Sign in to follow this  
Followers 0
mamabride

æresport eller ej..?

11 posts in this topic

Hej piger, min kæreste og mig skal giftes nu her den 19 januar, sammedag som vores datter skal døbes.

Men jeg ved simpelthen ikke jeg skal forvente en æresport..?

Vi skal være 33, og det er kun familie og naboer der skal med også holder vi en fest for venner og bekendte til sommer.

Jeg kan bare ikke blive enig med mig selv om jeg skal bage en portion boller og lidt kage..

Hvad ville I gøre...?

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Plejer der være æresport til bryllup i din familie eller område?

Havde aldrig hørt om det før jeg kom herind på bryllupsklar.

Selv ville jeg blive meget overrasket over en æresport og ikke have noget klar (vidste jeg ikke jeg skulle)

Men jeg er også 99.9 % sikker på der ikke kommer nogen hos mig

0

Jeg har altid oplevet at der er lidt nem mad bagefter. Så bag du bare nogle boller og en kage og så kan du jo fryse det hvis der ikke dukker nogen op :)

Jeg aner heller ikke om der kommer nogen her, men det har vi tradition for både i min familie og blandt vennerne, så tror det da... Ku godt finde på bare at bestille pizza el. Lign. Vi har rigeligt at se til den dag og skal jo være i kirke næste dag kl 11, så ingen forventer vidst det store af os ;)

0

Okay, interessant. Plejer det at være dagen før at sådan en bliver sat op?

Tror da også godt vi kunne finde på noget bestillings-mad hvis der skulle komme nogen. Tror ikke lige overskuddet er til kage/ bollebagning i den tid :p

0

Annonce ♥

Jeg regner ikke med, at der bliver sat æresport op hos os. Vi har kun inviteret vores forældre, søskende, niecer og nevøer, hver vores fadder og selvfølgelig egne børn. Så vi bliver kun 24.
Havde overhovedet ikke tænkt tanken.

0