Cricht

Kærlighedsfest 05.09.15 - En lille nyhed

1,321 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Cricht!

I ønskes et stort tillykke med brylluppet i morgen. Jeg håber, I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag og så x'er jeg fingre for, at I får tørvejr hele dagen lang.

Glæder mig meget til at læse de sidste sider i din tråd og ikke mindst, dine opdateringer efter brylluppet, når du er klar igen....

(min fortælling kommer også på et tidspunkt inden alt for længe - er bare stadig helt "blæst" ovenpå alle de gode minder og indtryk)..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke med bryllupsdagen i lørdags. Jeg sad i en spejderhytte og tænke på jer hele dagen.

jeg håber i havde den mest fantastiske dag og alt blev lige som i drømte om.

Jeg glæder mig til at se billeder og høre historien bag jeres store dag :-)

0

Annonce ♥

DET ER SÅ SPÆNDENDE! Håber og ved i får den bedste dag - glæder mig til at høre om det hele. RIGTIG godt bryllup. :loveshower:

Stort tillykke med den store dag i morgen, håber den bliver helt ubeskrivelig. :loveshower:

Glæder mig til at læse beretningen og se en masse billeder :)

Stort tillykke med i morgen

På forhånd stort tillykke - håber I får den skønneste dag :)

Kære Cricht!

I ønskes et stort tillykke med brylluppet i morgen. Jeg håber, I får en helt fantastisk og uforglemmelig dag og så x'er jeg fingre for, at I får tørvejr hele dagen lang.

Glæder mig meget til at læse de sidste sider i din tråd og ikke mindst, dine opdateringer efter brylluppet, når du er klar igen....

(min fortælling kommer også på et tidspunkt inden alt for længe - er bare stadig helt "blæst" ovenpå alle de gode minder og indtryk)..

Stort tillykke med brylluppet i dag. Håber i får en helt fantastisk dag som i har drømt om

TUSIND TAK :loveshower:

0

Kæmpe tillykke med dagen. Håber det bliver fantastisk.

Stort tillykke med bryllupsdagen :)

tillykke med bryllupsdagen! :)

Kæmpe tillykke med bryllupsdagen søde, håber i får en fantastisk og uforglemmelig dag fyldt med kærlighed :loveshower::loveshower:

Stort tillykke med brylluppet! Håber, I får en fantastisk dag :)

Kæmpe stort tillykke med i dag :heart: Jeg håber dagen er alt hvad I ønsker jer! :loveshower::cheerleader3::a1221::7himmel:

:loveshower: Kæmpe tillykke med brylluppet :loveshower:

Håber dagen bliver lige som I har drømt om :cheerleader3:

Stort tillykke med dagen i dag! Jeg håper den har vært totalt fantastisk og at I har nydt den! :loveshower:

TUSIND, TUSIND TAK :7himmel:

0

Stort tillykke med bryllupsdagen! Jeg glæder mig til at læse beretning om kirken og alt det andet!

Kæmpe mega stort tillykke med dagen.

Glæder mig til at høre alt om det.

God rejse ❤.

(Beklager manglende smilies, men de er ikke når man skriver fra mobilen )

Kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke med bryllupsdagen i lørdags. Jeg sad i en spejderhytte og tænke på jer hele dagen.

jeg håber i havde den mest fantastiske dag og alt blev lige som i drømte om.

Jeg glæder mig til at se billeder og høre historien bag jeres store dag :-)

I ER SØDE - TAK!!!! :loveshower:

0

TUSIND TUSIND TAK ALLESAMMEN!! :loveshower:

Vi havde den mest fantastiske, rørende og uforglemmelige dage! Vi ville ikke ændre én eneste ting - selv på trods af et par hidsige regnbyger undervejs, der gudskelov faldt på tidspunkter hvor det intet gjorde! Vi er overvældede, rørte, lykkelige, kærlighedsramte, trætte og slet, slet ikke faldet ned på jorden endnu!

Vi blev beriget med SÅ mange fuldstændig fantastiske gaver og øjeblikke undervejs at det kommer til at tage lang tid at bearbejde! :7himmel:

I morgen flyver vi til New York og tager hul på en vild bryllupsrejse - jeg glæder mig allerede til at lave en langt og billedrig beretning når vi er hjemme igen og billederne fra fotografen er kommet.

(sneakpeak fra vores fotograf Lea fra Memorable.dk som var en fest at have med hele vejen igennem)

post-62798-0-99238900-1441663970_thumb.j

Lidt andre billeder taget af venner og familie...

post-62798-0-35925700-1441664003_thumb.jpost-62798-0-27375100-1441664015_thumb.jpost-62798-0-34207400-1441664029_thumb.jpost-62798-0-52599900-1441664039_thumb.j

0

Annonce ♥

Endnu en gang et kæmpe stort tillykke med Jeres dag. Dejligt at I har haft så skøn en dag - det ER svært at komme ned på jorden igen.. *s* Nu vil jeg lige skynde mig at ønske Jer en helt fantastisk og uforglemmelig bryllupsrejse med en masse skønne oplevelser - det må være skønt at kunne rejse lidt væk og rigtigt få lov til at få minderne fra dagen godt på plads. (som du kan høre, ramte hverdagen os lidt for hurtigt igen.. *Ss*)

0

endnu engang kæmpe tillykke med brylluppet :loveshower: dejligt at hører at i har haft en fantastisk dag trods vejret, håber i får en fantastisk bryllupsrejse :cheerleader3: glæder mig til at se og hører meget mere fra jeres dag :loveshower:

super gode billeder :loveshower:

0