Posted January 10, 2014 · Report post Hej i skønne zillaer :D Jeg skal prøve kjoler d. 1/2 - først hos Celina Christensen og senere på dagen Lykke Brudekjoler.... Jeg glæder mig helt enormt!! Er der nogen der har erfaring med disse stedet? Hvor mange steder var i hos, inden i fandt KJOLEN?? Knus og kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2014 · Report post Jeg var 4 steder. Jeg var en kort visit hos Nicolai og Bride & Galla kort før lukketid, og så havde jeg en hel dag sat af til rigtig at prøve kjoler. Jeg startede hos Lykke brudekjoler og derefter Bride Fashion. Jeg fandt kjolen sidstnævnte sted, så blev aldrig nødvendigt at kigge flere steder. Havde fine oplevelser hos alle, men klart den bedste hos Bride Fashion - kunne bedre lide service her og var meget positivt overrasket over priserne ift. de kjoler de har. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2014 · Report post Har været hos Celina Christensen og det var virkelig en god oplevelse - det kan du godt glæde dig til:) Kjolerne er helt fantastiske og Celina er rigtig sød og vi blev budt på både chokolade, nødder, frugt og forskellig drikkelse - følget var begejstret:) Men tag evt nogle sko med, hvis du gerne vil se kjolen med en hæl på, for hun har ikke nogen sko der. Overvejer selv at lægge Celina Christensen et visit igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 10, 2014 · Report post Jeg var 6 steder før jeg fandt kjolen, så du skal ikke få stress hvis den ikke er der i første hug... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites