MaDa

STORE KVINDER - må jeg se jer i kjolen?

29 indlæg i dette emne

ej okay, overskriften er måske ikke den bedste :P

Men jeg selv er en ret stor pige, og ønsker at bestille en kjole over internettet, da jeg ikke tror jeg kan finde en til 1000-2000kr i en butik nær Hjørring.:S

MEN jeg ved ikke hvad der klæder store piger, jeg har ALDRIG gået i kjole.

Så jeg vil rigtig gerne se nogle kjoler der sidder flot på store kvinder, :s

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

åhh.. det har jeg slet ingen forstand på, overhovedet... altså det med hvilke snit..

jeg vil tro jeg er æbleform, jeg har i hvertfald næsten ingen røv :P og det meste sidder på (hænge maven, efter to fødsler) og så har jeg en stor barm.. :S

kan man finde nogen guide nogle steder? jeg ved det med v udskæring er pænt stil store kvinder med for meget på mavsen.. men ellers ikke..

HJÆLP SØGES MEGET GERNE :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh.. det har jeg slet ingen forstand på, overhovedet... altså det med hvilke snit..

jeg vil tro jeg er æbleform, jeg har i hvertfald næsten ingen røv :P og det meste sidder på (hænge maven, efter to fødsler) og så har jeg en stor barm.. :S

kan man finde nogen guide nogle steder? jeg ved det med v udskæring er pænt stil store kvinder med for meget på mavsen.. men ellers ikke..

HJÆLP SØGES MEGET GERNE :P

som du ser går min ned i v og der er draperinger men over maven... der valgte jeg fordi mine babser er store og min mavedelle kunne gemme sig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjolen er en str 44 (jeg var på daværende tidspunkt en str 48 i alm tøj)

Hold nu k**t! Hvor sidder den kjole godt på dig!!! :floejt:

Sidder og tænker, at det da ikke kan passe, at du var en str. 48. Det er en virkelig flot kjole til dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er en str 44 (jeg var på daværende tidspunkt en str 48 i alm tøj)

Hold nu k**t! Hvor sidder den kjole godt på dig!!! :floejt:

Sidder og tænker, at det da ikke kan passe, at du var en str. 48. Det er en virkelig flot kjole til dig! :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have :) bliver helt rørt!

En str 48 var jeg - tog så lige 15 kg på takket være anti-depressiv, så har ca 6 mdr til at smide det igen :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kiss:Tak

Det var slet ikke hvad jeg havde forestillet mig på forhånd. Ville have tyl, flæser ja alt. Jeg fik den på som nr. 2 og var helt solgt. Kigger på den stadig for den står på en gine på gæsteværelset.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en str 44 og har gået efter en kjole der former taljen (a-model tror jeg det hedder) og med hjerteudskæring, da jeg har et par velvoksne fortrin.

post-66035-0-89970100-1388786645_thumb.j

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer