Marie E

Er der andre der er 2016 brude?

231 posts in this topic

Hei! jeg er også 2016 brud! :loveshower:

Min kære danske (ja, jeg er norsk, så det er hans kaldenavn :tunge:) fridde til meg på onsdag. Det var bare så romantisk og jeg gleder meg vildt meget til vårt bryllup :a1221:

Det ville være deilig å kunne snakke med andre som er i samme fase av planleggingen :)

stort tillykke med frieriet :loveshower: og velkommen til, dejligt med flere der skal giftes i 2016

Takk! Åh hvor jeg gleder meg!

Hvor langt er du kommet i din planlegging?

Vi har allerede styr på ja alle de store ting som kirke, feststed, menu, DJ og fotograf ...der udover har jeg styr på hår og make up

så vi er ret langt efterhånden

0

Annonce ♥

Min kære danske (ja, jeg er norsk, så det er hans kaldenavn :tunge:) fridde til meg på onsdag. Det var bare så romantisk og jeg gleder meg vildt meget til vårt bryllup :a1221:

Det ville være deilig å kunne snakke med andre som er i samme fase av planleggingen :)

stort tillykke med frieriet :loveshower: og velkommen til, dejligt med flere der skal giftes i 2016

Vi har allerede styr på ja alle de store ting som kirke, feststed, menu, DJ og fotograf ...der udover har jeg styr på hår og make up

Så har I jo kommet rigtig langt! Deilig!

0

ja vi har også haft et år næsten i planlægningen men dejligt der er styr på tingene især når man har konfirmation 4 mdr før brylluppet og en 18 års fødselsdag næste år så er man nød til at være i god tid :wink:

0

ja vi har også haft et år næsten i planlægningen men dejligt der er styr på tingene især når man har konfirmation 4 mdr før brylluppet og en 18 års fødselsdag næste år så er man nød til at være i god tid :wink:

Ja, det kan jeg godt forstå! Puha, du har nok å gjøre :) men det er jo og hyggelige ting :)

0

Annonce ♥

Ja, det kan jeg godt forstå! Puha, du har nok å gjøre :) men det er jo og hyggelige ting :)

nemlig :7himmel:

0

ja da :) regner med rådhus bryllup på københavns d.05/03/16 :)

0

ja da :) regner med rådhus bryllup på københavns d.05/03/16 :)

dejligt med endnu en til samlingen :wink::loveshower:

0

Hej, jeg er helt ny her :)

Jeg er også 2016 brud :loveshower:

0

Annonce ♥

Hej, jeg er helt ny her :)

Jeg er også 2016 brud :loveshower:

Velkommen til, håber du bliver glad for dette forum :loveshower::loveshower: og tillykke med brylluppet

0

Tak - vi blev forlovede den 11. december så det er stadig meget nyt :7himmel:

0

det gør det ikke mindre fantastisk :7himmel: nyd det i fulde drag

0

vi blev den 12 dec :)

0

Annonce ♥

jeg tror slet ikke jeg har skrevet herinde, men jeg er også 2016 brud :)

Helt præcist 13. august 2016 kl 13 faktisk :loveshower:

Vi har styr på kirke, Toastmaster og fotograf, så de vigtigste ting? :tunge:

Men jeg glæder mig umådeligt meget til bryllupsmessen til januar hvor jeg ENDELIG kan sige at jeg skal giftes, har været der de sidste to år, hvor han jo så ikke havde friet endnu :oops:

0

Og vi den 10! 💕

2

jeg tror slet ikke jeg har skrevet herinde, men jeg er også 2016 brud :)

Helt præcist 13. august 2016 kl 13 faktisk :loveshower:

Vi har styr på kirke, Toastmaster og fotograf, så de vigtigste ting? :tunge:

Men jeg glæder mig umådeligt meget til bryllupsmessen til januar hvor jeg ENDELIG kan sige at jeg skal giftes, har været der de sidste to år, hvor han jo så ikke havde friet endnu :oops:

Du har da kommet godt i gang med planleggingen din! Hvilken fotograf skal dere bruke, og hvor gifter I jer?

Jeg os gleder meg helt vilt til bryllupsmessen - jeg får til og med min kære til å blive med ❤️

0

Og vi den 10!

haha hvor er det sjovt :)

1

Annonce ♥

Min kommende mand og jeg skal først giftes i 2016, men vi har allerede planlagt en hel del :D

• Dato: 12. marts 2016
  • Farvetema: Hvid, champagne og blå
  • Feststed: Scandic hotel
  • Gæsteliste: næsten færdig
  • Brudepige: Nanine
  • Forlover: Bjarke
  • Toastmaster: Nikolaj
  • Gavekoordinator: ??
  • Serveringsfolk: hotellets egne
  • Bordplan: næsten færdig
  • Lingeri fra change: korset med stømpeholder og strømper + trusser
  • Fotograf: Christian
  • Brudekjole fra Kennedys
  • Hår: krøller, halvt opsat, blomsterhårnåle
  • Make-up: læbestift, lipgloss, eyeliner, mascara, grå, sølv og råhvid øjenskygger
  • Smoking/jakkesæt: ordner Stefan selv
  • Kage: Stefan og far
  • Kørsel: ??
  • Vin og champagne ad libitum på hotellet
  • Favoræsker; laves selv: 2 panodiler, 8 hjertechokolader (indpakning efter farvetema), et plaster, to tandstikker, 2 hjerteklistermærker
  • Ringe fra Fredberg i Ålborg
  • Bordpynt: hjemmelavede snorkugler, blomster, stearinlys, silke blomsterblade, hvide duge
  • Reception: champagne og jordbær eller anden frugt
  • Rumdekorationer: blomster, lyskæder, hjemmelavede snorkugler, hvide stof"lagner", fyrfadslys med holder/fade
  • Kirke: Ølsted eller i Horsens
  • Gæstebog laves selv
  • Bordkort; sommerfugle, købes på nettet
  • Invitationer laves selv; pocket edition
  • Brudebuket: roser og brudeslør (ranunkler?)
  • Overnatning på bryllupsnatten på hotellet
  • Live musik - band - bad boys?
  • Mad: tre-retters på hotellet
1

hold da ferie du er nået langt! :loveshower: jeg har så ikke særligt meget af planlægge i den første omgang, vi skal på kbh's rådhus og derefter spise frokost et sted med 12 gæster som kun er forældre og søskende, og så bare os to ud til middag :bunny_4::bunny_4: , men så har vi valgt at om 3-4 år bliver vi velsignet med den helt store pakke, med kirke, kæmpe kjole, kæmpe fest og det hele :) så der skal osse en masse planlægning til :c166::help::cheerleader3::b223::loveshower::loveflag::iloveyou:GP fandt lige alle smileyerne :badgirl::oops:

0

Du er ikke alene - Vi har af mange grunde bestilt kirke, feststed og musik til vores bryllup i maj 2016. Min h2b har ikke friet endnu - men vi ved vi vil giftes, og til den tid har vi sparet hele beløbet op - vi har nogle som vi bare ikke vil holde bryllup uden - de er musikere og er derfor booket æangt ud i fremtiden. Derfor er datoen bestemt allerede nu, kirken, sted og musik fordi vi kendte datoen og ikke vil gå på kompromis :-)

0

Min kommende mand og jeg skal først giftes i 2016, men vi har allerede planlagt en hel del :D

• Dato: 12. marts 2016
  • Farvetema: Hvid, champagne og blå
  • Feststed: Scandic hotel
  • Gæsteliste: næsten færdig
  • Brudepige: Nanine
  • Forlover: Bjarke
  • Toastmaster: Nikolaj
  • Gavekoordinator: ??
  • Serveringsfolk: hotellets egne
  • Bordplan: næsten færdig
  • Lingeri fra change: korset med stømpeholder og strømper + trusser
  • Fotograf: Christian
  • Brudekjole fra Kennedys
  • Hår: krøller, halvt opsat, blomsterhårnåle
  • Make-up: læbestift, lipgloss, eyeliner, mascara, grå, sølv og råhvid øjenskygger
  • Smoking/jakkesæt: ordner Stefan selv
  • Kage: Stefan og far
  • Kørsel: ??
  • Vin og champagne ad libitum på hotellet
  • Favoræsker; laves selv: 2 panodiler, 8 hjertechokolader (indpakning efter farvetema), et plaster, to tandstikker, 2 hjerteklistermærker
  • Ringe fra Fredberg i Ålborg
  • Bordpynt: hjemmelavede snorkugler, blomster, stearinlys, silke blomsterblade, hvide duge
  • Reception: champagne og jordbær eller anden frugt
  • Rumdekorationer: blomster, lyskæder, hjemmelavede snorkugler, hvide stof"lagner", fyrfadslys med holder/fade
  • Kirke: Ølsted eller i Horsens
  • Gæstebog laves selv
  • Bordkort; sommerfugle, købes på nettet
  • Invitationer laves selv; pocket edition
  • Brudebuket: roser og brudeslør (ranunkler?)
  • Overnatning på bryllupsnatten på hotellet
  • Live musik - band - bad boys?
  • Mad: tre-retters på hotellet

hold da op du / i er nået langt, tror i er nået lidt længere end os :loveshower::loveshower:

0

Annonce ♥

Du er ikke alene - Vi har af mange grunde bestilt kirke, feststed og musik til vores bryllup i maj 2016. Min h2b har ikke friet endnu - men vi ved vi vil giftes, og til den tid har vi sparet hele beløbet op - vi har nogle som vi bare ikke vil holde bryllup uden - de er musikere og er derfor booket æangt ud i fremtiden. Derfor er datoen bestemt allerede nu, kirken, sted og musik fordi vi kendte datoen og ikke vil gå på kompromis :-)

Velkommen til og dejligt at vi er ved at være nogle stykker efterhånden .....Min H2B har heller ikke friet endnu men har også bestilt kirke, feststed, musik og fotograf da datoen er fastsat

0

Vi har bestilt kirken og i dag købte vi et smølfe brudepar - vi var ude og købe julegaver da vi fandt figuren og var enige om at dén skulle på bryllupskagen

1

*ups*

Vi prøvede også nogle forskellige ringe i dag og kom lidt tættere på at have en ide om hvad vi vil have.. Det er en helt fantastisk proces at være i og vi elsker begge de små skridt og forventningens glæde <3 :-)

0

Åh, I er alle heldig som kommer et stykke på vei i jeres planlegging - det høres helt fantastisk ud :loveflag:

Vi er enda nødt til at vente litt med de store tingene da min søster også skal giftes i sommer 2016, så vi er nødt til å koordinere datoerne lidt sådan at det ikke bliver to bryllupper en uge fra hinanden :td: Hun skal have sidt i Norge og vi vores i København..

MEN, vi har købt billetter til bryllupsmesse i bella center her til januar, vi har bestemt farvetema både for et sommerbryllup og et vinterbryllup (just in case)... :biggrin: Min kære har også i det små begyndt at lave lidt på vores web-page og vi ved godt at vi skal have et ikke-kirkelig bryllup.. Ja og budget og hvem vi gerne vil have til toastmaster :bunny_4: SÅ starter vi med lidt ekstra "go" på her til januar :loveshower:

0

Yep... Planen og målet et 2016... :) meeeen vi har ikke satt noen dato enda... Og har ikke bestemt oss for lokale enda :P

0