Marie E

Er der andre der er 2016 brude?

231 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal også giftes i 2016, nærmere bestemt den 21.05.16.

Datoen har faktisk været besluttet siden december 2013, men ingen ud over os selv har kendt til datoen før 21.10.14, hvor vi blev forlovet :)

Og jeg er nogle gange ved at drive min forlovede til vanvid, for jeg er allerede ved at få stress :wink: Især nu, hvor vi har 2015, for så skal vi jo giftes næste år!! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, jeg skal også giftes i 2016. Vi har haft datoen på plads længe, men jeg har først set denne side nu.

Er der også en fb-gruppe?

:loveshower: dejligt at du nu har fundet siden :wink: og nej ingen FB - gruppe med mindre der er en der opretter en

Vi skal også giftes i 2016, nærmere bestemt den 21.05.16.

Datoen har faktisk været besluttet siden december 2013, men ingen ud over os selv har kendt til datoen før 21.10.14, hvor vi blev forlovet :)

Og jeg er nogle gange ved at drive min forlovede til vanvid, for jeg er allerede ved at få stress :wink: Især nu, hvor vi har 2015, for så skal vi jo giftes næste år!! :tunge:

:lol: det lyder næsten som mig herhjemme :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh jeg er formentlig også 2016 eller sent 2015. Vi er kun lige blevet forlovet så jeg er også helt ny herinde.

vi har ikke fastsat nogen dato men håber det bliver indenfor et år. Så sent 2015 eller start 2016.

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower::a1221: :a1221: :a1221::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg er formentlig også 2016 eller sent 2015. Vi er kun lige blevet forlovet så jeg er også helt ny herinde.

vi har ikke fastsat nogen dato men håber det bliver indenfor et år. Så sent 2015 eller start 2016.

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower::a1221: :a1221: :a1221::cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

tillykke med frieriet og det kommende bryllup

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også lige tilføje min kommentar til resten. :loveflag:

Jeg skal giftes august 2016. :biggrin: Har været forlovet siden sommer 2013. Men vi ville begge lige være færdige med universitet og have lidt tid til at spare op til den store dag. :) Vi holdt det hemmeligt for familien i et helt år, før vi fortalte til vores fælles dimitions-sammenkomst. :)

Og selvom der stadig er mere end halvandet år til, så har jeg snakket med kirken, er ved at finde festlokale, lægger budget, og indkøbt symønster til brudekjolen, som vi fantastisk dygtige veninde skal sy. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er glad for at læse at jeg ikke er den eneste som er gået fuldstændig i Bryllups-mode så lang tid i forvejen. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

Hos os er jeg helt klart mer "in it" enn han lige pt, men han er med på at kirke, feststed og andre store ting skal overvejes og etterhvert bookes om vi skal få det vi vil ha. Jeg hygger meg med ideer om alt fra de store ting til pynt på kagen og deler de med han. Noen ganger får jeg er svar jeg kan bruke mens andre ganger sier han nettop det at han ikke har tatt stilling til det fordi det enda er over ett år tilbage..

Jeg oppfordrer deg til å gjøre det du vil. Måske samle mange ideer og dine ønsker til de forskjellige ting, så kan du dele de med han når han er klar. Men jo, dere skal selvfølgelig begge bli enig om alt før du går hen og bestiller noe ;) og måske I kan begynne med de store ting som er smart å være tidlig ute med som lokale og kirke/ tid på rådhus, så kan I ta det litt og litt derfra? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

Lige udover at min forlovede er en kvinde i stedet for en mand, så er det også sådan hjemme hos os :) Jeg har været meget mere aktiv i hele planlægningen og fundet en masse ting, som jeg har vist hende. Det er ikke fordi hun er uinteresseret; hun synes bare der er lang tid til. Især den dag, da jeg mente, at vi da skulle lave et udkast til en bordplan :oops: Det udviklede sig til et heftigt skænderi, men bagefter viste det sig, at vi åbenbart havde brug for det skænderi. For vi fik snakket en masse ting igennem. Blandt andet forventninger til hinanden og andre (f.eks. fotograf) samt hvad der var vigtigt for os og hvorfor. Vi fandt f.eks. også ud af, at musikken er vigtigere for min forlovede end for mig og da hun bedst selv ved, hvad hun vil have, er det bedre at hun finde tilbud/priser. Så fra at det mest bare var mig som styrede det hele, er vi meget mere sammen om det. Og vi tager små ting af gangen. F.eks. blev vi enige om borddækningen- og pynten ved at tage det en ting af gangen ala "hvad synes du om duge?" "Hvide" "Jeg er enig" og "Lysestager?" "helt klart 3/5-armede" "enig", osv. :) Måske mærkelig, men det fungerer for os :)

Vi har allerede rigtigt mange ting på plads. F.eks. er feststedet og fotografen allerede booket og som beskrevet ovenfor er borddækningen og -pynten også helt på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

slet ikke min ville gerne ha indflydelse på maden og det har han fået resten står jeg sådan nogenlunde med men alligevel kommer han med sin mening :wink: så han er lidt med alligevel .... men for ham er der evigheder til endnu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er en der har en forespørgsel på om vi vil ha en lukket facebook gruppe for os brude 2016, så hvis i er med så gi en lyd i tråden :loveshower:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/89341/2016-brude-og-gomme.html/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en der har en forespørgsel på om vi vil ha en lukket facebook gruppe for os brude 2016, så hvis i er med så gi en lyd i tråden :loveshower:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/89341/2016-brude-og-gomme.html/

Hyggeligt. Men kan resten af ens venner se man er medlem af sådan en gruppe. For vores er lidt hemmeligt stadigvæk aå gider ikke at det bliver offentligt...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er en der har en forespørgsel på om vi vil ha en lukket facebook gruppe for os brude 2016, så hvis i er med så gi en lyd i tråden :loveshower:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/89341/2016-brude-og-gomme.html/

Hyggeligt. Men kan resten af ens venner se man er medlem af sådan en gruppe. For vores er lidt hemmeligt stadigvæk aå gider ikke at det bliver offentligt...?

nixen ikke hvis den bliver gjort hemmelig :loveshower::wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er en der har en forespørgsel på om vi vil ha en lukket facebook gruppe for os brude 2016, så hvis i er med så gi en lyd i tråden :loveshower:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/89341/2016-brude-og-gomme.html/

Hej

Jeg vil meget gerne være med i facebook gruppen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

Jeg er ikke gået igang med planlægningen så tidligt af nød, men af lyst, for jeg kan bare ikke vente! :biggrin::loveshower:

Få styr på kirken og middagen først. Der er det altid en god idé at være tidligt ude. Resten kan godt vente til måske 6 måneder før brylluppet. :wink:

Hjemme hos os er det også mest mig som står for planlægningen. Men vi har lavet en aftale om, at jeg indkalder til bryllupsmøde når jeg har brug for at diskutere noget større med ham, f.eks. valg af spisested eller vielsesringe. Jeg samler så materiale omkring de forskellige emner og fremlægger dem for ham til mødet. På den måde får jeg styret min planlægningslyst, og han bliver kun 'indkaldt' når det er nødvendigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare lige høre om jeres H2B også er ligeså meget i bryllups-mode som jer? Min har lidt svært ved at overveje planlægning fordi han føler der er så laaaang tid til. Og jeg får stress når jeg hører om at alle andre planlægger vildt lang tid inden.

Jeg er ikke gået igang med planlægningen så tidligt af nød, men af lyst, for jeg kan bare ikke vente! :biggrin::loveshower:

Få styr på kirken og middagen først. Der er det altid en god idé at være tidligt ude. Resten kan godt vente til måske 6 måneder før brylluppet. :wink:

Hjemme hos os er det også mest mig som står for planlægningen. Men vi har lavet en aftale om, at jeg indkalder til bryllupsmøde når jeg har brug for at diskutere noget større med ham, f.eks. valg af spisested eller vielsesringe. Jeg samler så materiale omkring de forskellige emner og fremlægger dem for ham til mødet. På den måde får jeg styret min planlægningslyst, og han bliver kun 'indkaldt' når det er nødvendigt.

Bryllupsmøde, den kan jeg godt lide. Kan være jeg skal foreslå det for min H2B. Han er ved at blive lidt mere interesseret kan jeg godt mærke. Men den er stadig lidt svær fordi vi stadig ikke kan finde ud af hvordan og hvorledes vi skal gøre på dage. Rådhus og så hvad...... Så når det er mere på plads så bliver det lidt nemmere.

Men tror jeg derefter skal foreslå nogle bryllupsmøder.

Og er helt enig Aelling, jeg gør det også af lyst og spænding.. Det kører i hovedet hele tiden. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som mit brugernavn afslører, så er jeg med på et bryllup i 2016 :)

Min kæreste friede juleaften, og det passer med, at vores 5 årsdag er en lørdag i 2016, så det planlagde ligesom sig selv :)

Vi kan efterhånden sætte kryds ud for fotograf, kirke og muligvis lokale, så de vigtigste ting er på plads :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som mit brugernavn afslører, så er jeg med på et bryllup i 2016 :)

Min kæreste friede juleaften, og det passer med, at vores 5 årsdag er en lørdag i 2016, så det planlagde ligesom sig selv :)

Vi kan efterhånden sætte kryds ud for fotograf, kirke og muligvis lokale, så de vigtigste ting er på plads :heart:

Hej velkommen til og tillykke med friet ...dejligt at i har fået sat kryds ved nogle af de vigtige poster

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer