Mosterskrap

Egeart

10 posts in this topic

Hej Piger

Er der nogle der har erfaringer med at bestille vielsesringe gennem egeart? Hvor lang tid tager det og hvordan fungerer det?
Kh

0

Annonce ♥

Jeg er igang med at bestille og indtil nu er jeg meget positiv. Jeg har kun hørt positivt herfra og jeg synes hans desig er utroligt smukt!

0

Ja helt enig, der er virkelig makke flotte smykker på hjemmesiden :)

0

Jeg vil bestemt også anbefale Jørgen fra egeart.. Det er en fantastisk service man får og hurtig svar når man skriver.. Han sender gerne flere slags prøveringe indtil man er helt tilfreds med det.. Og så er det også forholdsvis billigt.. :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi regner også med at bruge Egeart!

Jeg kontaktede dem på mail og fik svar få timer efter og allerede dagen efter, fik jeg tilsendt en måledims, så vi kunne finde ud af, hvilken størrelse vi skulle bruge.

Værkstedet har haft lukket i december, så vi venter spændt på at modtage vores voks-eksemplarer i posten og prøve dem på :) Synes det hele er gået super nemt og smertefrit og meget, meget hurtigt, så jeg kan kun anbefale dem :)

Vi får desuden tilsendt flere eksempler på ringene, da vi var i tvivl om, hvor mange mm bredden skulle have på ringene. Det er altså bare service!

0

Jeg ser lige med her, da vi også overvejer at købe vores ringe gennem Egeart :)

Dejligt med så positive fortællinger om dem indtil videre! :)

0

Vi bestiller også fra egeart... :) Vi får vores helt unikke egne ringe.... Han giver super service...

0

Vi er også i gang med at bestille derfra og indtil videre har det kun været godt :) vi synes at det er helt fantastisk service, at man kan designe sine helt egne ringe til den fabelagtige pris og så er Jørgen bare hurtig med tilbagemeldninger og virker super rar :)

0

Annonce ♥

Tak tak tak for feedback :)

0

Nu er det godt nok ikke vielsesringe jeg har fået lavet hos Ege Art men en replikation af en gammel guldring i sølv, og jeg fik ligeledes super god service og er ovenud lykkelig for den ring jeg har fået. Den er så flot, og Jørgen er virkelig behagelig! Er man i tvivl om størrelsen sender han en ringmåler man bare kan beholde, hvad han også har gjort til nogle herinde, som ikke kunne få deres størrelse at vide hos en guldsmed de havde været hos. Service er i top! De varmeste anbefalinger herfra!

0