Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Ej, hvor dejligt at I havde et godt møde med præsten. Jeg kunne godt have brugt lidt tid i vores vielse på at hun snakkede lidt mere. Det hele tog jo kun 10 minutter :blink: Det tog længere tid for os alle at skrive under end at blive gift :lol:

0

Annonce ♥

Ej, hvor dejligt at I havde et godt møde med præsten. Jeg kunne godt have brugt lidt tid i vores vielse på at hun snakkede lidt mere. Det hele tog jo kun 10 minutter :blink: Det tog længere tid for os alle at skrive under end at blive gift :lol:

Haha ja det kan jeg godt følge dig i! Jeg er glad for at der skal synges osv. så tiden i kirken ikke bliver alt for hurtigt overstået - det er trods alt det aller vigtigste på dagen :a1221:

0

Ok.. først... så har jeg skrevet i den der virkede/virkede ikke tråd :tunge:

og så... Fedt at i havde et godt møde med præsten. Jeg synes det er SÅ vigtigt med et godt møde med præsten. Da jeg blev gift første gang, bestemte præsten sig for at lave nogle af samlerne om på selve dagen og hans tale til os, var slet ikke om os. Noget med at vi havde mødt hinanden på et diskotek og det havde vi ikke. Der er langt fra diskotek til online... :wink:

Det er nogle søde salmer, i har valgt jer. Synes det hele lyder så hyggeligt og dejligt. :loveshower: Ihhh hvor jeg bare glæder mig til din beretning med billeder og det hele.

0

Ok.. først... så har jeg skrevet i den der virkede/virkede ikke tråd :tunge:

og så... Fedt at i havde et godt møde med præsten. Jeg synes det er SÅ vigtigt med et godt møde med præsten. Da jeg blev gift første gang, bestemte præsten sig for at lave nogle af samlerne om på selve dagen og hans tale til os, var slet ikke om os. Noget med at vi havde mødt hinanden på et diskotek og det havde vi ikke. Der er langt fra diskotek til online... :wink:

Det er nogle søde salmer, i har valgt jer. Synes det hele lyder så hyggeligt og dejligt. :loveshower: Ihhh hvor jeg bare glæder mig til din beretning med billeder og det hele.

Aaarh jeg får allerede stress over den beretning :lol::tunge:

Ej pjat, jeg glæder mig faktisk enormt meget til at skrive den og håber at jeg kan give en masse råd videre til kommende brude, ligesom jeg selv sugede til mig. Super sejt at du har skrevet i den anden tråd, det skal jeg også selv huske!

0

Annonce ♥

Bryllupsuge :a1221:

Nu er det ved at være vores tur.. endelig endelig endelig kommer den dag vi har ventet på i et år og ni måneder, dagen vi har planlagt og ventet på med længsel.. jeg er så følelsesladet og hver gang jeg ser på min dejlige kæreste kan jeg bare mærke en klump i halsen. Lige om lidt er vi mand og kone og jeg glæder mig helt ustyrligt :7himmel:

Det har været en dejlig weekend i brylluppets tegn:

- Lørdag kom min svigerinde og lavede prøveopsætning (igenigenigen :lol: ) og hun er vist efterhånden tryg ved det - jeg har nu hele tiden været tryg ved at hun skulle gøre det men hun har vist døjet med lidt præsentationsangst

- Kirkehæftet er printet og foldet og ved I hvad det betyder? Mit sidste DIY er klaret. Slut prut - ikke mere DIY og ikke flere projekter fra denne her brud. Jeg har vist også tilføjet min del af DIY til BK mens jeg har været her :blush:

I får selvfølgelig et par billeder..

post-62798-0-84306000-1440952879_thumb.jpost-62798-0-24330700-1440952891_thumb.j

- I dag søndag har vi holdt et sidste møde med Lea fra Memorable for at få de sidste ting på plads. Vi har snakket primært tidsplan og forventningsafstemt en sidste gang i forhold til hvilke billeder/øjeblikke vi vægter højest. Vi er så trygge ved hende og hun er en skøn person så nu glæder vi os kun endnu mere hvis det overhovedet kan lade sig gøre.

- Vi har ordnet haven så den er fin og flot hvis vi evt. vælger at gå over til os selv under receptionen og få taget billeder. Vi har valgt ikke at bruge tid på at køre ud til en lokation men "bare" at få taget billeder i mine forældre flotte have hvor receptionen skal holdes og evt. i vores egen (vi bor meget tæt på). Der var visne blomster og andre småting som trængte til en kærlig hånd og nu har vi en smuk have igen, så dejligt.

Vores bryllupsuge ser derudover sådan her ud:

Mandag: Vi skal på arbejde. Vi skal hente valuta til bryllupsrejsen i banken. Ts forældre kommer og spiser hurtig aftensmad, bare lige for at se hinanden inden brylluppet.

Tirsdag: Vi skal på arbejde. Vi skal lave en prøveopstiling af bord med træskiver, bordkort, favourbokse osv. osv. så feststedet kan dække bordene sådan som vi gerne vil have at de skal se ud. T får forhåbentlig printet vores "Hvem er hvem?" plakat som er klar og er blevet SÅ fin!

Onsdag: Vi skal på arbejde for sidste gang inden brylluppet og det betyder sidste gang i 3,5 uge - hold op vi glæder os til en lækker lang ferie! Om aftenen har vi booket bord på en lækker restaurant i København hvor vi skal ud og spise sidste gang sammen som kærester :a1221:

Torsdag: Nu går det løs! På to-do listen torsdag står der blandt andet at vi skal ud til feststedet og aflevere alt pynt, kridttavler, photobooth m.m. Derudover skal vi mødes med vores serveringsdamer til receptionen og klare de sidste spørgsmål, vi skal gøre rent herhjemme så det er rart at komme tilbage til efter bryllupsrejsen og jeg skal aflevere alt mit tilbehør (sko, smykker osv.) hos mine forældre så alle mine ting er klart der til om lørdagen.

Fredag: Vi skal hente blomster til borddekorationer og få dem arrangeret + afleveret ved feststed, hæve penge til serveringsdamer, aflevere blomster til kirken v. kirkekontoret, tage madtærter op af fryseren til receptionen, lægge rød løber klar hjemme ved mine forældre, lave soyamandler til receptionen, aflevere vores hund hos dem der skal passe hende, pynte op til receptionen, sætte stole og borde frem til receptionen og ja, sikkert en masse andre småting..

Alt i alt, en uge med en masse småting men dog uden at vi på nogen måder er stressede over det vi skal nå - det føles skønt at være færdig med alle projekter og to-do listen kun indeholder ting som absolut ikke kan gøres før fx dagen før :)

Edited by Cricht
0

hvor har i bare styr på det søde :cheerleader3::cheerleader3: hvor er det vildt at der kun er en uge tilbage :loveshower::loveshower:

Super flotte kirkehæfter, er de printet på alm. papir eller karton ?

Jaaa der er så dejligt styr på det hele gudskelov :)

Helt almindeligt kopipapir. Jeg havde besluttet mig for at kirkehæfter altså skulle være et lille enkelt og budgetvenligt projekt :)

0

Annonce ♥

hvor har i bare styr på det søde :cheerleader3::cheerleader3: hvor er det vildt at der kun er en uge tilbage :loveshower::loveshower:

Super flotte kirkehæfter, er de printet på alm. papir eller karton ?

Jaaa der er så dejligt styr på det hele gudskelov :)

Helt almindeligt kopipapir. Jeg havde besluttet mig for at kirkehæfter altså skulle være et lille enkelt og budgetvenligt projekt :)

Super :loveshower:lidt skal også ha ret :wink:

Edited by Marie E
0

Ihh jeg bliver gang på gang imponeret af jer. Total overblik og overskud. Så fedt.

Super fede kirkehæfter. De er nice... men hvis jeg må spørge... hvad er den der scaningskode så til? Kan ikke huske hvad den hedder, men du ved sikkert hvilken jeg mener.

Misunder dig helt at du stadig har dagen tilgode. Jeg vil gerne have dagen en gang mere.

0

Photobooth-opstilling done!

For efterhånden lææænge siden købte jeg de sejeste 3D-agtige gummiprops af Camilla Krøier og jeg har grublet over hvordan de blev præsenteret bedst muligt sammen med kridttavlen osv. Nu er det færdigt og jeg synes bare det ser så godt ud :cheerleader3:

Tanken er at tavle, krukke med props osv. skal stå på et bord ved siden af photoboothopstillingen og hvis jeg har forstået det ret på vores fotograf, kommer der også nogle rekvisitter fra hende af..

attachicon.gifIMG_6413.jpgattachicon.gifIMG_6414.jpg

Lea har nogle kasser med rekvisitter du kan leje. Det koster 400,-. Med mindre I selvfølgelig har en eller anden anden aftale med hende ;)

Et godt tip er i øvrigt, at lave en lille plakat hvor der står hvad det går ud på, for jeg fandt bagefter ud af, at mange af mine gæster var ret forvirrede over det, fordi de ikke vidste hvad en photobooth var, og Lea gav dem ikke rigtig noget information om hvad de skulle. Så folk bevæger sig ikke vanvittig meget på vores billeder, fordi de simpelthen ikke var klar over, at det var det man skulle. :)

0

Ihh jeg bliver gang på gang imponeret af jer. Total overblik og overskud. Så fedt.

Super fede kirkehæfter. De er nice... men hvis jeg må spørge... hvad er den der scaningskode så til? Kan ikke huske hvad den hedder, men du ved sikkert hvilken jeg mener.

Misunder dig helt at du stadig har dagen tilgode. Jeg vil gerne have dagen en gang mere.

QR koderne er til WedPics app'en hvor mange af vores gæster heldigvis allerede har tilmeldt sig.. Vi håber på af folk får taget nogle sjove billeder rundt omkring og vil uploade dem så alle kan se dem i app'en :)

Og tak :)

Lea har nogle kasser med rekvisitter du kan leje. Det koster 400,-. Med mindre I selvfølgelig har en eller anden anden aftale med hende ;)

Et godt tip er i øvrigt, at lave en lille plakat hvor der står hvad det går ud på, for jeg fandt bagefter ud af, at mange af mine gæster var ret forvirrede over det, fordi de ikke vidste hvad en photobooth var, og Lea gav dem ikke rigtig noget information om hvad de skulle. Så folk bevæger sig ikke vanvittig meget på vores billeder, fordi de simpelthen ikke var klar over, at det var det man skulle. :)

God tip! Åh jeg kan dog ikke helt overskue at skulle lave flere tavler/skilte :pokey: Vi har aftalt med hende at leje sådan en kasse med nogle rekvisitter..

0

Annonce ♥

Sikke en spændende og travl uge i er kommet ind i, glæder mig rigtig meget til updates og især en beretning af jeres helt sikkert gennemførte bryllup på lørdag :loveshower::loveshower::loveshower:

Edited by Brineh
0

Så spændende at det er lige om lidt!!

I får et kæmpe tillykke fra mig allerede nu, da jeg rejser på ferie senere i dag. :) Håber I får en helt igennem fantastisk dag og glæder mig til at se billeder og læse beretning. :)

0

Så spændende at det er lige om lidt!!

I får et kæmpe tillykke fra mig allerede nu, da jeg rejser på ferie senere i dag. :) Håber I får en helt igennem fantastisk dag og glæder mig til at se billeder og læse beretning. :)

Ihh så sødt af dig at huske det altså - tusind tusind tak (hopper lidt indeni af glæde af vores første "tillykke" :loveshower: ). Jeg glæder mig til at skrive beretning og forhåbentlig kunne fortælle jer om en helt fantastisk dag!

- Hov, og god ferie!! :)

Edited by Cricht
0

Blomsterdramatik!

ja alting skulle selvfølgelig ikke gå såååå smooth som man forventer vel :rolleyes:

I fredags tog vi ned til vores blomsterdame da hun havde ringet og sagt at hun havde nogle spørgsmål til vores bestilling. Da vi kommer derned har hun bare den værste attitude og det virker mest af alt som om vi er mega meget til besvær :o Jeg bliver SÅ irriteret, men får aftalt det jeg skal med hende og kører så hjem, så T og hende kan snakke om brudebuketten som hun åbenbart havde nogle spørgsmål til. Der går næsten en halv time inden han kommer hjem (vi bor max 5 min. fra hende) og jeg begynder at tænke på hvad det mon er der kan tage SÅ lang tid.. Da T kommer hjem er han mildest talt frustreret.. Det viser sig så at hun åbenbart har misforstået hans ønske til buketten totalt og havde skrevet ned at den skulle være en helt anden farve osv. :blink: Derfor havde T måtte starte heeelt forfra med at forklare hvad det var han gerne ville have, hvilken farve osv. Hold nu op altså!

SÅ kom Zilla'en frem i mig kunne jeg godt mærke.. At der ikke er styr på min brudebuket og at hun derudover havde bestilt de helt forkerte husløg hjem og at hun så OVENIKØBET havde sådan en dårlig attitude og blottet for alt hvad der hedder kundeservice.. ej men det kommer bare ikke til at ske til MIT bryllup :angry:

Vi gik lidt og grublede over det hen over weekenden og søndag morgen stod vi så nede hos vores anden lokale blomsterdame. Det er normalt hende vi bruger til buketter m.m. da hun er SÅ dygtig og altid har et lidt anderledes tvist på almindelige buketter fx, men vi havde fravalgt hende pga. pris da hun altså er noget dyrere.. Vi blev dog hurtigt enige om, at vi (takket være mine søde forældre) har sparet SÅ mange penge i budgettet andre steder, at vi godt kunne tillade os at bruge hende alligevel. Ingen af os gad have ondt i maven op til dagen fordi vi ikke følte os sikre på, at der var styr på det..

Ejeren af den nye blomsterbutik er bare SÅ sød og hun er enormt løsningsorienteret og kreativ så hun begyndte straks at komme med forslag til hvilken type blomst der ville de flot ud sammen med dahlia på bordene osv. og 1-2-3 så havde vi en bestilling hos hende istedet for. Hun skulle lige have det clearet med sine leverandører og i går aftes ringede hun og sagde god for ordren - SÅ skønt.

T har derfor ringet til den oprindelige blomsterdame i dag og afbestilt. Det blev de selvfølgelig lidt knotne over men lige i denne her situation er vi bare hårde og står ved vores mavefornemmelse. Det er selvfølgelig lidt øv at få aflyst en stor ordre fire dage inden, men jeg synes ærlig talt at det er deres egen skyld!

Nu har vi ro i maven igen og jeg ved at vi får nogle smukke blomster på lørdag :7himmel:

0

Annonce ♥

Det er så vigtigt at have en god mavefornemmelse med sådan noget! Og helt ærligt.. Hvad bilder hun sig ind! Hun kan ikke både have megadårlig attitude og ikke styr på tingene.. Det er altså for meget! Attituden kunne måske liiige gå, hvis hun så tilgengæld bare var megadygtig. Jeg synes det er den helt rigtige beslutning I har taget!! Mavenfornemmelsen skal bare være med :-)

Vi har også lige skiftet fotograf netop også på grund af mavefornemmelsen - jeg vil ikke gå rundt på min bryllupsdag og bekymre mig om det nu også er godt nok!

Såå spændende at I nu er så tæt på! Simpelthen så godt klaret at have så godt styr på tingene, og alle DIY'sne i hus :cheerleader3:

0

kan kun genkende den mavefornemmelse, og den er bare så vigtig på sådan en dag, der skal det hele bare spille til UG det var nemlig også mavefornemmelsen der gjorde at vi skiftede blomster pusher :loveshower::loveshower: hvilket vi på ingen måder har fortrudt

0

Sikke en blomstergyser - er glad for at I kunne løse det og få et endnu bedre resultat og en god mavefornemmelse ovenikøbet :)

Lov mig, at I husker at se hinanden en masse i øjnene i denne uge, søde Cecilie. Det er møgvigtigt!

0

Det er så vigtigt at have en god mavefornemmelse med sådan noget! Og helt ærligt.. Hvad bilder hun sig ind! Hun kan ikke både have megadårlig attitude og ikke styr på tingene.. Det er altså for meget! Attituden kunne måske liiige gå, hvis hun så tilgengæld bare var megadygtig. Jeg synes det er den helt rigtige beslutning I har taget!! Mavenfornemmelsen skal bare være med :-)

Vi har også lige skiftet fotograf netop også på grund af mavefornemmelsen - jeg vil ikke gå rundt på min bryllupsdag og bekymre mig om det nu også er godt nok!

Såå spændende at I nu er så tæt på! Simpelthen så godt klaret at have så godt styr på tingene, og alle DIY'sne i hus :cheerleader3:

Mavefornemmelse er bare alfa omega! Og tak! Jeg er også selv ret stolt og glad for at mine mange lister, sedler og planlægnings tjeklister bare frugt her i sidste ende :)

kan kun genkende den mavefornemmelse, og den er bare så vigtig på sådan en dag, der skal det hele bare spille til UG det var nemlig også mavefornemmelsen der gjorde at vi skiftede blomster pusher :loveshower::loveshower: hvilket vi på ingen måder har fortrudt

Jeg er også sikker på at vi ikke kommer til at fortryde vores skift :wink:

Sikke en blomstergyser - er glad for at I kunne løse det og få et endnu bedre resultat og en god mavefornemmelse ovenikøbet :)

Lov mig, at I husker at se hinanden en masse i øjnene i denne uge, søde Cecilie. Det er møgvigtigt!

Dét lover jeg dig - vi skal ud at spise i morgen aften, åh hvor jeg glæder mig! Bare ham og mig, lækker mad og en flaske rødvin :7himmel:

Gudskelov har vi ikke sindsygt travlt hverken torsdag eller fredag hvor vi har fri, så jeg håber og tror på, at vi nok skal nå at stoppe og nyde det også :)

0

Annonce ♥

Er kundens opplevelse skidt, så fortjener de også at kundene melder fra - det er deres jobb å gjøre kunden komfortabel med at de kan levere og at kunden samtidig er blid.. Jeg synes jeres beslutning er helt fin og er glad for at dere nå er tryg på at I får lige det I vil :)

0

Juhuuu så har I friiiii!! Håber I får et par skønne fridage op til, hvor I kan glemme arbejdet og i stedet nyde hvor tæt I er på nu.. Tænk sig, de sidste dage som kærester!! :7himmel:

Hvor er du sød - tusind tak! Vi nyder det SÅ meget og sommerfuglene er over det hele!! :a1221:

0

Dagen før dagen før dagen.... :a1221:

Åh piger hvor er det bare en vild og helt ubeskrivelig følelse at gå her og gøre de allersidste ting færdige og vide at det er i OVERMORGEN at det går løs!

Jeg er allerede begyndt at skrive på min beretning så jeg kan huske de små detaljer og hvad vi lavede i de her dage op til, men I må vente pænt til efter brylluppet med at få den at se.. Vi rejser jo på ferie allerede den 8. og kommer først hjem den 26., men til den tid er billederne fra fotografen forhåbentlig også kommet og så kan jeg for alvor få lavet en fin beretning håber jeg.

Jeg tror ikke at jeg når at skrive mere herinde før efter brylluppet så.... Stay tuned... :cheerleader3:

0

Dagen før dagen før dagen.... :a1221:

Åh piger hvor er det bare en vild og helt ubeskrivelig følelse at gå her og gøre de allersidste ting færdige og vide at det er i OVERMORGEN at det går løs!

Jeg er allerede begyndt at skrive på min beretning så jeg kan huske de små detaljer og hvad vi lavede i de her dage op til, men I må vente pænt til efter brylluppet med at få den at se.. Vi rejser jo på ferie allerede den 8. og kommer først hjem den 26., men til den tid er billederne fra fotografen forhåbentlig også kommet og så kan jeg for alvor få lavet en fin beretning håber jeg.

Jeg tror ikke at jeg når at skrive mere herinde før efter brylluppet så.... Stay tuned... :cheerleader3:

Hvor er det vildt at det allerede er i overmorgen :loveshower: glæder mig og ser frem med stor spænding til at læse din beretning og se en masse fantastiske billeder :loveshower::loveshower:

0