Pleazure

Slør OG headpiece - kan man det?

16 posts in this topic

Hej piger,

Overskriften siger det meste: jeg er som så mange andre forelsket i et headpiece - men jeg vil også bære slør på min bryllupsdag. Kan man det? :a1221: Hvis i har set nogle inspirationsbilleder, så smid dem meget gerne her eller send mig et link :)

0

Annonce ♥

jeg har fundet nogen inde på real wedding herinde med Malene og Jannik, men mener også der et indlæg mere med en med headpiece og slør :)

men her er Malene og Jannik :

http://www.bryllupsklar.dk/real-wedding/malene-og-jannick.html

0

Annonce ♥

Som oftest, kan jeg bedst lide hvis headpiecet ligge relativt fladt langs hovedet, når der skal slør på.

Men igen, det kommer an på looket, fo en fantastisk blomster krans omkring et slør, er jo osse bare så smukt.

Så hvis du kan, så prøv dig frem.

Knus Sanne :-)

0

Annonce ♥

Ihh, tak! Det kan man jo sagtens :)

Jeg hælder også mest til et af den mindre headpieces, sammen med sløret. Man skal jo også kunne se håret :wink: Men der er jo masser af muligheder, kan jeg se :)

Faktisk ret fedt, hvis man bliver træt af at gå med slør hele dagen - så kan man beholde headpiece på og være super lækker alligevel :wink:

0

Annonce ♥

Man kan, hvad man vil :)

Jeg vil begge dele!

Har købt et lang slør med dobbelt lag og satinkant.

Lige nu afventer jeg et fantastisk smukt hårsmykke fra Gadegaard Design - Glæder mig så meget til at modtage det med posten.

Jeg tror og håber at det bliver så flot :) !

post-56633-0-06377200-1390335319_thumb.j

post-56633-0-71949100-1390335482_thumb.j

0

WOW... en smuk kjole og hvor er du smuk. Det blir så smukt et bryllup med en smuk brud. Synes sagtens man kan have begge dele på. Det sker der ikke noget ved. I mange tilfælde er det ligesom bare iceing on the cake :loveshower:

0

Annonce ♥