catharina1212

Jeres bedste køb på etsy

28 indlæg i dette emne

Jeg har aldrig kendt til etsy før jeg læste om det i dette forum. Jeg har fundet SÅ mange ting jeg godt kunne tænke mig, men har endnu ikke bestilt noget derfra.

Link jeres bedste køb fra etsy, så vi har lidt at savle over (og drømme om) :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste køb på etsy er mine kagepipper :-) Jeg synes simpelthen de er så fine og sælger var bare så sød og serviceminded selv om hun blev syg undervejs og ikke kunne lave mine fugle. Jeg tror vi har mailet sammen 20 gange siden jeg bestilte i oktober.

post-66035-0-36052200-1390052297_thumb.j

Jeg har også lige modtaget disse; et armbånd og et bælte til kjolen. Jeg er virkelig positiv overrasket over kvaliteten, efter som det var noget billigere hos denne sælger end hos mange af de andre sælger på etsy. De er så fine!

post-66035-0-48297500-1390052723_thumb.jpost-66035-0-62686800-1390052734_thumb.j

Jeg har lige modtaget nogle fotopoops, dem er jeg ikke særlig begejstret for. Jeg troede at de var lavet i noget mere kraftigt papir, men de er lavet i alm. karton, så kunne jeg jo lige så godt have lavet dem selv fra bunden. Nu skal jeg alligevel i gang med at forstærke kartonen :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt noget fedt trælegetøj og så mit eget hårsmykke.

Jeg elsker de ting der er hjemmelavede med tanke og arbejde bag ved. Køber aldrig de mere ting som er maskinfremstillede og der bare er sat et bånd eller et fjer på (det kan man jo bare lave selv).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt noget fedt trælegetøj og så mit eget hårsmykke.

Jeg elsker de ting der er hjemmelavede med tanke og arbejde bag ved. Køber aldrig de mere ting som er maskinfremstillede og der bare er sat et bånd eller et fjer på (det kan man jo bare lave selv).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg shoppet en del - men jeg tror noget af det jeg har været mest tilfreds med er mine øreringe..

il_570xN.448186726_egym.jpg

Men så er der jo også lige min oprindelige brudekjole - der endte som jule-kjole :7himmel:

il_570xN.481028730_3chs.jpg

Kunne vel egentlig blive ved længe endnu :lol:

Jeg ELSKER etsy :wink:

Uuuh... Øreringene er rigtig søde synes jeg :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste køb på etsy er mine kagepipper :-) Jeg synes simpelthen de er så fine og sælger var bare så sød og serviceminded selv om hun blev syg undervejs og ikke kunne lave mine fugle. Jeg tror vi har mailet sammen 20 gange siden jeg bestilte i oktober.

attachicon.gifimage.jpg

Jeg har også lige modtaget disse; et armbånd og et bælte til kjolen. Jeg er virkelig positiv overrasket over kvaliteten, efter som det var noget billigere hos denne sælger end hos mange af de andre sælger på etsy. De er så fine!

attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

Jeg har lige modtaget nogle fotopoops, dem er jeg ikke særlig begejstret for. Jeg troede at de var lavet i noget mere kraftigt papir, men de er lavet i alm. karton, så kunne jeg jo lige så godt have lavet dem selv fra bunden. Nu skal jeg alligevel i gang med at forstærke kartonen :-(

Godt at høre at du har været heldig med det meste. Øv med dine fotopoops!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk toldreglerne når i bestiller fra sælgere udenfor EU, ellers kan billige ting lige pludselig blive dyrere end i Danmark....

Jeg køber rigtigt meget på både Etsy og Ebay og det er ekstremt sjældent at jeg er blevet skuffet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh, jeg eeeeeeeelsker ETSY

Jeg har købt begge mine brudekjoler på Etsy fra USA - den hvide til velsignelsen kostede 600 $ plus told, den grønblå til vores borgerlige vielse på stranden kostede 550 DKK - og så har jeg købt en hårkam, hvor sælger viste sig at være fra Langå :)

https://img1.etsystatic.com/000/0/6556035/il_fullxfull.351750903.jpg

https://www.etsy.com/dk-en/listing/179134892/kon-tiki-jade-silky-satin-jersey-octopus?ref=shop_home_active_12

https://www.facebook.com/gadegaarddesign/photos/pb.118958664873122.-2207520000.1394743723./310089942426659/?type=3&theater

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer