Mosterskrap

Hår og makeup i Århus

7 posts in this topic

Hej medbrude :)
Er der nogen der kan anbefale en god frisør i Århus, som har sans for det perfekte look? Vedkommende må også gerne være uddannet makeup-artist:)

Kh

0

Annonce ♥

Jeg kan reelt ikke anbefale mit valg, da jeg endnu ikke selv har prøvet dem, men jeg har bestilt tid til hår og make-up hos PER, som en del andre brude herinde har anbefalet. Så det er da en mulighed :)

0

Min absolutte yndlingsfrisør hører hjemme i Aarhus. Jeg er ikke klar over om hun også laver makeup, men ellers har hun så vidt jeg ved også en "i huset" som gør. Tina Munch hedder hun og salonen Lab48c: https://www.facebook.com/Lab48c

0

Jeg kan anbefale bydicle på Vesterbrogade - hun er vildt dygtig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg bruger altid Dahl Coiffeur - hun er så dygtig og meget billig samtidig :wink: Hun lægger også make-up.

Personligt har jeg kun dårlige erfaringer med PER, gik ved dem i knap 2 år og de satte sig aldrig ind i mit hår og hvad jeg var til. Og så er der mange skjulte muligheder for at det bliver dyre end aftalt. Men der er mange der er glade for dem.

0

Jeg regner med at bruge Salon Silvia der ligger i Barthsgade (ligger ved kommunehospitalet)

0

Tusind tak for jeres svar, kære BK'er :) Jeg må på udkig, da vores store dag nærmer sig :)

0