Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Hvor er det bare cool og sejt, det der :tunge: . Så gennemført og jeg kan skide godt lide at de er 3D. Det gør det lige den tand sjovere. Skiltet er blevet super flot. Gad godt at være SÅ kreativ med vores skilte, men har bare ikke overskud til at gøre mere ved dem eller kreativiteten.

Det bliver da bare super godt og jeg er ret vild med ideen om jeres PhotoBooth. Desvære kunne jeg ikke overtale Hubby til sådan en. Han synes det var lige en tand for meget.. (ØV)

Jeg ville heller ikke have haft overskuddet hvis ikke jeg var startet i meget god tid med de kridttavler! Det var i sin tid Anine herindefra som inspirerede mig til tavlerne og hun rådede mig til at gå i gang i GOD tid - gudskelov.

Åh jeg glæder mig såååå meget til vores photobooth og håber at vores gæster er med på at fjolle og tage en masse sjove billeder :cheerleader3: Vi får jo både billederne som filer og så klipper fotografen alle billederne sammen til en lille film i såkaldt stop-motion format. Dem vi har set hun har lavet før er bare SÅ sjove! Vores plan er også at lægge både et pænt parbillede + et fjollet et fra photoboothen med takkekortet når vi sender dem ud.

Ja, jeg kan godt forstå at man skulle igang tidligt med de tavler der... vi gik ikke så tidligt igang med vores, men jeg er nu godt tilfreds, trods der ikke er noget cool skrift som på dine. :wink:

Det kan jeg godt forstå. Hubby ville ikke have den fordi han vidste at hans side ikke vil benytte den overhovedet, mens min familie og venner nærmest ville stå i kø for at få taget nogle... :cheerleader3:

Ej hvor cool med den der stop.motion-film... love it.. Og så den måde i har tænkt jer med billederne i takkekortet... det er en fed ide. :a1221:

0

Annonce ♥

Hvor er de fede dine foto-props!! :a1221:

Og jeg burde også stoppe med at følge med, da jeg tænker: "Ej, hvorfor havde jeg ikke det til vores bryllup"!!! :wink::tunge::BKSTREET:

Ejj det er jo ikke meningen :blush: Jeg er så glad for at andre deler min entusiasme - håber at vores gæster hopper lidt med på vognen når de ser det hele :lol:

0

Bordplan...

... er nu DONE :thumbsupsmileyanim: Vi lavede vist 6 udgaver af den i alt og så var den der. Faktisk lidt nemmere end jeg havde forventet meeen det var ikke helt nemt alligevel synes jeg. Man vil jo bare så gerne have at alle ens gæster føler at de sidder et rigtig godt sted og har søde mennesker at tale med, som de har noget tilfælles med.

Weekendens to-do-DIY hedder derfor den allersidste kridttavle (finally!) hvor bordplanen skal være på. Glæder mig til at se viser jer den :)

Vielsesringene

Endelig, endelig, endelig kom de - og de er P-E-R-F-E-K-T-E :a1221: Jeg har været en liiiiiille smule zilla over at vi kom så tæt på brylluppet og at ringene stadig ikke var på plads, men i dag lå de der da vi kom hjem fra arbejde og de er bare præcis som vi ønskede os!

De er lavet af Ege Art af guld fra vores afdøde bedsteforældre :a1221: På den måde har vi dem stadig med os :7himmel:

post-62798-0-36258300-1439582904_thumb.jpost-62798-0-00853900-1439582913_thumb.j

0

Annonce ♥

Supersmukke ringe - megalækre tærter.. yummii.. ;) Og din photobooth m.m. ser - som alt hvad du har vist - totalt gennemført ud... Det bliver et fantastisk bryllup I får Jer - og med alle de flotte detaljer der snart er på plads, bliver det hele da kun endnu bedre.. *Ss*

0

Annonce ♥

Århhu fantastiske ringe, de er virkelig virkelig flotte. Og sejt du har bordplanen i hus. Jeg kæmper stadig med vored, suk,,

Jeg er virkelig også glad for at den om på plads! Havde virkelig frygtet den!

0

Bordplan

Weekendens DIY-projekt :cheerleader3: Og NU er jeg færdig med at lave kridttavler - gudskelov! Haha, jeg er SÅ glad for dem og stoler over dem men tror også jeg havde nået min grænse hvad angår kridt :pokey:

Tavlen er ret stor, 80 x 60 cm ca, og planen er at den skal stå ved gavebordet så folk kan se den når de alligevel skal hen og sætte gave..

post-62798-0-67247000-1439739533_thumb.j

0

Annonce ♥

Så fine ringe! Wauw! :-)

Elsker dine kridttavler... De er da fantastiske :-) Du har sikkert før svaret på hvordan du har lavet dem, men, det har jeg ikke lige fundet :lol: Altså, er det en "plade" med tavle-overflade og så en guldramme udenom? Hvor har du købt rammerne? :)

0

Bravo :cheerleader3::cheerleader3:

Tak :)

Hvor er jeg bare vild med jeres bordplan :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: sååå fed pssst låner nok din ide :tunge:

Gør endelig det! :)

Så fine ringe! Wauw! :-)

Elsker dine kridttavler... De er da fantastiske :-) Du har sikkert før svaret på hvordan du har lavet dem, men, det har jeg ikke lige fundet :lol: Altså, er det en "plade" med tavle-overflade og så en guldramme udenom? Hvor har du købt rammerne? :)

Tusind tak :)

Det er en spånplade købt i bauhaus (der kan du få dem skåret i de helt præcise mål), malet med tavlemaling og ja så bare set ind i forskellige rammer. Rammerne har jeg primært fundet på loppemarkeder til ingen penge, men lige præcis den her til bordplanen er faktisk oprindelig købt af en brud herinde fra. Troede jeg skulle bruge til photobooth men så synes jeg alligevel af den var lige stor nok...

1

Annonce ♥

Flot bordplan :cheerleader3:

Lille spørgsmål: Hedder nogen Chalotte uden R ved jeres bord? Ellers er der vist en stavefejl.. Og i midten står der Penille uden R også?

Håber for dig at de bare har mærkelig navne :tunge:

0

Flot bordplan :cheerleader3:

Lille spørgsmål: Hedder nogen Chalotte uden R ved jeres bord? Ellers er der vist en stavefejl.. Og i midten står der Penille uden R også?

Håber for dig at de bare har mærkelig navne :tunge:

Det er dejligt du er vågen men det er dog (heldigvis :lol: ) rigtig nok.. De har begge mærkelige navne, haha :tunge:

0

Søde Cecilie, du er så sej! Selvom der ikke er meget BK-opmærksomhed fra mig lige nu, så kan jeg altså stadig ikke lade være med at følge med i hvordan det går med dig og alle dine seje projekter.

Hvor er ringene bare blevet smukke! Jeg kigger lykkeligt på min egeart-ring hver dag, og det er lidt hyggeligt at vi nærmest har veninderinge ;)

0

Annonce ♥

Photobooth-opstilling done!

For efterhånden lææænge siden købte jeg de sejeste 3D-agtige gummiprops af Camilla Krøier og jeg har grublet over hvordan de blev præsenteret bedst muligt sammen med kridttavlen osv. Nu er det færdigt og jeg synes bare det ser så godt ud :cheerleader3:

Tanken er at tavle, krukke med props osv. skal stå på et bord ved siden af photoboothopstillingen og hvis jeg har forstået det ret på vores fotograf, kommer der også nogle rekvisitter fra hende af..

attachicon.gifIMG_6413.jpgattachicon.gifIMG_6414.jpg

Altså, hvor ser det bare godt ud! :)

Nu håber jeg ikke, at jeg er mega upassende, men hvis du overvejer at sælge tingene efter jeres brylup, melder jeg mig som køber. Dette er de flotteste props, jeg har set indtil nu :):loveflag:

0

Søde Cecilie, du er så sej! Selvom der ikke er meget BK-opmærksomhed fra mig lige nu, så kan jeg altså stadig ikke lade være med at følge med i hvordan det går med dig og alle dine seje projekter.

Hvor er ringene bare blevet smukke! Jeg kigger lykkeligt på min egeart-ring hver dag, og det er lidt hyggeligt at vi nærmest har veninderinge ;)

Ihh det er så hyggeligt at vide at du stadig følger med selvom jeg sagtens kan forstå hvis du har brug for naturlig pause fra alt hvad der har med bryllup at gøre :)

Jeg havde jo HELT glemt at jeres ringe faktisk er næsten identiske med vores! Men ja, jeg er helt forelsket og er da SÅ misundelig over at du nu kan rende rundt med din hele tiden :tunge: 16 dage (!!!) så er det min tur :a1221:

0

Photobooth-opstilling done!

For efterhånden lææænge siden købte jeg de sejeste 3D-agtige gummiprops af Camilla Krøier og jeg har grublet over hvordan de blev præsenteret bedst muligt sammen med kridttavlen osv. Nu er det færdigt og jeg synes bare det ser så godt ud :cheerleader3:

Tanken er at tavle, krukke med props osv. skal stå på et bord ved siden af photoboothopstillingen og hvis jeg har forstået det ret på vores fotograf, kommer der også nogle rekvisitter fra hende af..

attachicon.gifIMG_6413.jpgattachicon.gifIMG_6414.jpg

Altså, hvor ser det bare godt ud! :)

Nu håber jeg ikke, at jeg er mega upassende, men hvis du overvejer at sælge tingene efter jeres brylup, melder jeg mig som køber. Dette er de flotteste props, jeg har set indtil nu :):loveflag:

Det er da slet ikke upassende - det er skønt at vide at jeg har et par aftagere til nogle af alle mine ting for jeg vil HELT sikkert gerne sælge langt det meste af alle mine ting bagefter.. Der er et par forskellige der undervejs i min planlægning har skrevet at de er interesseret i forskellige ting og sager, så efter brylluppet vil jeg lige gå min tråd igennem og skrive til dem der har vist interesse.

Jeg kan ikke huske om andre har nævnt props'ene men jeg skriver dit navn bag øret :) Jeg synes nemlig også at de er SÅ seje! Købte dem selv af en BK-brud som ikke selv havde fået dem brugt og jeg tvivler stærkt på at de fejler noget efter vores bryllup for de virker super robuste.

0

"16 dage til bryllup"-update

NU er det altså liiiige om lidt!

Alle mine DIY projekter er HELT færdige (på nær kirkehæfterne som jo først kan laves når vi har mødtes med præsten, men skabelonen er på plads, og i og med at det bare er et enkelt papir der skal foldes to steder så regner jeg det kun for miniprojekt der kan klares på et par timer maks.)

Men i løbet af den sidste uges tid har vi fået styr på/ordnet følgende...

1) Besøgt feststedet en ekstra gang og talt mere konkret om opstilling af borde, gavebord, hvor DJ'en kan stå m.m. Hun så LIDT bleg ud da jeg sagde at vi kom med nogle poser (hangover kits) som fyldte 4 flyttekasser :floejt: Meeen hun har nok lært at man ikke siger en brud i mod 3 uger inden hendes bryllup så hun nikkede bare pænt og vi blev enige om hvor bordet med poserne på kunne stå :biggrin: Derudover fik vi mindre småting på plads..

- en lille ændring i vores forret (rødebedegravet laks m. peberrod skiftes ud m. varmrøget laks m. salturt og sauce vert)

- afstemning af hvornår vi kan komme og aflevere alle ting til bordene, photobooth m.m.

- afstemning af de drikkevarer vi ønsker på drinksbordet

- afstemning af tidsplan ifht. ankomst/forret/hovedret ca. tidspunkt (vi nøjes med 30 minutter fra vi ankommer til vi går til bords, så hovedretten bliver serveret senest kl. 20)

2) Jeg kom en tur til frisøren og fik frisket min hårfarve op og klippet spidser så mit hår igen ser sundt og lækker ud. Det var tiltrængt - ØV en udgroning jeg har rendt rundt med :td: Men nu er jeg gudskelov tilbage til min lækre kastanje rød/brune farve :cheerleader3:

post-62798-0-46272400-1440067528_thumb.j

3) Alle glas og drinksdispensere til receptionen er vasket af og pyntet med bånd og små etiketter med vores fingeraftryk. Det har været et hyggeligt lille aftenprojekt at sidde og binde bånd på alle de glas. Meningen er, at vores gæster kan skrive deres navn bag på de små mærkater, så de kan finde deres glas hvis de sætter det fra sig et sted. For at illustrere den idé har jeg på et lillebitte hjerteformet kridtskilt skrevet "så dit glas ikke bliver væk". Kridtskiltet sidder fast på et af glassene med en lille klemme og nede i det glas står så nogle sorte kuglepenne som folk kan bruge. For at illustrere det har vi så selvfølgelig skrevet et navn på glassets mærkat.

4) Vi har aftalt møde med vores præst! Vigtigt!! Hun ringede i denne uge og vi har aftalt at mødes i kirken den 27. til en praktisk gennemgang af ritualet og så selvfølgelig en snak med hende som hun kan bruge som udgangspunkt til sin tale til os. Hun lød bare SÅ sød og smilende i telefonen og jeg har kun hørt godt om hende fra forskellige kanter af, så vi glæder os enormt meget :)

5) Ts jakkesæt er hentet fra tilretning og ifølge ham selv (jeg har jo ikke set det på med den rigtige skjorte) sidder det som syet til ham - ih hvor jeg glæder mig til at se ham i det, er helt sikker på at han bliver drønlækker :7himmel:

6) Vi har fået øve brudevalsen og er vist efterhånden ok tilfreds med vores præstation! Vi har øvet derhjemme 3-4 aftener og så har vi været nede hos noget af Ts familie som er ret erfarne dansere og de har lige hjulpet os lidt på vej med et par gode fifs. Super dejligt at de gad! Forstå mig ret - vi er jo på INGEN måde proffs eller vildt gode, men vi kan dreje og danse i næææsten normalt tempo (vi har fundet en version som kun er en lillebitte smule langsommere) og vi er nået dertil hvor vi ikke ser helt så anstrengte ud i ansigtet fordi vi koncentrerer os om trinene :lol:

Edited by Cricht
0

hvor lyder det bare skønt og hvor har i godt styr på det hele :loveshower: spændende med mødet med præsten

Hov forresten hvor ser du bare top lækker ud med dit friske hår :wink::loveshower:

Edited by Marie E
0