Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænk at jeg først finder din tråd nu!

Frieri: ÅÅÅRH!

Kjole: WOW - og hvor er jeg glad for at du havde en god oplevelse i Kennedys, ligesom mig :)

Diverse DIY: MUMS!

Jeg har glemt alle de ting jeg skulle kommentere på i min begejstring ;)

0

Så fin tråd du har dig - den vil jeg bestemt følge og blive inspireret.

Tak skal du have og du er mere end velkommen :) Jeg glæder mig sådan til det bliver bedre vejr så jeg kan komme ud og begynde at spraymale bordnumre, flagranker osv. Det kribler i fingrene for at komme videre med mine DIYs :cheerleader3:

Det forstår jeg godt, er så hyggeligt at gå og pusse nusse om - Elsker det også bare :thumbsupsmileyanim: Kom så med noget bedre vejr tak

0

Glemte helt at lykkeønske dig med 7 månders milepælen i går... :a1221:

Og ja, de der DIY kan jeg godt forstå at du ser frem til... desværre er der ikke mange af dem herhjemme... ihvert fald ikke så mange som jeg gerne ville have :wink:

0

Annonce ♥

Tænk at jeg først finder din tråd nu!

Frieri: ÅÅÅRH!

Kjole: WOW - og hvor er jeg glad for at du havde en god oplevelse i Kennedys, ligesom mig :)

Diverse DIY: MUMS!

Jeg har glemt alle de ting jeg skulle kommentere på i min begejstring ;)

Tusind tak!! Der skal nok komme meeeget mere DIY ;) Jeg havde simpelthen den bedste oplevelse i Kennedys, uden sammenligning! Jeg er SÅ glad for at jeg tog turen til Aarhus!

0

Glemte helt at lykkeønske dig med 7 månders milepælen i går... :a1221:

Og ja, de der DIY kan jeg godt forstå at du ser frem til... desværre er der ikke mange af dem herhjemme... ihvert fald ikke så mange som jeg gerne ville have :wink:

Tak! 😄 hehe ja DIY har jeg en del af, synes man kan gøre så meget for at gøre det personligt og lige det vi bedst kan lide :)

0

Annonce ♥

Glæder mig til at følge dig 😃 flot med vægttabet!!!

Tusind tak - og du er mere end velkommen til at følge med 😊 Vægttabet har desværre stået lidt stille det sidste stykke tid, men håber at der bare kan ryge 10kg. mere inden september...

0

Min H2Bs tøj :a1221:

Vi kørte en tur til Ringsted Outlet i dag da vi havde set de reklamerede med udsalg på grund af vinterferien.. Vi skulle egentlig i CC'Suply da de havde jakkesæt på tilbud. Min kæreste har før prøvet hos dem og fundet et han rigtig godt kunne lide. Vi kom dog aldrig så langt da vi liiiige besluttede at gå ind i Hugo Boss på vejen hen til CC'Suply og 1-2-3 havde vi købt det flotteste jakkesæt og tilhørende mega lækre brune lædersko!

Jeg elsker-elsker-elsker simpelthen den stil han har valgt, og jeg synes at sættet er SÅ flot til ham! Det er mere blåt end et klassisk jakkesæt og har mere shine i stoffet, men det er netop de små detaljer der gør sættet så specielt og helt særligt. Han skal have brunt læderbælte, hvid klud i brystlommen og en brystbuket af en coralfarvet blomst (helst georgine) og et lille husløg. Derudover coralfarvet slips (helt ensfarvet) og hvid skjorte på i kirken og til receptionen, hvorefter han skifter til ny (hvid) skjorte (han får det nemt varmt, så for komfortens skyld skal han havde to skjorter den dag) og coral farvet butterfly (med diskret mønster) - vi synes at slips er flot til den "officielle" del og butterfly signalerer mere FEST :biggrin: :balloon:

I får et billede af min FLOTTE mand og en lille inspirationscollage af det slips + butterfly han regner med at købe, og hvordan brystbuket og brudebuket kommer til at matche sååå fint! Gud hvor kommer han bare til at se lækker ud :o :a1221:

post-62798-0-61636200-1423402574_thumb.j

post-62798-0-59480000-1423402593_thumb.j

0

Annonce ♥

Det er da utroligt! Jeg er også en husløgs-pige (hvis man da kan være sådan en ;) ) - men hos os skal de selvfølgelig kombineres med gule blomster. Vi er herligt enige om mange ting, synes jeg ;)

Hvor er han bare flot i det jakkesæt!

0

Det er da utroligt! Jeg er også en husløgs-pige (hvis man da kan være sådan en ;) ) - men hos os skal de selvfølgelig kombineres med gule blomster. Vi er herligt enige om mange ting, synes jeg ;)

Haha det kan man godt være - jeg er det også :tunge:

0

Annonce ♥

Hvor bliver han bare flot! Rigtig flot jakkesæt! :)

Endnu engang - FANTASTISK smag :cheerleader3:

Flot tøj til din H2B

:cheerleader3: hvor bliver din hubby flot, lækkert jakkesæt :cheerleader3:

Tak søde piger! Jeg synes simpelthen han er så lækker i det, jeg bliver ved med at kigge på billederne og savle lidt :a1221::griner:-

.. det bedste af det hele er, at han selv føler sig SÅ smooth :bunny_4::lol: Jeg kan se det i hans øjne når han har det på og står foran spejlet, at han synes han ser SÅÅ lækker ud og hvor er det bare fedt!! Jeg vil have at han skal føle sig som kongen af verden den dag og jeg elsker at han kommer til at være lige så outstanding i sit tøj som jeg gør!

0

Haha det kan man godt være - jeg er det også :tunge:

Det kan man SAGTENS være :thumbsupsmileyanim: Jeg synes husløg er såå fine og ikke for tutte-nuttede!

Min mor synes det var ret specielt da jeg talte med hende om det, men jeg er bare så sikker på at det bliver enormt fint!

Tror helt sikkert også at gule blomster og husløg vil være en fed kombi - det giver bare et helt andet udtryk end "bare" blomster! Glæder mig til at se det!!

0

Hvor ser han godt ud! Hvad har I givet for jakkesættet?

Tak :) Vi gav 3000 kr. for sættet og 1100 kr. for skoene. En meget fair pris synes jeg! Dertil kommer måske en lille oplægning på jakkeærmer og buks, men ikke noget som løber op i mere end 5-700 kr.

Sættet koster 4300 kr. reelt set, men det er jo så købt i deres Outlet :)

0