Posted January 20, 2014 · Report post Hejsa, Jeg kan ikke quote eller multi quote indlæg i min planlægningstråd. Hver gang jeg forsøger bliver mit indlæg bare som et normalt indlæg, uden det citerede indlæg i teksten. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2014 · Report post Anvender du Internet Explorer? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 20, 2014 · Report post Har haft/har ind mellem samme problem. Det samme med indsættelse af link og billeder (IE). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2014 · Report post Der er problemer at quote og visse andre funktioner med IE. Det er et generelt problem for selve forum sw, og vi venter på, at der bliver releaset en ny version, der har fået bugt med dette. Så vi kan desværre ikke gøre noget andet end afvente en ny opdateret version. 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2014 · Report post Tak for svar og ja jeg anvender IE Men jeg prøver lige med en anden browser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2014 · Report post Super tak Ki. Tænkte nok at det var noget i den stil. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 21, 2014 · Report post IE sucks (i hvert fald i dette tilfælde ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites