kspksp

Hvem havde eller skal i have med ud og købe kjole?

33 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg var først et sted med min søster og senere et sted med min mor, men de to besøg var mest bare som inspiration. Da jeg fandt en sted, hvor jeg mente det kunne blive alvor inviterede jeg en hel flok med. Mine tre søstre, min mor og min mormor kom med og min svigermor og svigerinde var også inviteret men kunne desværre ikke den dag. Selvom vi var en mange synes jeg det gik rigtig fint og der var stor enighed om de kjoler jeg var i. Og jeg endte da også med at købe samme dag :)

Tror bare det er vigtigt at invitere folk med, som man mener vil kunne være en hjælp i processen og vis mening man vil sætte pris på at høre.

0

Annonce ♥

Regner med to skønne veninder, da jeg ikke er tæt på min mor ( vi er ikke på talefod pt. desværre) og evt. min stedmor, da hun vil elske at være med ...har lidt tid endnu, så tingene kan ændre sig

0

Hejsa

Som overskriften siger, hvem har/havde i med.....???? Min mor vil meget gerne med, men vil egentlig helst være fri. Men jeg kan se på hende det vil såre hende meget hvis ikke hun får lov...... :huh:

Jeg har ikke haft min mor med, de første par gange jeg var ude at prøve kjoler. Min mor er en meget bestemt dame, som bestemt ikke er bange for at sige sine meninger, og jeg ville egentlig gerne have en chance for, at danne mig et indtryk af kjolen, inden min mor når at sige at den er hæslig. Hun blev også såret, da jeg fortalte hende det, men det betyder meget for mig, at det bliver den helt rigtige kjole, og ikke bare det min mor synes er pænt.

0

Jeg havde min mor og min ene søster med. Var egentlig meningen jeg kun ville have min søster med, men min mor ville så gerne og vupti så var der booket tid. Hende mand fik også lov at komme med så han ikke bare skulle stå ude på gade - man må sige det var mit held da han blev så rørt at han betalte min kjole

1

Annonce ♥

Jeg har både været ude med min svigermor og brudepige, senere var jeg alene afsted et par gange (fordi jeg havde lidt travlt), og de sidste par gange havde jeg min mor med...

Jeg ved ikke hvorfor du helst vil afsted alene, men nogle gange er det faktisk rart, fordi man kan ligge meget i hvad andre synes... Min mor er fx super nem at læse, så med det samme vidste jeg om hun kunne li kjolen eller ej...

Så nogle gange er det bedre at finde kjolen, og så tage mor eller veninde med ud bagefter... For så bliver de i det mindste nødt til at lyve... :wink:

0

Nu har jeg været ude en del gange efterhånden og det er lidt forskelligt hvem jeg har haft med Har både haft veninder, min mor, svigermor, 2 svigerinder med og har også været ude alene. Har dog max haft 3 med af gangen. Hvis jeg skal være helt ærligt så kan jeg bedst lide at være ude for mig selv, men min mor vil gerne give kjolen så det er nok bedst hun kommer med når jeg køber (forhåbenligt næste gang).

0

Annonce ♥

Jeg havde to veninder og min h2b's kusine med som vi et ret tætte med... :) Min mor ville os gerne have været med, men jeg besluttede mig for, at min mor også skulle overraskes på vores dag ved at se mig i kjolen... :)

Og jeg bestilte tid... Hvis du vil have hjælp af personalet skal du som reglen bestille tid.. Og det er nu rart nok at have dem til at hjælpe :)

Edited by Chm1234
0

Annonce ♥

Hehe, jeg har nok som den eneste herinde købt den helt tilfældigt, da jeg var inde i byen med min kommende mand:) Han sagde bare:Lad os gå herind og se hvad de har !

Nr 2 jeg prøvede købte vi så:)

Hmm betyder det uheld?? Tror ikke det afhænger af om han ser kjolen før eller ej!! :D

0

Bestille ri tid før i kigger i butikkerne eller dumper i bare inden for?

Jeg har jo ret god tid, det er faktisk lidt et helvede... Kan næsten ikke vente! :huh:

Man kan jo sagtens dumpe forbi og kigge lidt... Men hvis du vil prøve, så skal du bestille tid, så der er en ekspedient ledig til at hjælpe dig i kjolerne... :)

0

Du kan kigge men hvis du vil prøve kjoler så skal du for det meste bestilte tid.

Sidste januar tog jeg ind til Kbh for at bytte julegaver, men på vej i toget så jeg at der var udsalg i Nicolaj og besluttede mig for at tage derind bare for at kigge. Der var et afbud og pludselig var jeg i fuld gang med at prøve kjoler. Gik yderligere i 4 brudebutikker denne dag. Den første viste ekspedienten mig rundt og fortalte hvilke kjoler hun mente var noget for mig, men hun ventede på en kunde så jeg kunne ikke få lov at prøve. I den næste butik fik jeg af vide med det samme at jeg skulle bestille tid, men der var også travlt. Nr. 3 fik jeg lov at prøve kjoler, da der ikke var nogle kunder. Ved nr. 4 var der ingen kunder men 4 ekspedienter som holdt kaffeklub. Jeg fik lov at kigge rundt så længe jeg ikke rørte ved noget, men de var ikke meget for det, jeg var dog velkommen til at bestille en tid. Undrede mig meget over at de ikke udviste lidt service nu når jeg var der og de ikke havde noget at lave. De kunne i det mindste lige have vist mig rundt eller bare have været venlige, hvilket har gjort at jeg ikke kom tilbage.

0

Annonce ♥

Jeg havde min søster med. Hun var rigtig god til at komme med sin ærlige mening, hvis det var noget der bare ikke var godt. Samtidig overtog hun ikke beslutningen. Hun var helt klart rigtig god for mig at have med.

Jeg har kun været ude og kigge 1 gang hvirvler vi var i 3 forskellige butikker. Jeg endte med at beslutte mig for en kjole i den første butik, så jeg spurgte min mor om hun ville med ind og købe den dagen efter. På den måde fik hi også lov til at være lidt med nu da jeg havde besluttet ikke at skulle kigge flere gange.

Ja du skal helt klart bestille tid. Ellers får du formentlig ikke lov at prøve.

0

Jeg tager min mor med. Mine veninder blev lidt skuffede over at de ikke skulle med, da de havde set frem til den oplevelse. Jeg er dog af den overbevisning, at for mange kokke spolerer maden. Jeg er temmelig selvsikker og ved hvad der ser godt ud på min krop og ikke mindst hvad jeg går efter. Så min mor er egentlig mest med for hyggens skyld. Hun var ude med sin mor dengang hun blev gift for en trillion år siden, og jeg synes det er en rar tradition. Hun har dog fået besked på, at hun ikke skal agere stylist eller komme med for mange meninger, så hun er blevet forberedt på en mere eller mindre passiv rolle :wink:

0

Jeg havde min mor og min ældste datter med ud at prøve kjoler, men var selv afsted da jeg fandt KJOLEN. Den er købt brugt og det var meget impulsivt jeg kørte en tur til Fyn for at prøve kjole :-) Min mor så dog billeder af mig i kjolen inden jeg sagde ja til at købe.

0