Guest Trumpf

2. gangs brud - hvilken kjole?

31 posts in this topic

Jeg har været gift en gang før. Det var på rådhuset i almindeligt tøj uden gæster eller fest.

Min kæreste har ikke været gift før og det er vores store dag :loveshower: så jeg har valgt en ivory kjole. Ved ikke m.h.t. slør om det bliver for meget - men det ser jo bare så fint ud.. tænke tænke

0

Annonce ♥

Hej

Jeg er 58 år og skal giftes for 2 gang. Min H2B skal giftes for 3 gang.

I morgen skal jeg sammen med min søster til Kbh og vælge stof til min kjole. Hun skal sy den.

Det eneste der bliver hvidt er en blondebolero, ellers går jeg efter en kraftig farve med chiffon overdel, som bryder det kraftige.

Jeg er godt nok spændt på, hvad vi finder

0

Skal selv giftes for anden gang. Jeg valgte en kjole sidste gang som måske ikke var helt så meget mig. Denne gang skal den have hele armen og jeg vil ikke stille mig tilfreds med en kjole, medmindre jeg får kriller i maven :wink:

Synes det er helt op til en selv hvad man vil tage på. Der er vel ingen regler som sådan der gør man ikke kan være hvid brud 2. gang hvis det er det man vil være!

Find den kjole du vil have!! Lettere (eller sværere) kan det ikke være :cheerleader3:

har det på samme måde :loveshower:

0

HELT enig med de andre piger, vælg den kjole DU syntes er den rette. Om den så er hvid, grøn, gul eller blå, det er bedøvende ligegyldigt.

Min mor blev gift med min far i en ung alder, det var på rådhuset og hun havde en hvid dragt på. Da hun så blev gift med min stedfar, der var det i kirken, og hun valgte en sølvfarvet kjole. Hun var højgravid, og pga det og hendes alder og at hun havde været gift før, så følte hun ikke at hun ville være tilpas i en hvis kjole. Men det var jo HENDES ønske og tanker. Føler du at det er mest rigtig hvis du er hvid brud, jamen så er det da lige præcis det du skal være.

På min mors side af familien, sådan i den nærmeste familie ( altså mormor, mostre, mor osv), der er jeg faktisk den første der bliver hvid brud. Eller min kjole er så ivory, men altså ja. De andre har haft farvede kjoler på, og kjoler uden skørt under osv. Men jeg er så også den yngste brud, udover da min mor blev gift med min far.

0

Annonce ♥

()()Vi er jo følelsesvæsener, så det vil da være underligt, hvis ikke vi kommer til at drage paralleller til vores 1. bryllup. Og her kommer det noget vigtigt - hvis man (som jeg) har haft en dejligt 1. bryllup, tror jeg ikke det fylder ret meget, men hvis det er endt i smerte med - måske - stor nederlagsfølelse, ja - så tror jeg det det kan være svært slet ikke at lade være.

Har selv lige købt KJOLEN og stod faktisk og prøvede en kjole som næsten lignede kjolen fra 1. bryllup, fordi det også var et fantastisk bryllup og kjole - men nej - det var dengang - det er 15 år siden og jeg skulle vælge med den følelse i hjertet som jeg har nu, så derfor valgte jeg prinsessekjolen. Selvom jeg er 50 år - ja - så skal den da have hele armen, for denne gang (ligesom alle de alle gange når jeg elsker) - er det for sidste gang og hele livet.

Men jeg tror det kan være svært - og det vigtigste er at følge hjertet. Hvis det er svært - så snak med veninder og familie omkring det, så du kan mærke, hvad der er mest rigtigt for dig.

0

Min mor er endt i en fin cremefarvet enkelt kjole, som egentligt er en gallakjole, men den passer perfekt til deres bryllup. Hun har så fået tilføjet et lille bælte af bånd og matchende lilla deltaljer til stropperne. Hun skal giftes til maj, så efter da vil jeg gerne vise billeder. Min mor har derudover også valgt at bære et gulvlangt slør med perler på :) Hun bliver så fin.

Du sakl gøre lige præcis, hvad du har lyst til :) !

Edited by Josephine<3
0