Cricht

Nogen der kender fotograf Søren Friberg?

9 indlæg i dette emne

Selvom der er længe til vi skal giftes vil vi gerne være på forkant med ting som fotograf og musik, så vi kan ham/dem vi allerhelst vil have ;)

Er der nogens er kender fotograf Søren Friberg??

Jeg synes hans priser er meget rimelige og ja i den billige ende hvilket da også er en fordel.. Jeg vil gerne have fotograf fra vielse til midnat men jeg synes ikke vores budget er til at give 10-15.000 kr for det! Sagen er den at jeg gerne vil have flotte "fluen på væggen" billeder, altså ikke opstillede parbilleder men derimod alle de sjove små øjeblikke som vi ikke selv får oplevet på dagen...

Billederne er derfor meget vigtige for specielt mig, men hverken min kæreste eller jeg er fotohajer og vi har ikke en dyt forstand på alt det fototekniske - måske derfor har vi heller ikke krav om at fotografen skal kunne et eller andet meget specielt, udover st jeg gerne vil have nogen sort/hvid billeder fra vores lokation..

Kom gerne med bud på andre fotografer som måske passer i vores stil eller hvis nogen kender Søren Friberg :)

På forhånd mange tak for hjælpen:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Min kæreste og jeg bliver fotograferet en gang om året, jeg er nemlig også RIGTIG meget til billeder, og synes de er noget

af det vigtigste fra et bryllup!

Vi bruger ham her: http://fantomfoto.dk/index.html

Han hedder Lars, og han er bare KANON! :)

Jeg kan se han lige arbejder på hjemmesiden, men der er lidt du kan se derinde :) og han er forholdsvist billig!

Så vidt jeg lige kan regne ud tager han 6400 for "all the way" og så skal han have et kørselsgebyr, alt efter hvor du bor (600 for Jylland/Fyn og 1000 for Sjælland) :) Så kan du da kigge lidt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg kan anbefale: www.maagaardphotos.dk

Har mødt ham en enkelt gang. Meget dygtig, og fremtræder yderst professionel. :-)

Mvh. Morten Friis

Hej Morten, det ser sørme også interessant ud, ikke mindst prisen! Tusind tak for tippet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super tusind tak for anbefalingen :) Rigtig fede billeder han tager, han er bestemt med i vores overvejelser nu!!

Ingen problem, ja han er super dygtig, og så er han bare rigtig flink oveni! :)

Ja og det betyder jo altså også meget at man har kemi med fotografen synes jeg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har hyret en freelance fotograf der normalt tager alle mulige slags billeder til reklamer, modeopvisninger, portrætbilleder, pladecovers osv så jeg håber at det munder ud i nogen fantastiske og lidt anderledes billeder end de gængse bryllupsbilleder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har booket Søren til vores bryllup, det er dog først i 2015, men synes at billederne på hans hjemmeside er rigtig fine (netop meget "fluen på væggen"), han har også fået virkelig gode anmeldelser:) korrespondancen med ham har indtil videre været super, så jeg glæder mig til brylluppet:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer