KBS

DIY flotte negle - Gellack

59 indlæg i dette emne

Hej piger ;) Jeg blander mig lige lidt ;) Da jeg kan se I søger dem andre steder fra ;)

Denne side, har Gellack til billige penge, der er meget mere i end depends og der er tilbud hvis man køber 10...... De kan hærdes i både UV-Lamper og LED-lamper (Depends er LED)

http://www.lidtluksus.dk/group.asp?group=53

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger ;) Jeg blander mig lige lidt ;) Da jeg kan se I søger dem andre steder fra ;)

Denne side, har Gellack til billige penge, der er meget mere i end depends og der er tilbud hvis man køber 10...... De kan hærdes i både UV-Lamper og LED-lamper (Depends er LED)

http://www.lidtluksus.dk/group.asp?group=53

Tak for tippet. nu spørger jeg nok lidt dumt, men kan man så bruge den samme base og top som man bruger til depends?har nemlig det hele der hjemme, men kan altid bruge flere farver, og 350 kr. for 10 stk. er jo vildt billigt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har brugt en anden base og top, og det holder fint - Det kan man jo så købe senere hen i dette mærke, når man er løbet tør ;) 300 kr. for 10 stks, er vild billigt - Mener endda hun har fri fragt, er ikke sikker ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har brugt en anden base og top, og det holder fint - Det kan man jo så købe senere hen i dette mærke, når man er løbet tør ;) 300 kr. for 10 stks, er vild billigt - Mener endda hun har fri fragt, er ikke sikker ;)

Tak for det,vil have købt det med det samme :-) og skal de også have 30 sekunder?

Redigeret af Jannijen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for guiden! Er da blevet helt hooket på at prøve at lave gelenegle selv nu :-).
Lige nu nyder jeg dog mine nye lækre akrylnegle, jeg fik lavet i mandags - kunne godt blive lidt afhængig af at have så lange negle, og der lyder gellak da til at være en lidt mere SU-venlig måde :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malene, Vil lige gøre dig opmærksom på, at du ikke kan forlænge dine negle med gellacken, Så skal du have gele eller akryl under - Gellack er ikke stærkt nok til forlængelse ;) - Men ved, at bruge det på dine egne negle og lade dem vokse, forstærker du dine egne negle, så de kan blive lange ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malene, Vil lige gøre dig opmærksom på, at du ikke kan forlænge dine negle med gellacken, Så skal du have gele eller akryl under - Gellack er ikke stærkt nok til forlængelse ;) - Men ved, at bruge det på dine egne negle og lade dem vokse, forstærker du dine egne negle, så de kan blive lange ;)

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Lige nu har jeg akryl på for at stoppe endegyldigt med neglebidning. Så tager det nok et stykke tid før mine egne negle er lange og sunde nok - men god motivation, at jeg kan bruge gellack når mine egne negle er klar :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke særlig stærke negle og jeg

Malene, Vil lige gøre dig opmærksom på, at du ikke kan forlænge dine negle med gellacken, Så skal du have gele eller akryl under - Gellack er ikke stærkt nok til forlængelse ;) - Men ved, at bruge det på dine egne negle og lade dem vokse, forstærker du dine egne negle, så de kan blive lange ;)

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Lige nu har jeg akryl på for at stoppe endegyldigt med neglebidning. Så tager det nok et stykke tid før mine egne negle er lange og sunde nok - men god motivation, at jeg kan bruge gellack når mine egne negle er klar :-)

Jeg havde ikke særlig stærke negle da jeg begyndte, og slet ikke lange. har nu brugt det i ca. 1-2 måneder og mine negle er blevet fine lange. har ikke tidligere kunne få lange negle, så det er fedt at man kan putte et lag gellak på som netop gør at de bliver tykkere, og dermed kan man få de lange negle :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Malene, det er også en god ide, at bruge til bide-stop ;) Jeg har selv alm. gele på, har dog aldrig bidt negle - Har kun gele på, som forstærkning for, at de holder ;) Bruger så gellack ovenpå nogengange, - ellers bare alm. neglelak ;)

Jannijen, Nemlig, det er det super til, netop fordi det forstærker :-D

God weekend til Jer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fik lavet mit aller første par i pang pink og de blev rigtig fine uden fejl, selvom det er lidt anderledes i konsistensen end mine alm opi, jeg fandt et helt nyt Depend sæt inkl tre farver på Tradera (svenske udgave af eBay) for bare 120 sek så det var noget af et scoop

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan laver du de fine franske negle? Nu tænker jeg mest på hvordan du får den hvide kant så skarp og fin?

Jeg laver dem i frihånd :) jeg er ret stabil på hånden, og har gjort det mange gange. Men i og med lakken først tørre, når den kommer under UV lampen, kan men sidde og rette på det indtil man synes kanten er perfekt :) ellers mener jeg også man kan købe noget i Matas til hjælp..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fint - Du skal bare huske, at det ikke må komme ud på huden.. Du skal bruge det du bruger til, at rense med, og fjerne det ved siden af, inden du hærder det i lampen - For det kan godt løfte sig og skalle af i kanterne, hvis der kommer luft ind under :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er nemlig et godt tip Yellowrose. Jeg brugte de første 2-3 gange til lige at finde ud af at man helst ikke skal komme for langt ud.

For dem som ikke er så super fingernem (som mig), kræver det altså lige et par gange inden det fungerer 100 % :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer