louiseskov82

SÅ nervøs for at prøve kjoler i morgen

15 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste som er total panisk angst nervøs for at skulle ud og prøve brudekjoler 1. gang?? Jeg har tid i morgen i Vejle sammen med mine forældre. Skal giftes til sommer og tænkte vi lige så godt kunne komme igang med at prøve lidt forskelligt. Jeg er så nervøs for at jeg er tudegrim i ALLE kjoler. Jeg er en lidt stor pige, str. 42. og er virkelig bange for jeg kommer til at føle mig som en flodhest i alt. Og på denne årstid er jeg total vinterbleg, og så mig ned i en hvid kjole, oh my good!! :help:

Er det helt normalt at være så nervøs???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var li så nervøs som du sikkert er. Jeg er også selv en 42 og var også vildt bange for jeg skulle ligne en flodhest. Men det var en super oplevelse og fandt min drømmekjole :-) Så bare rolig det skal nok også lykkes for dig og du kommer til at se helt vildt fantastisk ud :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror det er meget normalt. Man vil jo gerne være så smuk som muligt på sin egen bryllupsdag.

Men synes ikke du har noget at være nervøs for. Er den fedeste følelse, og en stor oplevelse. Jeg kom i den kjole jeg har købt som den første, men prøvede også 2-3 kjoler som virkelig så tosset ud på mig, men tilgengæld stod jeg og skulle vælge mellem to som var så flotte. Man glemmer hurtigt de grimme man har været i og i stedet husker dem som er flotte.

Der er brudekjoler for alle, husk det :-) Min frygt var både min blufærdighed plus at jeg troede jeg kom til at ligne en flodhest, men ingen af delene blev et problem.

Så tror bare du skal tage det stille og rolig, og så husk på at ekspedienterne har haft mange kunder og de ved hvilke kjoler der passer til de forskellige kropsforme :-)

glæder mig til at høre om hvordan det gik :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For det første, så er du jo altså IKKE en STOR pige :pokey:

For det andet, så træk vejret dybt (og igen, - kom så :wink: ) og LOV dig selv du vil tage det som en oplevelse. Der er INGEN der siger du skal gå ud af den butik med en kjole!!

Og når vi så er ved det, så skal dit næste løfte være at du vil prøve kjoler MINDST 2 STEDER! Det er nemlig ikke let at modstå ens forældre når de med store våde hundeøjne deklarerer at "du er noget så yndig" i en kjole du måske ikke føler dig tilpas i.

DIT bryllup - DIN kjole - DIT valg :wink:

Og så rigtig god fornøjelse :)

Redigeret af Oxytocin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hm... str. 42 er altså ikke at være stor :-) og bliv nu ikke nervøs fordi du ikke kan passe den normal str. 42 for min erfaring er at de fleste brudekjoler er små i størrelserne..

Du skal prøve en masse forskellige modeller ( også dem du ikke kan lide ) for så får du en ide og hvilken type kjole der passer bedst til din facon,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

42 er ikke en stor størrelse, og som sagt tidligere kan brudekjoler godt være små i str men tænk ikke over det :) jeg synes selv jeg ser mindre ud i min kjole som end jer normal er:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kjolen købt:) Jeg er SÅ lykkelig!!! Jeg havde den mest fantastiske dag:) Jeg følte mig virkelig som en prinsesse. Jeg prøvede en masse forskelligt og endte slet ikke i det jeg havde forestillet mig. Jeg ville slet ikke have kjolen af igen da jeg fik den på. Den føltes lige så perfekt og rigtig som det gør at skulle giftes med min dejlige kæreste, helt perfekt:) Jeg var SÅ tæt på at tude:)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var også inde d. 18.1.14 og prøve kjoler for første gang. Var også super nervøs, men man løsner hurtigt op når først man har prøvet

et par stykker.

Dejligt at du fandt KJOLEN! Det var jeg heldig også selv at finde. Man ved det bare lige så snart man har den på!

Det føles helt fantastisk ja.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer