sesse80

Er jeg virkelig den enste der er så uheldig?

31 posts in this topic

Øv hvor bliver jeg ked af det når jeg læser det! Det er bare ikke okay at dømme jeres drømmebryllup på den måde! Jeg syntes det lyder som en dejlig fest og når det er det i drømmer om kan det jo slet ikke blive bedre! Vi skal også have helstegt pattegris til vores, så syntes det er gode ideer i har. Er da os fedt med dine farve valg. Hold fast i at det er jeres dag og så må andre jo tænke hvad de vil! Selvom det er så svært så glem alle andre og fokuser på det i gerne vil!

- Tanker og et håb om i kan overkomme de trælse kommentarer!

0

Annonce ♥

Husk at det er Jeres dag!!!

Jeg synes det er viktig at i lave som i har bestemt og planlagt. :loveshower:

0

Altså.. :angry: Havde det været mig, så havde de LIGE MED DET SAMME fået at vide de bare kunne holde sig væk!! :pokey:

Min fordel var så bare at jeg på forhånd vidste at jeg heller ville drikke klorin end holde bryllup med min "familie" - så vi på forhånd kunne arrangere os uden.

Men det skal du altså ikke finde dig i - utaknemmelige møgører!!

:kiss:

0

Hvor er jeg af det på dine vegne:( de kan simpelthen ikke være det bekendt!

Hvis det hjælper lidt, synes jeg at det er MEGA fedt, at I skal have pandekager med nutella:D Dét er da bare den bedste dessert:)

0

Annonce ♥

Øv altså.. Sikke nogle underlige udtalelser der kommer fra din familie.. Som alle andre har sagt, så siger jeg det igen: det er jeres bryllup, og derved også jeres fest! = I bestemmer ALT! Og hvis det ikke passer dem, jamen så kan de da bare lade være med at dukke op.. Slut!

Og jeg synes, jeres fest lyder helt igennem fantastisk :) Og netop fordi det er det, I kunne tænke jer, jamen så har I jo lagt tid, kræfter og kærlighed i det, og så bør andre respektere jeres valg :-)

Til kommentaren omkring søsteren med manden og børnene derhjemme: vi regner heller ikke med at invitere børn med. Ikke fordi jeg ikke vil have dem med (for jeg vil mægtig gerne se mine nevøer i kjole og hvidt!! :cheerleader3: ) men det er simpelthen fordi det her skal være en voksen-fest, hvor forældrene ikke skal rende rundt efter deres børn konstant. Jeg elsker mine nevøer, men lige den dag vil jeg gerne have en børnefri-dag :) og det forstår min ene søster fuldt ud; men min anden søster ved jeg ikke helt med, for de har ALDRIG overladt deres børn til andre end farmor, så min ene søster siger, jeg ikke skal forvente at den anden kommer med pga. børnene ikke kommer.. Men ja, det finder jeg vel ud af, når invitationerne engang skal sendes ud og svares på :pokey:

0

Hvor er det syndt for jer, at denne magiske tid skal overskygges af 'små mennesker'!! Det var lige før at I bare skulle ha' taget den taxa til lufthavnen!! :)

Men jeg ønsker jer en hel fantastisk bryllupsdag - lige om lidt!!! :D Og måske, vil jeres gæster være store nok til at give jer en undskyldning efter jeres dag - fordi de har kunne mærke kærligheden og alt det arbejde I har lagt i det, som gav jeres gæster en fantastisk dag!!

Stort tillykke med jeres bryllup, skal der i hvert fald lyde herfra!! ❤

0