Fru Dyrvig

HJÆLP - kun 1½ uge til den store dag

40 indlæg i dette emne

Den klæder dig rigtig, rigtig godt den kjole. Du ser så smuk ud og den fremhæver din talje på den rigtige måde. Synes i øvrigt du har nogle meget flotte kindben!

Håber du får en fantastisk dag hvor du føler dig lige så smuk som du er ... Og sidst: meget, meget smuk kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps: de der billeder af frygtelige kjoler, ha ha ha, var nødt til at vise det øverste til manden!

Og så skulle man tro, at det var en enlig svale... ak!

jeg forstår ikke helt hvorfor hun skal have hele patværket udenfor kjolen, det er jo hverken , pænt eller frækt der ser nærmest åndsvagt ud :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enten kommer det her til at falde pladask til jorden, eller også kan jeg virke en smule stalkeragtigt.

Hvis det tilfældigvis er Lilly i Aalborg, så er jeg forholdsvis sikker på, at jeg tilfældigvis så dig, mens du stod i kjolen,

og jeg blev så dybt misundelig. For nok er det en pæn kjole, men som du stod der, var det dig der bar kjolen og ikke omvendt, og det fik både dig og kjolen til at ligne en million.

Flodhest? Nej, det var absolut ikke det, jeg tænkte på!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ps: de der billeder af frygtelige kjoler, ha ha ha, var nødt til at vise det øverste til manden!

Og så skulle man tro, at det var en enlig svale... ak!

jeg forstår ikke helt hvorfor hun skal have hele patværket udenfor kjolen, det er jo hverken , pænt eller frækt der ser nærmest åndsvagt ud :b223:

Så kan man jo spare på hår og make-up...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spirsine - Jeg synes det er vildt du genkender mig - for den er nemlig købt i aalborg inde i LILLY...

Tak til alle der er kommet med deres mening - jeg er vildt glade for dem, da de har givet mig en lille smule ro inden i - til trods for at der stadigvæk er mange sommerfugle i maven på mig... Meen sådan skal det vist være :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor sjovt - troede jeg var den eneste der kunne finde på at blive gift i Januar måned hehehe :cheerleader3::cheerleader3:

Må jeg se din kjole???

Hehe ja der er ikke mange der vælger januar måned at blive gift i :-D Det er på vores års dag derfor har vi valgt datoen....hvorfor er jeres valg faldet på januar ? :-)

Hihi kan prøve at dele i en privat besked...deler ikke mere, før efter brylluppet :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen vores kom meget naturligt da vi begge gerne ville giftes inden for forlovelses datoen, og da hans søster og 3 hold venner er bosat rundt om i verden var det den måned hvor de alle kunne deltage... Så synes vi også at lyset i mørket er en smuk måde at fejre vores kærlighed på.. :loveshower::loveshower:

Og som dit tema er vores også vinter, men sne osv :loveshower:

Det kunne være super - ville gerne se dit bud på den perfekte kjole. Vi er jo alle forskellige heldigvis :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg må indrømme at det gør ondt helt ind i mit hjerte at du ikke tror at du er smuk. For det er du!

Bare fordi man er en str. 46 ( det er jeg også) kan man være ligeså smuk som en 36. Nogengange smukkere fordi vi har altså bare lidt mere form og fylde og æblekinder :) men det er selvfølgelig min helt personlige mening!!!

Du ser helt fantastisk ud og du ser helt klar ud til at gå ned af kirkegulvet. Din kommende mand vil tænke at han har vundet i lotteriet når han ser dig. Så bær dig selv og din kjole med stolthed. <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer