MaDa

STORE KVINDER - må jeg se jer i kjolen?

29 posts in this topic

ej okay, overskriften er måske ikke den bedste :P

Men jeg selv er en ret stor pige, og ønsker at bestille en kjole over internettet, da jeg ikke tror jeg kan finde en til 1000-2000kr i en butik nær Hjørring.:S

MEN jeg ved ikke hvad der klæder store piger, jeg har ALDRIG gået i kjole.

Så jeg vil rigtig gerne se nogle kjoler der sidder flot på store kvinder, :s

0

Annonce ♥

Annonce ♥

åhh.. det har jeg slet ingen forstand på, overhovedet... altså det med hvilke snit..

jeg vil tro jeg er æbleform, jeg har i hvertfald næsten ingen røv :P og det meste sidder på (hænge maven, efter to fødsler) og så har jeg en stor barm.. :S

kan man finde nogen guide nogle steder? jeg ved det med v udskæring er pænt stil store kvinder med for meget på mavsen.. men ellers ikke..

HJÆLP SØGES MEGET GERNE :P

0

Annonce ♥

åhh.. det har jeg slet ingen forstand på, overhovedet... altså det med hvilke snit..

jeg vil tro jeg er æbleform, jeg har i hvertfald næsten ingen røv :P og det meste sidder på (hænge maven, efter to fødsler) og så har jeg en stor barm.. :S

kan man finde nogen guide nogle steder? jeg ved det med v udskæring er pænt stil store kvinder med for meget på mavsen.. men ellers ikke..

HJÆLP SØGES MEGET GERNE :P

som du ser går min ned i v og der er draperinger men over maven... der valgte jeg fordi mine babser er store og min mavedelle kunne gemme sig :-)

0

Kjolen er en str 44 (jeg var på daværende tidspunkt en str 48 i alm tøj)

Hold nu k**t! Hvor sidder den kjole godt på dig!!! :floejt:

Sidder og tænker, at det da ikke kan passe, at du var en str. 48. Det er en virkelig flot kjole til dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Kjolen er en str 44 (jeg var på daværende tidspunkt en str 48 i alm tøj)

Hold nu k**t! Hvor sidder den kjole godt på dig!!! :floejt:

Sidder og tænker, at det da ikke kan passe, at du var en str. 48. Det er en virkelig flot kjole til dig! :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have :) bliver helt rørt!

En str 48 var jeg - tog så lige 15 kg på takket være anti-depressiv, så har ca 6 mdr til at smide det igen :/

0

:kiss:Tak

Det var slet ikke hvad jeg havde forestillet mig på forhånd. Ville have tyl, flæser ja alt. Jeg fik den på som nr. 2 og var helt solgt. Kigger på den stadig for den står på en gine på gæsteværelset.

0

Annonce ♥

Jeg er en str 44 og har gået efter en kjole der former taljen (a-model tror jeg det hedder) og med hjerteudskæring, da jeg har et par velvoksne fortrin.

post-66035-0-89970100-1388786645_thumb.j

Edited by Winn
0

Min søster har denne kjole til salg, hvis den kunne have interesse ;)

Rigtig fin kjole med slæb og korset til lukning i ryggen.

En anden sød detajle, efter min mening, er at min søster brugte sløret til at dække hendes skuldre i kirken.

Kjolen er renset og det hele :)

post-51662-0-98657800-1388574785_thumb.j

post-51662-0-78137800-1388574953_thumb.j

0

Annonce ♥

Her er min kjole.. Jeg er normalt en str. 46 - kjolen er str. 42 og fra Lilly (på udsalg :-)) Mangler stadig at tabe lidt over hofterne, men 5 måneder endnu, så håber det lykkedes :) Der er snørre i ryggen :-)

post-41332-0-03812800-1389102480_thumb.j

0