smp23

Bryllupshår page?

9 posts in this topic

Hej skønne zillaer, vi planlægger bryllup til sommer og er så småt begyndt at overveje looket :)

Jeg har pt page med bredt pandehår, men synes ikke at jeg kan finde nogle ideer til brudehår? Nogle der har nogle ideer?

0

Annonce ♥

Jeg overvejer noget ala det her

post-66035-0-87115400-1388179925_thumb.j

post-66035-0-30700100-1388179944_thumb.j

0

Jeg overvejer noget ala det her

Det er også nogle fine opsætninger, min page er dog lidt for kort til det kan lade sig gøre :/ måske jeg bare skulle lade det vokse og se hvad der sker, orker bare ikke rende rundt med et ustyrligt garn et halvt år :/

0

Annonce ♥

Har du prøvet at google på "short wedding hair"? :)

Ja, synes bare ikke rigtig at der er noget som passer til min frisure eller falder i min smag :/

0

Hvad med at la det vokse? Også se hvor langt det er blevet til sommer også tá den derfra? :)

Det er nok det jeg ender med, orker bare ikke en udefinerbar frisure som kommer til at ligne l**t i et halvt hår :/

0

Hvad med at la det vokse? Også se hvor langt det er blevet til sommer også tá den derfra? :)

Det er nok det jeg ender med, orker bare ikke en udefinerbar frisure som kommer til at ligne l**t i et halvt hår :/

Jeg er i gang med samme proces. Blev klippet næsten helt korthåret i siderne 3 uger inden min h2b friede til mig :( Mit pandehår er nu halvlangt(og slasket), men bliver nødt til at lade det gro i frygt for at det skal kompensere for de korte sider til april! Der er ingen chance for at mit hår bliver så langt at det kan sættes sådan rigtigt op, så jeg overvejer at blive klippet i en kantet page op til brylluppet. Ellers er alternativet at få sat hår på, men det er bare ikke mig jo. Ved ikke hvordan du har det med det?

0

Jeg er i gang med samme proces. Blev klippet næsten helt korthåret i siderne 3 uger inden min h2b friede til mig :( Mit pandehår er nu halvlangt(og slasket), men bliver nødt til at lade det gro i frygt for at det skal kompensere for de korte sider til april! Der er ingen chance for at mit hår bliver så langt at det kan sættes sådan rigtigt op, så jeg overvejer at blive klippet i en kantet page op til brylluppet. Ellers er alternativet at få sat hår på, men det er bare ikke mig jo. Ved ikke hvordan du har det med det?

Øv øv altså :/ påsætning af hår er nok heller ikke mig :/ er bange for at blive træt af det lange hår som jeg plejer for bare at klippe det af, og så er det bare maaaange penge får noget hår som alligevel vokser ud med tiden :) det ville bare være fedt med nogle forslag med page, for den frisure er jeg glad for :)

0

Annonce ♥