Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Tak for din beskrivelse af tavlerne. :-)))
øv, nu var der en der var hurtigere end mig - jeg er også meget gerne køber af dine photobooth props :loveflag:

Det er så spændende, at det er så tæt på nu! Glæder mig sådan til at høre om jeres dag :)

0

Annonce ♥

ÅÅåh for en deilig oppdatering!!! Det lyder til at I har det hele på plads! Jeg gleder meg allerede til beretningen din for å se det hele satt sammen :cheerleader3:

Hvor er du bare smuk! :a1221: Du blir en hot brud ;) :c166:

0

"16 dage til bryllup"-update

NU er det altså liiiige om lidt!

Alle mine DIY projekter er HELT færdige (på nær kirkehæfterne som jo først kan laves når vi har mødtes med præsten, men skabelonen er på plads, og i og med at det bare er et enkelt papir der skal foldes to steder så regner jeg det kun for miniprojekt der kan klares på et par timer maks.)

Men i løbet af den sidste uges tid har vi fået styr på/ordnet følgende...

1) Besøgt feststedet en ekstra gang og talt mere konkret om opstilling af borde, gavebord, hvor DJ'en kan stå m.m. Hun så LIDT bleg ud da jeg sagde at vi kom med nogle poser (hangover kits) som fyldte 4 flyttekasser :floejt: Meeen hun har nok lært at man ikke siger en brud i mod 3 uger inden hendes bryllup så hun nikkede bare pænt og vi blev enige om hvor bordet med poserne på kunne stå :biggrin: Derudover fik vi mindre småting på plads..

- en lille ændring i vores forret (rødebedegravet laks m. peberrod skiftes ud m. varmrøget laks m. salturt og sauce vert)

- afstemning af hvornår vi kan komme og aflevere alle ting til bordene, photobooth m.m.

- afstemning af de drikkevarer vi ønsker på drinksbordet

- afstemning af tidsplan ifht. ankomst/forret/hovedret ca. tidspunkt (vi nøjes med 30 minutter fra vi ankommer til vi går til bords, så hovedretten bliver serveret senest kl. 20)

2) Jeg kom en tur til frisøren og fik frisket min hårfarve op og klippet spidser så mit hår igen ser sundt og lækker ud. Det var tiltrængt - ØV en udgroning jeg har rendt rundt med :td: Men nu er jeg gudskelov tilbage til min lækre kastanje rød/brune farve :cheerleader3:

attachicon.gifIMG_6499.jpg

3) Alle glas og drinksdispensere til receptionen er vasket af og pyntet med bånd og små etiketter med vores fingeraftryk. Det har været et hyggeligt lille aftenprojekt at sidde og binde bånd på alle de glas. Meningen er, at vores gæster kan skrive deres navn bag på de små mærkater, så de kan finde deres glas hvis de sætter det fra sig et sted. For at illustrere den idé har jeg på et lillebitte hjerteformet kridtskilt skrevet "så dit glas ikke bliver væk". Kridtskiltet sidder fast på et af glassene med en lille klemme og nede i det glas står så nogle sorte kuglepenne som folk kan bruge. For at illustrere det har vi så selvfølgelig skrevet et navn på glassets mærkat.

4) Vi har aftalt møde med vores præst! Vigtigt!! Hun ringede i denne uge og vi har aftalt at mødes i kirken den 27. til en praktisk gennemgang af ritualet og så selvfølgelig en snak med hende som hun kan bruge som udgangspunkt til sin tale til os. Hun lød bare SÅ sød og smilende i telefonen og jeg har kun hørt godt om hende fra forskellige kanter af, så vi glæder os enormt meget :)

5) Ts jakkesæt er hentet fra tilretning og ifølge ham selv (jeg har jo ikke set det på med den rigtige skjorte) sidder det som syet til ham - ih hvor jeg glæder mig til at se ham i det, er helt sikker på at han bliver drønlækker :7himmel:

6) Vi har fået øve brudevalsen og er vist efterhånden ok tilfreds med vores præstation! Vi har øvet derhjemme 3-4 aftener og så har vi været nede hos noget af Ts familie som er ret erfarne dansere og de har lige hjulpet os lidt på vej med et par gode fifs. Super dejligt at de gad! Forstå mig ret - vi er jo på INGEN måde proffs eller vildt gode, men vi kan dreje og danse i næææsten normalt tempo (vi har fundet en version som kun er en lillebitte smule langsommere) og vi er nået dertil hvor vi ikke ser helt så anstrengte ud i ansigtet fordi vi koncentrerer os om trinene :lol:

Det lyder jo til at der er styr på det hele :)

0

Tak for din beskrivelse af tavlerne. :-)))

øv, nu var der en der var hurtigere end mig - jeg er også meget gerne køber af dine photobooth props :loveflag:

Det er så spændende, at det er så tæt på nu! Glæder mig sådan til at høre om jeres dag :)

ÅÅåh for en deilig oppdatering!!! Det lyder til at I har det hele på plads! Jeg gleder meg allerede til beretningen din for å se det hele satt sammen :cheerleader3:

Hvor er du bare smuk! :a1221: Du blir en hot brud ;) :c166:

Hvor er I søde! Jeg vil helt sikkert skrive en beretning da jeg selv virkelig nød at læse en masse beretninger herinde lige da vi var blevet forlovet. Det er sådan en hyggelig måde at få afrundet dagen på synes jeg :7himmel:

0

Annonce ♥

Headpiece

De søde piger hos Kennedys fixede et simpelt headpiece til mig da jeg var hos dem og få tilrettet kjolen. Blonden på headpiecet matcher blonden på min kjole og det synes jeg er sådan en fin detalje!

Jo mere jeg kiggede på det og prøvede det på, jo mere synes jeg dog at det manglede et eller andet, at det var lidt for kedeligt. Jeg skrev derfor til Sanne som ejer Gadegaard Design (hun er også herinde) og spurgte om mulighederne for at få det "spicet lidt op". Sendte det til hende for nogle få dage siden og nu har hun lige sendt mig et billede af det færdige resultatet..

Hold op hvor er det blevet flot :a1221: Præcis i den stil som jeg havde beskrevet for hende og stadig enkelt. Jeg glæder mig SÅ meget til at have det på!

post-62798-0-35112500-1440319385_thumb.j

0

Smukt headpiece... Jeg er vild med jeres bordplan 😍.

Men det er jo lige om lidt det er jeres tur... Håber i har styr på dele (det synes jeg det virker til i din tråd) og at du kan styre sommerfuglene i maven.. 😉 når de kommer...

0

Annonce ♥

Smukt headpiece... Jeg er vild med jeres bordplan .

Men det er jo lige om lidt det er jeres tur... Håber i har styr på dele (det synes jeg det virker til i din tråd) og at du kan styre sommerfuglene i maven.. når de kommer...

Tusind tak :)

Ja der er godt nok ikke længe til. Vi har helt styr på det heldigvis og mangler faktisk ikke rigtig andet end hvad der føst kan gøres nogle få dage inden.. Man kan blive helt bange for om man har glemt noget meeeen tror nu at vi har husket alting :)

Sommerfuglene har skam været til stede længe :tunge:

Hvor har du godt styr på det hele efterhånden! Er så spændende at det snart nærmer sig! :)

Rigtig fin bordplan, smukke ringe og smukt hairpiece. :)

Det er SÅ spændende! Har netop i dag skrevet talen færdigt og det begynder pludselig at være enormt virkeligt at vi altså skal giftes om under 2 uger!! :a1221:

Vi har gudskelov styr på alting ja, og alle projekter m.m. er helt færdige. Det er virkelig dejligt så de sidste par uger ikke er fyldt med en masse stressende opgaver.

0

Jeg elsker din planlægningstråd!

Har fulgt med i 100 år, men aldrig fået smidt en kommentar.

Jeg er vildt imponeret over alle dine DIYs. Jeres bryllup kan jo ikke blive andet end fuldstændig gennemført :)

Jeg glæder mig helt vildt til at læse en beretning og se billeder fra jeres store dag :)

Skal selv giftes om lidt over en måned. Holde fest for lige knap 100 gæster, jeg er verdens mest ustrukturerede menneske og den eneste liste der findes (på papir), er gæstelisten. Så mit hoved er ved at være fyldt op :P

Men jeg elsker at læse dine lister og måden du er struktureret på, så måske jeg bare skal komme i gang :P

0

Annonce ♥

Jeg elsker din planlægningstråd!

Har fulgt med i 100 år, men aldrig fået smidt en kommentar.

Jeg er vildt imponeret over alle dine DIYs. Jeres bryllup kan jo ikke blive andet end fuldstændig gennemført :)

Jeg glæder mig helt vildt til at læse en beretning og se billeder fra jeres store dag :)

Skal selv giftes om lidt over en måned. Holde fest for lige knap 100 gæster, jeg er verdens mest ustrukturerede menneske og den eneste liste der findes (på papir), er gæstelisten. Så mit hoved er ved at være fyldt op :P

Men jeg elsker at læse dine lister og måden du er struktureret på, så måske jeg bare skal komme i gang :P

Tusind tak - skønt at du har fulgt med og endnu mere skønt at du kan bruge nogle af mine mange idéer og tanker osv. Planlægningstråden har været et dejligt sted at få tømt hovedet og få styr på nogle af de mange tanker :)

Det er aldrig for sent til lister og lidt struktureret planlægning i min verden :lol:

0

Annonce ♥

Hej Smukke C.

Du rådede mig til at lave sådan en gode råd/ gøre om/ lave anderledes ting... men jeg kan ikke finde den tråd du snakker om. Kunne du evt linke den til mig, så er du endnu sødere :wink:

Jeg finder den lige og skriver I den så den "hopper op" øverst :)

0

Møde med præsten

Endelig blev det tid til vores møde med præsten. Det gik bare så fint og hun er sådan en virkelig smilende, lattermild og meget hjertevarm person at være sammen med. Vi kendte hende ikke men har hørt en masse godt om hende om vi føler os meget trygge ved hende.

Vi gennemgik vielsesritualet og talte lidt praktiske foranstaltninger vedr. fotograf m.m. og så fik vi selvfølgelig planlagt vores salmer.. Hun synes det var nogle enormt smukke sange vi havde valgt og var helt med på dem alle, selvom den ene er fra højskolesangbogen og ikke den danske salmebog :)

Præludium: Pachelbel in Canon D

1. salme: Du kom med alt det der var dig

2. salme: Uberørt af byens travlhed

3. salme: Det er så yndigt at følges ad

Postludium: Mendelsohns bryllupsmarch

Derudover sad vi og fik en hyggelig snak om hvem vi er, så hun forhåbentlig kan holde en fin tale for os. Vi talte om vores historie, hvordan vi mødtes, hvordan vores forhold har udviklet sig til at vi nu gerne vil giftes, hvad ægteskabet betyder for os, hvordan vi lige ved at det er ham her/hende her man vil giftes med.. noget med familieværdier og vores drømme om fremtiden.. Det var super dejligt at sidde og tale om nogle af de ting man jo alt for sjældent taler om eller italesætter på denne her måde, og det var en enormt behagelig samtale hvor vi fik vendt mange spændende emner. Jeg glæder mig helt enormt til at høre hendes tale.

Generelt var det bare SÅ rart at mødet med hende gik så godt. Det hele blev lige ENDNU MERE virkeligt, når vi stod der foran alteret og blev "prøveviet" mens vi gennemgik ritualet.. Kun lidt over en uge tilbage :a1221:

0

Annonce ♥

Møde med præsten

Hvad hedder jeres præst? Det går lige op for mig, at Solrød Kirke og Solrød Strand Kirke jo er samme pastorat og dermed samme præster :)

Charlotte Gravesen :)

Hun er skøn. Hun døbte min gudsøn tilbage i 2009. Virkelig dejlig gudstjeneste, som jeg mindes med glæde og hvor hun omfavnede hele menigheden og dåbsfølget :)

0

Møde med præsten

Hvad hedder jeres præst? Det går lige op for mig, at Solrød Kirke og Solrød Strand Kirke jo er samme pastorat og dermed samme præster :)

Hun er skøn. Hun døbte min gudsøn tilbage i 2009. Virkelig dejlig gudstjeneste, som jeg mindes med glæde og hvor hun omfavnede hele menigheden og dåbsfølget :)

Dejligt at høre om endnu en god oplevelse med hende :) Vi føler os også meget trygge og hun er simpelthen sådan en rart menneske at være sammen med.

0

Møde med præsten

Dejligt at høre om endnu en god oplevelse med hende :) Vi føler os også meget trygge og hun er simpelthen sådan en rart menneske at være sammen med.

Dét er hun :)

0