Maluto

DJ LadyAvalon

10 indlæg i dette emne

Hej

Vi har booket memorable til vores bryllup. Leana (Fotografen) føler jeg mig helt tryg ved. Vi har set en masse af hendes billeder, og de er fantastiske!

Men jeg synes, det er svært med en DJ, som man ikke har hørt spille. Jeg har set nogle videoclip med hende, hvor der bliver spillet "turen er en dejlig rejse....." (Kender ikke titlen) og "Hip hurra, det' min fødselsdag". Det er bare OVERHOVEDET IKKE vores stil!!!! Jeg tænker, at vi laver en playliste, som hun kan gå udfra.

Men er der nogen af jer, der allerede har brugt hende til jeres bryllup eller har hørt hende et andet sted?

VH

Maluto

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du hørt fra nogle, som har brugt hende, Marie?

ved der er nogen herinde som har bestilt både fotograf og dj, derfra....kan dog ikke lige huske hvem, men hvis jeg finder ud af det, skal jeg nok linke det .... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ikke jeg ville ligge for meget i. Det musik man spiller afhænger jo helt af hvem man spiller for. Jeg har da spillet hip hurra mange gange til fødselsdagsfester men haft lige så mange hvor jeg ikke har gjort det fordi jeg fornemmede at det ikke lige var sagen der. Det samme med VLTJ. Nogle steder har den kultstatus, men der kan være noget med tidspunktet hvor den spilles på. Andre steder er det no-go.

Som erfaren DJ ved bryllupsfester ved man at musikken skal være alsidig og afspejle sammensætningen af gæsterne men der kan være noget med vægtning af musikken ligesom der kan være noget som brudeparret/værten helt frabeder sig eller siger de ikke er så glade for. Der er det en god ide at tage en snak inden hvor man får afstemt forventningerne. Det er jo jeres fest.

En liste med nogle forskellige numrer/stilarter kan være en god pejling men med en egentlig playliste der er så specificeret og omfangsrig at den "låser" DJ'en, går lidt af ideen ved at bruge en DJ væk. En af DJ'ens forcer er jo netop at kunne overraske og handle i "nuet" ud fra sin fornemmelse. Man må heller ikke glemme at der løbende kommer ønsker ind fra gæster og fra brudepar (som ikke nødvendigvis er de samme som dem der er "forudbestilt") og man kan altså max. nå at spille 200 numre ved en bryllupsfest (10-12 timer). At "voldmixe" numre og derved cutte dem af så de ikke spilles mere eller mindre til ende slipper man sjældent godt af sted med andre steder end i klubmiljøet og ved DJ konkurrencer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er aldrig to fester, der er ens - og det ved en hver musiker/entertainer.

Det er rigtigt Louise og det er også fint nok at I frabeder jer Kim Larsen men I skal nok overveje om det skal forstås som et direkte forbud eller noget man bare gerne helst vil undgå. Jeg spiller eksempelvis meget sjældent Kim Larsen medmindre der er nogen ønsker det, og det sker faktisk tit. Der er det jo vigtigt at man ved hvordan man skal forholde sig hvis der nu er en eller flere af gæsterne der ønsker det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer