RikkeP

Dilemma

8 indlæg i dette emne

Hold op jeg synes, at farvevalg er SÅ svært..Lilla er for mig det nemme valg men også total udelukket, idet det var farven til min søsters bryllup og min datters dåb..

Jeg begyndte derfor at tænke ud af boksen. Kæresten sagde sølv og jeg ELSKER sølv, men synes måsje hvid og sølv blvier lidt for sølvbryllupagtigt..Jeg fik så en vision om mintgrøn, hvid og sølv. Visionen var super smuk, meeen mintgrøn er ikke ligefrem særlig nem at fremskaffe.. Men jeg har nu alligevel fundet en del.. Men bliver også nødt til at gå på kompromis med flere af tingene..

Synes det er så svært..

Har fået mintgrøn slips, taljebælte, hårpynt. og tænker at ved festen kommer der mintgrøn satinbånd om lysene..

Så var det meningen at servietterne skulle være mintgrønne, men shit de er svære at opstøve.. På servietterne skulle der være en tråd med nogle blomster i..(Hvide)

Det sølv skulle så være bordløber, skrift på bordkort (som er hvide sommerfugle)..

Så tænkte jeg om servietterne kunne være sølv, snoren hvid og så blomsterne mintgrøn..

Men pludselig er min vision ikke så smuk mere og ved ikke om det overhovedet kan lykkeds at blande mintgrøn og sølv.. Ved ikke om jeg bare skal glemme alt om den mintgrønne og så bare lave sølv.. ARGH, suk..

Det bliver vist noget sværere end først antaget, at vælge farvetema...

Forvirret . dk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ser supergodt ud med den mintgrønne. Jeg kan ikke lige hjælpe dig med, hvor du kan få de servietter du gerne vil have, men hvis det er muligt synes jeg du skal arbejde videre med det :)

Hvis det ikke er muligt, så synes jeg du skal finde en anden farve. Personligt synes jeg det bliver lidt... Tamt... Hvis det kun er hvid og sølv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christina G.. Synes også selv den mintgrønne er fantastisk..

Og som dig at hvid og søølv er lidt tamt..

Men kan ikke finde ud af om hvis man tager sølv servietter, om det blvier for meget..ARGH.. Måske farverne bare skal laves om..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I kigget i Bilka? Jeg synes de plejer at have en del forskellige..

Kunne lige læse at I helst ikke ville have med mønster, ellers var der mintgrønne med hvidt mønster i Aldi lige nu.

Redigeret af Pernille pjuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, I skal holde ved sølv, mint og hvid - det er superflot sammen :thumbsupsmileyanim: Jeg kunne forestille mig, at der kommer en del frem i mint i løbet af foråret.

Hvad med sølvservietter, mint bånd og hvide blomster?

Ellers er der mintgrønne servietter her, men det er så godt nok engros :unsure:http://www.kongsore.dk/frokost_servietter___mint-p-1204.html

Der er også her http://www.petalprinting.com/napkins/linun/luncheon/linun-napkin-mint-green-luncheon.html - mon ikke de kan købes uden monogram/tekst, hvis man kontakter dem? :wink:

Ellers kunne I putte sådan en her omkring en hvid eller sølvfarvet serviet http://www.wedding-workshop.co.uk/product_info.php/napkin-pom-pom-kits-mint-green-napkin-pom-pom-kit-with-organza-ribbon-green-p-3017

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer