Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Annonce ♥

Ihhhh altså, jeg sidder helt og kommer tilbage til min PA som jo også var i lørdags, når jeg læser om din.. SÅ FEDT, at du har haft de samme tanker og følelser omkring dine veninder, som jeg har... Både kærsten og jeg er så ufatteligt overvældede over, at vi har venner, der har gjort så meget ud af en dag for os og helt i vores ånd.. Det er en fantastisk oplevelse.. *s* Og nogle supergode og hyggelige ting, du også har lavet til din PA ;)

Dine tavler Cricht....... wauuuu, endnu en gang hatten af for alle dine projekter og at du nu snart er i hus med dem. Det er SÅ vildt....

Din kjole - den er smuk som en drøm og passer dig jo helt perfekt. Du bliver jo smukkere end smuk på bryllupsdagen og jeg vil vædde med, at din kommende mand ikke kan lade være med at fælde en tåre, når han ser dig. *S* :a1221:

Brudebørnenes tøj sidder da også lige i skabet. Jeg er vild med den fine lille kjole og håber meget, at vi får et billede af børnene i tøjet, hvis det er ok med deres forældre...

Der er sikkert meget jeg har glemt at nævne, men mere kan jeg ikke huske at kommentere lige nu... 32 dage til Jeres bryllup og 25 dage til mit - weeehhh..... det går hurtigt nu, ikke sandt..

Edited by Muldebeerg
0

Ej, hvor er du bare smuk!!! Det er da en utrolig naturlig makeup, hun har fået lavet og kan klart godt følge dig i at hun burde overveje at være proff. Det ser skide godt ud. Jeg elsker at det er det der afdæmpede look, uden for meget, men man kan godt se, du har det på hvis man kigger godt efter.. det skriger ikke "MAKEUP".

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: til venindens arbejde og den smukke brud du snart bliver.... :hug:

0

Åh, hvor er det hele bare smukt! :cheerleader3:

Make-upen sitter virkelig godt på deg, og du er bare en sånn nydelig flott dame :a1221:

Tusind tak :blush:

Ihhhh altså, jeg sidder helt og kommer tilbage til min PA som jo også var i lørdags, når jeg læser om din.. SÅ FEDT, at du har haft de samme tanker og følelser omkring dine veninder, som jeg har... Både kærsten og jeg er så ufatteligt overvældede over, at vi har venner, der har gjort så meget ud af en dag for os og helt i vores ånd.. Det er en fantastisk oplevelse.. *s* Og nogle supergode og hyggelige ting, du også har lavet til din PA ;)

Dine tavler Cricht....... wauuuu, endnu en gang hatten af for alle dine projekter og at du nu snart er i hus med dem. Det er SÅ vildt....

Din kjole - den er smuk som en drøm og passer dig jo helt perfekt. Du bliver jo smukkere end smuk på bryllupsdagen og jeg vil vædde med, at din kommende mand ikke kan lade være med at fælde en tåre, når han ser dig. *S* :a1221:

Brudebørnenes tøj sidder da også lige i skabet. Jeg er vild med den fine lille kjole og håber meget, at vi får et billede af børnene i tøjet, hvis det er ok med deres forældre...

Der er sikkert meget jeg har glemt at nævne, men mere kan jeg ikke huske at kommentere lige nu... 32 dage til Jeres bryllup og 25 dage til mit - weeehhh..... det går hurtigt nu, ikke sandt..

Ja man er bare så overvældet af indtryk og kærlighed ikke? Selvom man jo selvfølgelig godt ved at man har nogle fantastiske venner så blev jeg alligevel fuldstændig overrumplet af alt det de havde arrangeret og den måde det hele var gennemtænkt på.

Tak tak tak for dine søde kommentarer. Jeg håber - og tror - at min H2B bliver enormt glad for kjolen og hele looket på dagen. :a1221: I skal nok få et billede af brudebørnene at se, jeg er rimelig sikker på at deres mor meget gerne vil vise dem stolt frem, hun synes bare tøjet jeg har købt er sååå fint! Det føles så mærkeligt at alle min DIYs er færdige (på nær kirkehæfter) og jeg kan slet ikke vente med at se det hele samlet på dagen!

Jeg synes på den ene side at 32 dage er alt for lidt - aaaarh er vi klar? jeg har sommerfugle i maven! jeg er såå nervøs! men samtidig vil jeg jo gerne bare giftes NU med min skønne mand :7himmel:

Ej, hvor er du bare smuk!!! Det er da en utrolig naturlig makeup, hun har fået lavet og kan klart godt følge dig i at hun burde overveje at være proff. Det ser skide godt ud. Jeg elsker at det er det der afdæmpede look, uden for meget, men man kan godt se, du har det på hvis man kigger godt efter.. det skriger ikke "MAKEUP".

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: til venindens arbejde og den smukke brud du snart bliver.... :hug:

Ih tusind tak altså! Jeg er altid SÅ nervøs for at have for meget makeup på, for jeg bryder mig virkelig ikke om at være sådan over-makeup'et hvor man bare kan se det på lang afstand at man har 5 kilo makeup i hovedet. Samtidig ved jeg jo, at der skal en del makeup til, før det ses tydeligt på billeder, og lige netop denne dag er det jo RET vigtigt at jeg også ser flot ud på billeder :lol:

Jeg har rimelig godt styr på makeup selv, teknikker, produkter osv. men min veninde er bare lige den tand skarpere - fx har hun HELT styr på contouring og highlighting som jeg bestemt ikke tør give mig i kast med, men det er bare de små ting der gør forskellen i det færdige look. Vi har lagt mest fokus på øjne og brugt øjenskygger der komplimenterer min hud og den farve neglelak jeg skal have på. Læberne er holdt mere naturlige dog stadig med lidt farve i form af min yndlings læbestift.

0

Annonce ♥

Det lyder som en helt perfekt PA - og sådan en man kan leve længe på og glæde sig endnu mere til brylluppet så. Så glad på dine vegne :)

Tusind tak hvor er det sødt af dig :kiss: Det er helt sikkert en følelse jeg vil leve videre på lææænge og jeg tror stadig ikke helt jeg er kommet mig over hvor vild den dag var!

Hold nu kæft en super super fed PA :loveshower::loveshower::loveshower: ville være lige i min ånd :oops: hvor er jeres favour æsker blevet gode :cheerleader3:

Tak søde!! Ja hvor ofte diskuterer vi det ikke herinde, at en PA skal være i BRUDENS ånd og ikke ud fra hvad veninderne gider.. og man må sige at det klarede mine veninder til et rent 13-tal!!

Lige præcis og håber da også at min vil blive sådan hvis jeg får en :wink::tunge: PIIIIIIIIIIIIIIFT du er jo top lækker med den make up

hvor ser det bare godt ud med glassene og træskiverne :loveshower::loveshower: det bliver SÅ gennemført

0

Annonce ♥

:tunge: PIIIIIIIIIIIIIIFT du er jo top lækker med den make up

hvor ser det bare godt ud med glassene og træskiverne :loveshower::loveshower: det bliver SÅ gennemført

Tak søde dig! uha 1 måned i dag, det kommer altså tæt på :a1221:

Super flot make up din veninde har lavet, du ser smuk ud :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig bestemt til at se billeder fra jeres store dag :loveshower:

Tusind tak! Jaaa og jeg glæder mig til at opleve dagen :lol::7himmel:

Så flot makeup. Hun er dygtig.

Har du bestemt dig for en frisure? Tror det kunne være flot med noget der fylder lidt om hovedet så det ikke er trukket alt for stramt tilbage.

Tusind tak :kiss:

Ja har faktisk (langt om længe) bestemt mig for en frisure og den fylder netop lidt om hovedet som du også foreslår. Det er sådan en hver der går en lidt "puffet" fletning ned langs hver side af hovedet og så samlet det omme bag, i en løs knold hvor sløret så sættes fast lige oppe over. Det er sådan en lidt løs opsætning hvor der kommer til at hænge et par totter hår hist og pist.

Skal forhåbentlig snart lave prøveopsætning med min svigerinde igen så jeg måske kan vise jer et billede.

Årh du' så smuk! Makeuppen er virkeligt flot til dig - ikke for meget, ikke for lidt :cheerleader3:

Tusind tak og ja det er præcis sådan jeg også har det med den. Den kommer jo selvfølgelig endnu mere frem i virkeligheden end på billeder, men det er jo netop derfor det er så svært at finde en balance. For man vil jo gerne se smuk ud på billederne men uden at ligne en sminkedunke når folk ser en på dagen :lol:

0

Milepæl: 1 måned :a1221:

GISP - det er den sidste store milepæl og jeg synes vores to-do liste er en kilometer lang! Vi er rigtig godt med - alt DIY er der styr på, alt tøj er der styr på, Ege Art sender forhåbentlig ringene i begyndelsen af næste uge, der er styr på pynt, feststed osv. osv. osv. Men alligevel er der bare meget at se til. Mange små ting som skal ordnes og få styr på og tjekkes en ekstra gang..

0

:cheerleader3: STORT tillykke med milepælen, sødeste :cheerleader3:

It´s the final countdown :loveshower:

Ja, der er alligevel en hel del mere på ens liste end man regner med. Jeg synes faktisk også vi var godt med, indtil vi lavede listen.. PUHA, så var jeg ikke længere så rolig :tunge:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: STORT tillykke med milepælen, sødeste :cheerleader3:

It´s the final countdown :loveshower:

Ja, der er alligevel en hel del mere på ens liste end man regner med. Jeg synes faktisk også vi var godt med, indtil vi lavede listen.. PUHA, så var jeg ikke længere så rolig :tunge:

Det er virkelig lige ved at være oppe over :blink: Åhh så nervøs og spændt og glad på samme tid!!

Juhuuuu milepæl! Tillykke :D

Tak!

Stort tillykke med den nye milepæl.

Er ny herinde og har læst hele din planlægningstråd - og elsker den!!!! Er så vild med alle dine projekter og især din kjole

Tak skal du have og velkommen til på Bryllupsklar :) Håber du bliver lige så glad for at være herinde som jeg har været det (og stadig er).

Super dejligt at du har fundet min tråd interessant, måske den give lidt inspiration i den ene eller anden anden retning :) Jeg elsker bestemt også min kjole og kan slet, slet ikke vente med at skulle have den på :a1221:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Weeehhh - tillykke med milepælen - det er lige om lidt at vi 2 skal giftes.. Jeg panikker lidt over, at der kun er 3 uger til vores bryllup i dag, pyyhhhh.. Og jeg synes knagme godt nok også, at vi mangler en hel del. Må snart se at få styr på sagerne, ha ha ha.... Mangler bl.a. stadig at købe 2 ud af 3 slags servietter - kom nu i gang altså *ggg*....

Men ja - vi når det nok alt sammen, tror du ikke? Dejligt at du har fundet den frisure du gerne vil have - jeg skal ud til min mor en af dagene og ha' lavet en "prøvefrisure" (er jo korthåret, så ingen opsætning her.. ;) )... Hun er damefrisør, så det lå lige til højrebenet at det blev hendes tjans...

0

tillykke med milepælen

Tak søde!

Tillykke med milepælen. Glæder mig til at følge dig den sidste måned.

Tak! Det er bare super dejligt at du stadig følger med herinde :)

Sikke dog en dejlig PA du havde dig!

Vildt flot makeup, du bliver jo pivlækker til brylluppet!!

Og stort tillykke med milepælen.

PA var fuldstændig fantastisk og jeg lever stadig højt på den! Jeg tør slet ikke gætte på hvordan man så har det efter brylluppet :a1221:

og tusind tak :7himmel:

Stort tillykke med milepælen. Hvis der er nogen der kan nå det, er det dig/jer!! Har I ferie i ugen op til? Det er dødnødvendigt for os, kan jeg afsløre

Åh - du er sød :wink: Det er styr på det meste tror jeg men nerverne sidder bare uden på tøjet alligevel! Vi har kun taget fri torsdag og fredag op til, for vi skal jo kun gøre klar til reception og ellers bare køre alt mit bordpynt osv. ud til feststedet så det er ikke fordi der er sååå meget der skal laves i forhold til hvis man skulle holde festen hjemme.

Jeg er sikker på at I nåede at det I skulle, gør man næsten ikke altid det? :wink:

Weeeeeee TILLYKKE med milepælen - det bliver den hurtigste måned i dit liv Jeg synes lige jeg selv har "fejret" den milepæl, og nu er der sgu kun 10 dage tilbage

Tak!! Jeg er slet ikke i tvivl om at du har ret! :unsure:

Stort tillykke med milepælen

Tænk idag er der under 1 måned tilbage

I lørdags sad vi og kiggede på hinanden og sagde.. der er præcis 4 uger :a1221: Tak!

Tillykke med milepæl!!!!!

NÅ er det ikke lang tid igjen! Gleder meg til å følge med den siste måneden frem til den store dagen!

Tak! Så dejligt at der er en del der vil følge med helt til det sidste :7himmel:

HIhi... synes lige jeg husker at have fejret den milepæl og nu er der kun 7 dage tilbage... Det er helt vildt.

Et noget forsinket tillykke med milepælen...

Tak søde du!

Weeehhh - tillykke med milepælen - det er lige om lidt at vi 2 skal giftes.. Jeg panikker lidt over, at der kun er 3 uger til vores bryllup i dag, pyyhhhh.. Og jeg synes knagme godt nok også, at vi mangler en hel del. Må snart se at få styr på sagerne, ha ha ha.... Mangler bl.a. stadig at købe 2 ud af 3 slags servietter - kom nu i gang altså *ggg*....

Men ja - vi når det nok alt sammen, tror du ikke? Dejligt at du har fundet den frisure du gerne vil have - jeg skal ud til min mor en af dagene og ha' lavet en "prøvefrisure" (er jo korthåret, så ingen opsætning her.. ;) )... Hun er damefrisør, så det lå lige til højrebenet at det blev hendes tjans...

Tusind tak - jeg panikker også lidt så du er ikke alene :tunge: Selvfølgelig når vi det! Alt det absolut nødvendige er jo ihvertfald på plads og jeg er sikker på at de sidste detaljer nok skal nå at falde i hak :)

0

Madtærter til receptionen

Vores søndag gik med at bage over 200 små madtærter til receptionen - tak til mine søde forældre for at hjælpe til, ellers tør jeg slet ikke gætte på hvor længe det havde taget :pokey:

Resultatet er lige som vi drømte om - små rustikke tærter med lækkert fyld, hvor man nemt kan holde den i hånden uden at det sviner ud over det hele og uden at man skal bruge tallerken, knive og gafler osv.

Fyldet er:

1) Tomat, frisk basilikum og mozzarella

2) krydret chorizopølse og frisk forårsløg

3) porre og løg med sprød bacon på toppen

Grøntsagerne er selvfølgelig fra egen have :cheerleader3:

post-62798-0-57047100-1439193282_thumb.jpost-62798-0-58032300-1439193289_thumb.j

0