17maj2014

Hvor meget bruger I på vielsesringene?

65 posts in this topic

Vi har ikke købt vores endnu, men vi har selv guldet der skal bruges (arvesmykker der har stor værdi for os) og vi regner med at bruge 2000-3000 kr. på at få dem begge lavet gennem Ege Art

Det kan altså også varmt anbefales. Vores ringe af lavet af sølv fra Kiras mormor, der døde i påsken sidste år, og så forærede min farmor mig et guldarmbånd, som vi også har brugt. Jeg har desuden fået sat en Chrome Diopsid i min ring (smuk grøn sten), og vores ringe er virkelig smukke. Vi gav som sagt 2000 for vores - og folk vil næsten ikke tro på det, når vi fortæller det :)

Ihh hvor godt at høre :) Vi tror også på at det nok skal blive rigtig rigtig godt! Men godt at høre med andres gode erfaringer :)

0

Annonce ♥

Vi har sat 10.000 af til vores, som vi vil have lavet af forskelligt ''gammelt'' guld :)

Vi ved endnu ikke, hvor vi skal have lavet vores ringe henne. Men nu skal vi kigge lidt på

bryllupsmessen om halvanden uge.

Vi fandt de perfekte ringe på bryllupsmessen, så vi får ikke vores lavet.

Ringene er endt med at koste 14.300,- efter messerabatten på 20% er trukket fra. Det vsr ikke planen, at de skulle koste så meget, men vi faldt bare for dem.

0

Annonce ♥

Vi har ikke købt vores endnu, men vi har selv guldet der skal bruges (arvesmykker der har stor værdi for os) og vi regner med at bruge 2000-3000 kr. på at få dem begge lavet gennem Ege Art

Det kan altså også varmt anbefales. Vores ringe af lavet af sølv fra Kiras mormor, der døde i påsken sidste år, og så forærede min farmor mig et guldarmbånd, som vi også har brugt. Jeg har desuden fået sat en Chrome Diopsid i min ring (smuk grøn sten), og vores ringe er virkelig smukke. Vi gav som sagt 2000 for vores - og folk vil næsten ikke tro på det, når vi fortæller det :)

Ihh hvor godt at høre :) Vi tror også på at det nok skal blive rigtig rigtig godt! Men godt at høre med andres gode erfaringer :)

I kan godt glæde jer :) Jeg synes, det var en rigtig god process, og er så glad for, at min ring er så personlig som den er (så skidt med at børnene på mit arbejde ikke synes den ligner en "giftering" ;) )

0

Vi har valgt at prioritere vores ringe højt, da vi skal have dem resten af vores liv. Så vi har givet 9600 med gravering for vores ringe. Som er en blanding af guld og hvidguld og der er 3 sten i min ring.

Vi er super glade for dem og vi holdt os inde for budgettet som var 10000 kr.

0

Annonce ♥

I kan godt glæde jer :) Jeg synes, det var en rigtig god process, og er så glad for, at min ring er så personlig som den er (så skidt med at børnene på mit arbejde ikke synes den ligner en "giftering" ;) )

Hehe ja gudskelov er ens vielsesring jo noget af det mest personlige, så skidt med hvis andre ikke kan lide den! Jeg elsker tanken om at få ringen lavet af arvesmykker fra dem vi ville ønske stadig var her.. Så kan vi for alvor føle at vi har dem med os stadigvæk og det synes jeg bare er SÅ dejligt!

0

Annonce ♥

Uha - det var vist 30.000 for min og 8.000 for hans. Rigtig mange penge, men det var vigtigt for os at få de ringe vi gerne ville have - til gengæld har jeg fx. sparet på kjolen. Vi sparede også forlovelsesringene væk, og bruger nu vielsesringene som forlovelsesringe - så når vi bliver gift, ryger de over på højre hånd i stedet :)

0