17maj2014

Erotiske fotos - morgengave

13 posts in this topic

Jeg kunne godt tænke mig at springe ud i lidt erotiske fotos til min kommende mand. Men hvor får man det taget? Gerne i midtjylland. Og ikke alt for dyr...

0

Annonce ♥

Det du skal søge på er boudoir. Bor selv i Hvidovre, så ved ikke lige hvor man får det taget i Midtjylland. :)

0

Jeg hører gerne erfaringer herinde. Er hunderæd for at komme ind til en skummel fotograf der ligger mine billeder på nettet :td:

0

Annonce ♥

Jeg følger også lige med - har nemlig samme bekymringer som 17maj2014 :wink:

Hvor i Midtjylland er I fra?

0

Jeg bor tæt på Viborg. Vores bryllup er pt hemmelig, så er lidt anonym indtil videre :)

Edited by 17maj2014
0

Helt ok - men tillykke med det kommende bryllup :loveshower:

0

Langt de fleste jeg har googlet mig frem til er KVINDELIGE fotografer - nok af samme årsag :wink:

Jeg har booket Jane Søndberg - men der er en del hvis I bare googler på "boudoir jylland".

Pøj pøj med det :)

0

Annonce ♥

Charlotta Miranda Dam, mirandafoto.dk. Ved faktisk ikke om hun tager boudoir mere... jeg fik taget graviditets fotos hos hende i januar og der talte hun om at nøjes med graviditetsfoto og spædbørn fordi hun også er ved at tage en uddannelse, men var rigtig glad for de billeder jeg fik taget. Og hun har da stadig boudiorfotos på sin hjemmeside kan jeg se :wink: Hun er super sød. Det er i Århus.

0

Det gør jeg for der fik jeg taget mine boudoirfotos til min mands morgengave. Jeg følte mig rigtig godt tilpas hos hende og hun har taget nogle superflotte billeder. Kommunikationen er ikke alt for god, hun var længe om at besvare mails og telefonopkald tror jeg aldrig hun svarede på? Men vil nu gerne anbefale hende, jeg tror bare man skal være ude i lidt bedre tid end jeg var. For jeg nåede at få lidt sved på panden over kun at modtage billederne 2-3 dage før vi skulle afsted til Bornholm hvor vi blev gift.

Hun var gravid da jeg fik taget billeder i august så måske du lige skal forhøre dig om hun er på barsel eller noget.

Og glæd dig i øvrigt, det var så fed en oplevelse.

0

jeg skal tage billeder ved en Fleuret fotos på facebook.. en rigtigt sød kvinde og faktisk rimelig billig :)
hun er i Herning..
skal giftes til April og får taget billeder i Februar/Marts :)

0

Annonce ♥

Jeg har valgt at bruge 650kr på 2 frække kostumer, og så har jeg en veninde jeg føler mig meget tryg ved. Får hende til at tage billederne. Nogen i skoven, og nogen ved stranden :-) Er sikker på det nok skal blive godt :-)

0