Annonce ♥

Synes da absolut ølsmagning, cigarsmagning, eller lign kunne være et godt alternativ :)

Eller en omgang wellness til alle :) Jeg ved godt mænd siger det ikke er noget for dem, men hvem nyder det ikke når man først er der!?

Ellers er der jo indspilning af CD/musikvideo, lade ham være ekspedient i en sexbutik, og send den mest tosset kvinde/mand derind, der virkelig kan hyle ham ud af det (uden han ved h*n er sendt derind selvfølgelig)

Fodring i en zoo, helikoptertur, en tur i en Ferrari eller lign er også gode bud :)

0

Haha. Den var meget god med sexbutikken, har jeg ikke hørt før:)

Kan ik forestille mig at han kan synge, men de kan vel godt få en masse sjov ud af sådan noget selvf :D

Den med en fed bil ville også være i god jord, men pga evt sne ville det være ærgerligt at kaste mange penge efter en "snetur" i en fed bil:)

0

Annonce ♥