Rose90

Romantik og hygge - Personlige takkekort + en lille stor nyhed :)

992 posts in this topic

Jamen det er SÅ VILDT!!! FLERE BILLEDER TAK :lol: Hvor er jeg glad for at høre, at det hele lykkedes. Du har virkelig også haft nogle vilde mål og planer! Det er da så sejt, at det blev så godt! WOW

0

Annonce ♥

Det er så vanvittigt flot!!! Helt helt eventyragtigt.

Hvad er det for noget træ/kviste/grene/blade i har hængt i loftet?

Og hvilken type stof er det i har hængt i baner??

Laver du en salgstråd?

Jeg er gerne aftager af diverse vaser og marmeladeglas med blonder ....selvom jeg ikke liiiige står for at skulle giftes inden for nærmeste fremtid

:-)

Som du kan høre er jeg vildt begejstret. Flot arbejde

1

Annonce ♥

Tusind mange tak alle sammen :heart::hug::hug::hug::hug::hug::hug: Er dejligt at læse at I også kan lide det :)

Creane - har ikke helt besluttet mig endnu :rolleyes: Jeg har brugt såååå lang tid på det, så er lidt svært at skulle sende det videre :rolleyes: Men jeg overvejer det meget - godt at høre at der er interesse hvis det er! Grenene er birk - først en masse tørrede grene over det hele og så pyntede vi med friske grene rundt omkring i dem :) Stoffet er noget vi har lånt, så ved ikke hvad det hedder. Men det er noget helt fint tyndt hvidt stof :)

0

Tusind mange tak alle sammen :heart::hug::hug::hug::hug::hug::hug: Er dejligt at læse at I også kan lide det :)

Creane - har ikke helt besluttet mig endnu :rolleyes: Jeg har brugt såååå lang tid på det, så er lidt svært at skulle sende det videre :rolleyes: Men jeg overvejer det meget - godt at høre at der er interesse hvis det er! Grenene er birk - først en masse tørrede grene over det hele og så pyntede vi med friske grene rundt omkring i dem :) Stoffet er noget vi har lånt, så ved ikke hvad det hedder. Men det er noget helt fint tyndt hvidt stof :)

Stoffet kunne godt ligne noget ostelærred

0

Pyntning af telt

Udendørs pynt med mere

Som skrevet i del 1, var der også pyntet udendørs. Vi havde skaffet røde løbere, massere af lys og fakler og så havde vi sat grupper af havemøbler ud rundt omkring på grunden :) Vi er også ganske stolte af vores opslagstavle lavet af noget gammelt træ og to birkegrene :)

Som jeg havde talt om tidligere, havde vi et bord med træstykker, hvor folk kunne skrive hvad lykken er. Tanken var at det skulle kunne bruges som pynt/minde senere hen :) Over 40 blev skrevet på!! :lol:

50qw44.png

En fotovæg skulle vi da også have. Jeg spurgte min bror om han ville se på det og i løbet af en halv time havde han lavet en kæmpe skellet til væggen!! :lol: Den blev brugt flittigt og vi har fået nogle rigtig gode billeder derfra :lol: Ubeslutsom som jeg er, fik jeg også lavet alt for mange skilte til væggen - i vært fald ift. tiden :tunge: Billederne er taget dagen efter - derfor det hele ser lidt medtaget ud :)

21y5g2.png

Morgenens forløb og morgengaver

Kirken

Efter kirken

Resten af aftenen

Resten af natten

Afrunding

Fotografbilleder 1 ,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Personlige takkekort

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

Marie - :heart:

Camilla - de er lavet af sort karton :) Det var rigeligt stift, men for at være helt sikker på at det ikke bukkede under brug, så limede jeg træpinde bagpå :)

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

WOW - hvor bliver du bare ved med at hive fantastiske ting op af hatten.

Jeg kan helt ærlig godt forstå du ikke rigtig har haft tid til at opdatere os herinde på BK den sidste tid, men damn det er blevet flot det hele!!

0

Annonce ♥

Pyntning af telt

Udendørs pynt med mere

Aftenen før brylluppet tog min mand hjem og sov hos hans bedsteforældre. Vi havde aftalt at jeg ikke skulle holde en tale for ham, så som alternativ gav jeg ham en privat powerpoints-tale med, som han kunne læse før han skulle sove :)

Min morgen startede rigtig omkring klokken 5.30, hvor jeg bare ikke kunne sove mere. Jeg var spændt og så lå jeg og kom i tanke om alt det der manglede at blive lavet :rolleyes: Derfor stod jeg op og begyndte at lave mit strømpebånd :thumbsupsmileyanim: Halvanden time senere ringer min kusine, som skal lægge min makeup - hun er blevet syg!!! :o :o :o OK, ro på, så må jeg hjem til hende for at få lagt min makeup - ikke godt for tidsplanen, men det skal nok gå :)
Så kom mine forældre med min morgengave! :lol:
Jeg fik de smukkeste perleøreringe, samt et skilt til døren :heart: :heart: Jeg gav ham et par Eton manchetknapper. Dagen efter brylluppet fik han også en speciallavet jagtkniv, som jeg også lige giver en billede af :)

106ewdx.png

Så gik turen til frissør og så videre til makeup, for så at tage hjem igen for at ordne det sidste... 12.45 er jeg klar til at komme i kjolen, men jeg skal jo lige finde mit undertøj - åhhhh stress! :rolleyes:

Min søster skal også lige sy en af mine oldemors gamle blå perler i kjolens inderlag - og hun er ikke vildt vaks med en nål :tunge:

282dc08.png

Nå men jeg kom i tøjet og sammen med min far kørte vi til Kirken. Nårh ja en halv time forsinket blev vi - men det jo hvad der sker :floejt:

Kirken

Efter kirken

Resten af aftenen

Resten af natten

Afrunding

Personlige takkekort

Edited by Rose90
1

Pyntning af telt

Udendørs pynt med mere

Kirken

Da vi sår ud af bilen, giver jeg min far en lille mini jægermeister samt et kort :) Inden da havde jeg givet min mor et lommetørklæde, som hun kunne pakke op på vej derhen. Jeg har ladet mig fortælle at hun blev meget rørt :)

Da jeg når kirken får jeg den smukkeste brudebuket :a1221: Så stod vi der - min far og jeg :) Jeg er sååå spændt og min far er lykkelig - det er et øjeblik han har talt om siden jeg var en helt lille pige :heart: Han sørger for at vi går stille og roligt ind og jeg får tid til at smile til alle de mange mennesker, som fylder den lille kirke op :) Cirka halvvejs kigger jeg op og ser min flotte kommende mand :heart: :heart: Åhh det var lykke :heart: :heart:

Præsten holder den fineste personlige tale - folk var dybt imponerede, men den var også ekstrem ærlig og min mand og jeg blev citeret hele vejen igennem den :)

Da vi kommer ud har min søde mand sørget for en smuk gestus - han har købt en buket, som min mor og jeg kan lægge på min morfars grav :heart:

mkznyp.png

Senere får jeg afvide at kirken har været lukket da min mand var kommet klokken 12 :o Der havde været vild panik indtil organisten var kommet 12.45 og kunne lukke folk ind af bagdøren! Så vi fik aldrig lys i kirken og vielsesattesten får vi først senere.... Da jeg var 20 minutter sent på den, kommer organisten og kormanden op til mand og siger højlydt at hvis jeg ikke er kommet indenfor 10 minutter så vil de gå ..... Det kan min mand jo ikke rigtig bruge til noget...

Præsten har efterfølgende sagt at hun havde sørget for at vi var blevet gift alligevel - så måtte vi bare ha nøjes med en sang :)

Personlige takkekort

Edited by Rose90
0

Annonce ♥

Hvor ser det bare helt perfekt, gennemført og smukt ud i det telt! Det er virkelig et eventyr-telt :) Det er et textbook example på hvor flot man kan pynte op med lyskæder og andet tingel tangel der hænger ned fra loftet :wink:

Det ser i det hele taget ud til at have været en smuk begivenhed. Stort tillykke med brylluppet :)

1

Da jeg var 20 minutter sent på den, kommer organisten og kormanden op til mand og siger højlydt at hvis jeg ikke er kommet indenfor 10 minutter så vil de gå ..... Det kan min mand jo ikke rigtig bruge til noget...

Præsten har efterfølgende sagt at hun havde sørget for at vi var blevet gift alligevel - så måtte vi bare ha nøjes med en sang :)

Nej, din mand kan ikke bruge det til noget, men jeg kan godt forstå organist og sanger :)

0

Da jeg var 20 minutter sent på den, kommer organisten og kormanden op til mand og siger højlydt at hvis jeg ikke er kommet indenfor 10 minutter så vil de gå ..... Det kan min mand jo ikke rigtig bruge til noget...

Nej, din mand kan ikke bruge det til noget, men jeg kan godt forstå organist og sanger :)

Kan sagtens forstå at det er frustrerende for dem - MEN omstændighederne taget i betragtning, så skulle de måske lige tage en slapper. Jeg var blevet ringet op (af gæst) fra kirken og havde fået afvide at jeg skulle tage det roligt. Var jeg kommet til tiden, så havde de slet ikke været klar... Det havde så ikke gjort den store forskel, for min tidsplan var jo skredet når jeg skulle bruge en lille time ekstra på kørsel, men ja :blush::rolleyes:

Der er klaget og den tilhørende præst til kirken var dybt chokeret over situationen.

Edited by Rose90
0

Kan sagtens forstå at det er frustrerende for dem - MEN omstændighederne taget i betragtning, så skulle de måske lige tage en slapper. Jeg var blevet ringet op (af gæst) fra kirken og havde fået afvide at jeg skulle tage det roligt. Var jeg kommet til tiden, så havde de slet ikke været klar... Det havde så ikke gjort den store forskel, for min tidsplan var jo skredet når jeg skulle bruge en lille time ekstra på kørsel, men ja :blush::rolleyes:

Der er klaget og den tilhørende præst til kirken var dybt chokeret over situationen.

Jeg synes ærlig talt at det er noget mærkeligt noget at sige til en ventende brudgom!

Jeg kan da godt forstå, at det er irriterende, at du er lettere forsinket, men ligefrem at sige noget til gommen er måske lige at stramme den.

Godt at I har klaget, det synes jeg kun er på sin plads. Basta!

0