Jullieh84

Lidt surrealistisk :-)

9 indlæg i dette emne

Vildt at tænke på det er på lørdag det sker..

Der er ikk længere måneder til men DAGE:-)

Så surrealistisk, men på den fedende da:-)

Er begyndt at blive ret spændt og de sidste detaljer er ved at komme på plads og kjolen skal prøves en sidste gang imorgen:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det må være en fantastisk fornemmelse, men nok også lidt sørgeligt. Hvad skal der så ske bagefter og al den tid man pludselig får når man ikke skal planlægge bryllup :-)

Det må være en fantastisk fornemmelse, men nok også lidt sørgeligt. Hvad skal der så ske bagefter og al den tid man pludselig får når man ikke skal planlægge bryllup :-)

Helt enig!! Jeg frygter også et stort tomrum....så jeg er blevet enig med mig selv om, at vi er nødt til at lave et wedding-afterparty også :biggrin:

Efter festen, glæder jeg mi´g dog også til de dage, hvor H2B og jeg skal afsted til mini bryllupsrejse...er SÅ glad for at vi har valgt dette, for at kunne nyde hinanden lidt og falde ned igen, efter så stor en dag. Derefter er der jo alt det praktiske man skal have afsluttet med f.eks. billeder fremkaldelse, fotobog, video redigering, takkekort m.m. OG så har vi samtidig valgt at vores 'rigtige' bryllupsrejse først bliver til maj, hvor vi så tager 14 dage til Tyrkiet, så det kommer jeg også til at glæde mig til :lol: OG OG....vi har også valgt at vi skal have taget 'trass the dress' billeder til sommer, så der får vi lige lov at hoppe i tøjet endnu engang.......oggggg så kommer der jo nok også en blop nr. 2 engang i fremtiden man kan glæde sig til at starte på :lol: Jojo, mange projekter her på fronten, der nok skal hjælpe lidt på det hele :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt held og lykke. Hvor er det bare så spændende at jeg næsten får helt sommerfugle i maven på dine vegne. Også lidt misundelig... men min dag kommer også.... næste år :-)

Og er altid godt med projekter bagefter :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer