Victoria.11

Verdens lækreste hud! 1-2-3 sådan :-)

5 indlæg i dette emne

Nu gav jeg lige dette fif inde i en planlægningstråd, men tænkte så at der garanteret var mange andre som gerne ville høre det også. Hurtig og billig vej til super lækker blød hud.

1. Tag en lille skål med alm. kaffepulver med ud i badet.

2. Vask dig som du normalt gør med bodyshampoo osv.

3. Hæl en smule af din bodyshampoo + en lille smule vand i skålen med kaffe og bland det.

4. Skrub hele kroppen i kaffeblandingen, husk specielt hæle, albuer, knæer og hænderne.

5. Skyl dig så GRUNDIGT! (Man skal lige vænne sig til at der bare er kaffe OVER ALT, hehe - husk skyl også badeforhæng osv ).

6. Når du er færdig med badet, smører du hele kroppen ind i alm. babyolie, imens huden stadig er helt våd (vigtigt!).

7. Lad det virke et lille minuts tid og tør dig så med håndklædet.

8. Færdig, slut og nu har du verdens lækreste babybløde hud til billige penge ;-)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare det bedste trick til blød hud...

Prøv dig at erstatte bodyshampooen med lidt olie og vand kun, det er virkelig lækkert...

Men et virkelig godt tip... Især til tørre vinterhænder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hørt det før, men ikke haft trangen til at påføre mig kaffegrumset endnu. Her i huset er det kun manden der drikker kaffe, måske man skal byde ham en kop, så det kan blive afprøvet :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk råd!!! Har nu endelig fået købt babyolie og fået det afprøvet og jeg elsker mit nye bløde jeg! Og for mig er duften af kaffe i badet kun en bonus :-) Dog kunne jeg godt undvære at finde kaffe mellem ballerne bagefter :-D

Ej, helt perfekt råd til os der kun får brugt bodylotion til jul og påske, men som egentlig godt kunne tænke sig en blød hud alligevel ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer