Sign in to follow this  
Followers 0
Oxytocin

Øjenskygger - creme-stick eller pulver?

7 posts in this topic

Jeg har ingen synlige øjenlåg, men håber alligevel jeg kan fabrikere en form for "smokey eyes" - nok med mint som highlight.

Jeg har kig på en creme-stick fra Ellis Faas http://www.cultbeauty.co.uk/ellis-faas-creamy-eyes-1.html - men er i tvivl, om den er til at arbejde med når man ikke har en "flade" eller om jeg hellere skal holde mig til en eyeliner og en pudder-skygge/pensel :rolleyes:

Er der nogen der har et godt råd eller to??

0

Annonce ♥

Altså jeg bruger sådanne "sticks" eller creme øjenskygger under min almindelige øjenskygge; det får øjenskyggen til at holde meget længere uden at man får den der "kant" sidst på dagen. Bare vær forsigtig med de mørke farver hvis du ikke har meget flade at arbejde på, hold de mørke farver og eyeliner til de yderste 2/3 dele af øjet, og en lys farve inderst :)

0

Jeg foretrækker helt klart creme-skygger... Hvis du ikke har meget plads at arbejde på, så skal du bare sørge for at din pensel ikke er for stor...

Jeg kan så godt li at bruge nogle pudder-skygger til at skabe lidt spil til sidst... :)

0

Annonce ♥

Altså jeg bruger forskellige slags cream-øjenskygger, men i den billige ende er jeg MEGET glad for Maybelline Color Tattoo 24Hrs, og ELF cream eyeshadows som man kan få i Salling eller på deres hjemmeside til billige penge. Det er super fede farver og pigmenteringen er fantastisk.

tattoo%2B1.jpg

elf-Cream-Eyeshadows.jpg

0