Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 posts in this topic

Du skal nok nå det hele.. Ligeså snart du sætter dig ned og går i gang, så løber tiden afsted og du får lavet en masse.. :)

- og sikke fede sko! Håber du kan bruge dem! :loveshower::tunge:

Det jeg jo nødt til :rolleyes: Bliver rart når de invitationer er færdige engang :)

Jeg har lige fået skoene!!! :lol::lol::lol::lol:

0

Annonce ♥

De smileys tegner positivt :cheerleader3: ?

Tjaa jo måske :) Kommer med billeder lidt senere i dag :) De røde sko, er virkelig røde! Og slet ikke som på billedet.. Det synes jeg ikke så godt om til min blege hud og hvid kjole :rolleyes: Men de grønne er vildt fede synes jeg :lol: Der er ingen bling, hvilket er lidt trist, men synes de er pæne :) Selvom 50 % af dem jeg har spurgt ikke kan lide dem, fordi de er grønne :huh:

0

De smileys tegner positivt :cheerleader3: ?

Tjaa jo måske :) Kommer med billeder lidt senere i dag :) De røde sko, er virkelig røde! Og slet ikke som på billedet.. Det synes jeg ikke så godt om til min blege hud og hvid kjole :rolleyes: Men de grønne er vildt fede synes jeg :lol: Der er ingen bling, hvilket er lidt trist, men synes de er pæne :) Selvom 50 % af dem jeg har spurgt ikke kan lide dem, fordi de er grønne :huh:

Wut? Jeg er vild med grøn! Jeg synes det kan være så flot når der titter farve frem fra skoene under den hvide kjole.

Angående bling så er der en masse skoclips på etsy. Hvis det er noget, så kan jeg straks finde links :wink:

1

Annonce ♥

Wut? Jeg er vild med grøn! Jeg synes det kan være så flot når der titter farve frem fra skoene under den hvide kjole.

Angående bling så er der en masse skoclips på etsy. Hvis det er noget, så kan jeg straks finde links :wink:

Jamen ja jeg tænker præcis det samme :huh::lol:

Jamen hvis du har nogle gode links liggende, vil jeg da gerne se? :) Det kan være lidt en jungle at kigge igennem :rolleyes:

0

Jamen ja jeg tænker præcis det samme :huh::lol:

Jamen hvis du har nogle gode links liggende, vil jeg da gerne se? :) Det kan være lidt en jungle at kigge igennem :rolleyes:

Jeg har de her på min favoritliste, men nu ser jeg, at de er fra USA. Der kommer gebyr på, så de er lidt pebret. Det tænkte jeg ikke lige over, da jeg favoriserede dem i mine drømme :blink: Men giver dig dem lige alligevel, kan jo være du har mod på det... nå lad mig se... nu skal jeg jo så liiige lære at sætte links ind... er det sådan her?

https://www.etsy.com/dk-en/listing/93004226/salewedding-accessories-bridal-shoe?ref=favs_view_4

https://www.etsy.com/dk-en/listing/155282902/rhinestone-shoe-clips-set-of-2?ref=favs_view_9

https://www.etsy.com/dk-en/listing/103101701/rhunestones-shoe-clips-bridal-shoe-clips?ref=favs_view_11

https://www.etsy.com/dk-en/listing/110092479/bridal-shoe-clips-rhinestone-shoe-clips?ref=favs_view_8

0

Jeg har de her på min favoritliste, men nu ser jeg, at de er fra USA. Der kommer gebyr på, så de er lidt pebret. Det tænkte jeg ikke lige over, da jeg favoriserede dem i mine drømme :blink: Men giver dig dem lige alligevel, kan jo være du har mod på det... nå lad mig se... nu skal jeg jo så liiige lære at sætte links ind... er det sådan her?

https://www.etsy.com/dk-en/listing/93004226/salewedding-accessories-bridal-shoe?ref=favs_view_4

https://www.etsy.com/dk-en/listing/155282902/rhinestone-shoe-clips-set-of-2?ref=favs_view_9

https://www.etsy.com/dk-en/listing/103101701/rhunestones-shoe-clips-bridal-shoe-clips?ref=favs_view_11

https://www.etsy.com/dk-en/listing/110092479/bridal-shoe-clips-rhinestone-shoe-clips?ref=favs_view_8

Yes jeg kan se dem - tak!! :lol: De er mega flotte!! Typisk de lige er fra USA så :td: Jeg tør nok heller ikke :rolleyes: Men der må jo være noget der ligner indenfor EU :)

Edited by Rose90
0

:heart: :heart: Så kom der sko :heart: :heart:

Så kom de :) De røde er slet ikke i farven som på Brandos hjemmeside, så retur med dem :/ Men de grønne ser ud som de burde :rolleyes: Jeg elsker jo højden, men overvejer også om det bliver for hårdt at have dem på en hel dag...

post-70770-0-93670200-1395417107_thumb.p

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

Hvor er de bare fede de røde :cheerleader3: Gid man kunne gå i HØJE høje hæle :(

Jeg har købt sådan nogle gele puder i Deichmann til at lægge i foran.. Dem har jeg brugt før og de er rigtig gode. det var måske en mulighed . og så tager jeg nogle ekstra med til hvis jeg brækker et ben eller noget :lol:

1

Hvor er de bare fede de røde :cheerleader3: Gid man kunne gå i HØJE høje hæle :(

Jeg har købt sådan nogle gele puder i Deichmann til at lægge i foran.. Dem har jeg brugt før og de er rigtig gode. det var måske en mulighed . og så tager jeg nogle ekstra med til hvis jeg brækker et ben eller noget :lol:

Ja synes også de er mega flotte :loveshower: De er bare for røde til min hud og kjole - og så er hælen også lidt for spids ift. hvor høj den er og hvor længe jeg skal have den på :rolleyes: Så de ryger retur igen :rolleyes:

Ja det kan jeg da godt forstå - er det knæ/ankel/achilles der gør ondt? Jeg har i vært fald også haft problemer med knæ tidligere, men ikke mere heldigvis :) Achilles-senen kan være et problem, men kun hvis hælen er for spids :)

Arh fedt! Tak for råd! :loveshower: Det vil jeg helst sikkert prøve at skaffe mig :o Haha ekstra sko er altid godt :tunge:

0

Annonce ♥

Her er det mine knæ :( Har arbejdet mig til slidgigt i begge knæ for år tilbage og er blevet opereret i dem begge , så der er meget der er blevet fy .. :td:

Men SKAL have hæle på den dag.. og så må man bare "krabbe" rundt de næste par dage.. Men tør ikke så høje hæle :huh:

0

Her er det mine knæ :( Har arbejdet mig til slidgigt i begge knæ for år tilbage og er blevet opereret i dem begge , så der er meget der er blevet fy .. :td:

Men SKAL have hæle på den dag.. og så må man bare "krabbe" rundt de næste par dage.. Men tør ikke så høje hæle :huh:

Øv hvor er det synd for dig :( Har selv døjet med slem sene-knæskade i mange år - men det er i det mindste ikke permanent.. Dumme knæ :(

Jeg kan godt følge dig! :) Det er bare så pænt med hæle - skoene er også mere elegante :heart: Arh men de er også meget høje - jeg ved heller ikke om jeg tør have dem på, hvis nu jeg ender med at få ømme tæer,, Men jeg er en lille skid, så det betyder bare rigtig meget lige at få de 12 cm ekstra, for ikke at være to hoveder lavere end H2B :rolleyes: Men 10 cm kunne også gøre det og det er helt sikkert intet problem for mig at have på en hel dag :)

Men det er jo synd, hvis du for ondt dagene efter? :( Så må du have nogle ekstra smertestillende ved dig - eller H2B må bære dig rundt :heart::rolleyes:

Edited by Rose90
0

Fede sko!!!!! Elsker dem begge også selvom den røde er helt skævt fra den i forhold til farven på billedet fra tidligere.

Hælen er vidunderlig og var min hubby ikke en lille én og min fod ikke opereret, så gik jeg altså mere i hæle. Jeg har hæle på på arbejdet, men kun tre cm, bare lige for at få lidt holdning.

Men altså bare lige for at vende tilbage, så tror jeg, at de grønne er bedst til dig, din hud og din smukke kjole :)

Hvis ikke du vælger nogle af dem, så glæder jeg mig til at se flere sko :D

1

Fede sko!!!!! Elsker dem begge også selvom den røde er helt skævt fra den i forhold til farven på billedet fra tidligere.

Hælen er vidunderlig og var min hubby ikke en lille én og min fod ikke opereret, så gik jeg altså mere i hæle. Jeg har hæle på på arbejdet, men kun tre cm, bare lige for at få lidt holdning.

Men altså bare lige for at vende tilbage, så tror jeg, at de grønne er bedst til dig, din hud og din smukke kjole :)

Hvis ikke du vælger nogle af dem, så glæder jeg mig til at se flere sko :D

:loveshower::loveshower: Tak og jeg er helt enig i alt hvad du skriver :) Men det er da noget værre noget med alle folks skader :o De er heller ikke sunde at gå i de hæle... De er bare så pæne og gør så meget godt for udseendet...

Jeg er helt forelsket i de grønne :7himmel: Er startet på massivt fedte-tog for at måtte få dem lige meget hvad - de var jo på tilbud :tunge::tunge::rolleyes:

0

Annonce ♥

Når jeg har høje sko på er vi i 5- 7 cm og så bliver mine tæer stadig for store til skoene i løbet af aftenen og har de først været af kan jeg godt glemme alt om at mase mig ned i dem igen :wink: men vi er næsten lige høje så det er okay og det giver stadig lidt holdning :)

Uha Bære mig .. Så kommer vi vist begge galt afsted :oops:

Fedtetog ?.. -HAHA-

0

Når jeg har høje sko på er vi i 5- 7 cm og så bliver mine tæer stadig for store til skoene i løbet af aftenen og har de først været af kan jeg godt glemme alt om at mase mig ned i dem igen :wink: men vi er næsten lige høje så det er okay og det giver stadig lidt holdning :)

Uha Bære mig .. Så kommer vi vist begge galt afsted :oops:

Fedtetog ?.. -HAHA-

Det er da også nok hæl til at det er pænt :) Går bare så meget for ens holdning at man lige får det løft :rolleyes: Årh det lyder ikke rart at fødderne hæver så meget! :o Så må du have fodbad klar til dagen efter :)

Haha det kan vi jo ikke have :tunge:

:lol::lol: Ja det er lige et ord jeg opfandt til lejligheden :rolleyes: Men der skal kvindelist til at overtale min H2B til, at jeg selvfølgelig skal have mig et par nye grønne lædersko, selvom de måske ikke kan bruges til bryllup :rolleyes: OG når jeg næsten lige har fået et andet par sko - godt nok til meget billige penge, men alligevel :rolleyes:

0

De er da så fine!!! WOW! øvelse øvelse øvelse ! :)

Haha tak :lol:

Det lykkedes at overtale H2B til at jeg må få de grønne lige meget hvad :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Så ja der skal en del træning til :lol: Jeg kan sagtens gå i dem, det er slet intet problem - men achilles-senen scenen og trædepuderne skal også lige klare en hel dag :rolleyes:

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

SÅ fine sko... Godt du fik overtalt H2B... :lol: !!

Jeg må indrømme jeg synes bare sko er SÅ flotte når de har så høj en hæl... MEN kan dælme ikke gå i det en hel dag, især med sådan en sko der ikke sidder bedre fast på foden... Det er noget andet med støvler ;)

Har et par suuuper smukke høje hæle, jeg simpelthen ALDRIG har fået brugt... :( De er så høje at jeg er bange for at det vil være smertehelvede 5 min efter jeg er ude af døren... Det er især achilles-senen der gør ondt!.. ØV!...

Men respekt hvis du kan gå i SÅ høje sko en hel dag.. ;) hihi ... kan godt forstå den lige skal overvejes... :lol:

1

SÅ fine sko... Godt du fik overtalt H2B... :lol: !!

Jeg må indrømme jeg synes bare sko er SÅ flotte når de har så høj en hæl... MEN kan dælme ikke gå i det en hel dag, især med sådan en sko der ikke sidder bedre fast på foden... Det er noget andet med støvler ;)

Har et par suuuper smukke høje hæle, jeg simpelthen ALDRIG har fået brugt... :( De er så høje at jeg er bange for at det vil være smertehelvede 5 min efter jeg er ude af døren... Det er især achilles-senen der gør ondt!.. ØV!...

Men respekt hvis du kan gå i SÅ høje sko en hel dag.. ;) hihi ... kan godt forstå den lige skal overvejes... :lol:

Haha tak tak :lol::lol: Er også vældig glad :lol:

Du har helt ret! Og det er præcis derfor jeg skal prøve mig frem :) En enkel aften ville jeg godt kunne klare (hvis man også sidder ned en del af tiden), men en hel dag er noget andet.. Så jeg vil gå rundt i dem herhjemme og se hvad achilles-senen siger til det :) Jeg skal bare lige vente lidt tid - lige nu er den presset pga. forfodsløb, så skal lige ovenpå igen :)

Hihi men når de er så smukke, kan de jo også bare stå til pynt, hvis du aldrig kommer til at ku bruge dem :lol: :lol: :lol: :lol:

0

De er da så fine!!! WOW! øvelse øvelse øvelse ! :)

Haha tak :lol:

Det lykkedes at overtale H2B til at jeg må få de grønne lige meget hvad :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Så ja der skal en del træning til :lol: Jeg kan sagtens gå i dem, det er slet intet problem - men achilles-senen scenen og trædepuderne skal også lige klare en hel dag :rolleyes:

"Træning - træning - træning". Som min H2B siger hver gang der er noget jeg synes er svært... Og heldigvis også hvis det gælder høje sko... Dem ser han gerne jeg går oftere i :lol: .

Og selv om dine sko syner høje, så er der jo plateau - det snyder! Mine højeste er 11,5 cm, men grundet plateau'et strækkes min fod kun lige så meget som i mine 10 cm hæle...

Og jeg er vild med de grønne!!!

1