Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 posts in this topic

I maj 2004 var jeg på tur med klassen til Bornholm og her mødte jeg mit livs kærlighed. Han var selv afsted med sin klasse og "imponerede" mig ved at kaste med spegepølse og tandpasta! (Til hans forsvar skal det siges at vi kun var 15) :griner:-
Det viste sig at vi boede rigtig tæt på hinanden og vi begyndte at skrive sammen. Vi blev lidt vilde med hinanden og han var faktisk den første jeg kyssede med! Men på grund af den unge alder blev det ikke til mere. Vi fik andre kærester, men fortsatte med at være gode venner.

Efter 3 år blev vi kærester. Lige fra start af, vidste jeg at han var den rigtige og ham jeg skulle være sammen med resten af mit liv. Det hele virkede lige pludselig så rigtigt og jeg fattede ikke at jeg ikke havde opdaget det noget før!

Vi er vokset som individer og som par i løbet af de 7 år vi har været sammen og jeg elsker ham bare så højt!!! Og er så taknemlig for at han ikke løb skrigende væk, da han mødte min skøre familie! :lol:

Jeg har gået i ca. 1,5 år og rigtig gerne ville giftes og har givet meget store vink om det. Men han har hele tiden sagt at han i hvert fald ikke ville fri om vinteren, for det var for deprimerende! Så da han havde dækket op med morgenbord og friede til mig julemorgen var jeg virkelig overrasket og så lykkelig!! :iloveyou:
Vi har bestemt datoen 20/6-2015 og jeg er allerede gået helt i bryllupsmode!! :ilovebryllupsklar:

Et lille billede af min og min H2B attachment=351157:304808_10150287937022260_1271829905_n.jpg]

post-62633-0-14364700-1390250083_thumb.j

Edited by Metti
0

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd :) og en skøn dato i har valgt :) vil gerne været gift D 6/6 da det er den dag vi blev kæreste og forlovet, men argh kunne ikke vente et år mere nej tak :)

0

Her er min smukke ring, som også skal bruges som vielsesring. Da mig og min H2B havde 2 års dag, gav han mig en vildt smuk ring med en stor diamant i. Uden at jeg havde lagt mærke til det, havde han taget diamanten ud og erstattet den med en zirkon, så diamanten kunne bruges i min nye smukke ring. :respekt:

post-62633-0-74230000-1390320677_thumb.j

Edited by Metti
0

Annonce ♥

Nå.. Selvom der er ret længe til at jeg skal giftes har jeg selvfølgelig gjort mig nogle tanker omkring brylluppet og om hvad der skal ske. :) Så her er en lille oversigt over nogle af de tanker jeg har gjort mig og som er klaret.

Dato: 20/6-2015

Kirke: Gladsaxe Kirke kl. 13

Reception: Gladsaxe Gymnasium

Fest: Lokaler på Gladsaxe Gymnasium, som Kun Kant lejer ud

Budget: Ca. 50.000

Antal gæster: Ca. 42

Mad: Sørger Kun Kant for.

Fotograf: Min gamle klassekammerat, Louis :)

Blomster: Min kusine, som er uddannet blomsterbinder.

Makeup: Min gamle klassekammerat, Mia.

Negle: En veninde og tidligere "forælder" fra mit arbejde, Sarah.

Musik: H2B laver playliste

Transport: Min H2B's lækre Porsche :thumbsupsmileyanim:

Farver/tema: Hvidt, guld, sart lyserød, blonder og med sommerfugle.

Brudepige: Min bedste veninde, Stephanie.

Forlover: Nok H2B's bror.

Vidner: Mor og svigermor

Toastmaster: Min kusines kæreste, Jannich.

Vielsesringe: Er klaret!! :cheerleader3:

Gæstebog: En fin hvid en med sommerfugle og guld.

Det er hvad der er lige nu, men der kommer helt sikkert mere på!!

Edited by Metti
0

:loveshower:Kjoler :loveshower:

Inden jeg begyndte at kigge på kjoler, troede jeg at jeg var til store prinsessekjoler, men da jeg så kiggede rundt, fandt jeg ud af noget helt andet! Her er der nogle billeder i samme stil som det jeg leder efter:

post-62633-0-30481400-1390324002_thumb.jpost-62633-0-32723500-1390324043_thumb.j

Fandt en super smuk kjole til bryllupsmessen i Bella Centeret i søndags, men måtte desværre ikke tage billeder af den :(

Edited by Metti
0

Annonce ♥

Fandt en super smuk kjole til bryllupsmessen i Bella Centeret i søndags, men måtte desværre ikke tage billeder af den :(

Gud skulle man spørge om det? Jeg knipsede bare løs når jeg så noget jeg kunne lide... Så kun én stand hvor der var mange restriktioner, man måtte ikke tage billeder og så vidt jeg kunne se måtte man dårligt nok røre ved noget, så den stand gik jeg en stor bue udenom, jeg følte mig ikke velkommen...

0

Haha! Det skulle jeg nok også bare have gjort. :) Men ja, mange brudekjolebutikker har den regel fordi de er bange for at man går ud og får lavet kjolen et andet sted.

Den stand gik jeg også meget hurtigt forbi!! ;)

0

Haha! Det skulle jeg nok også bare have gjort. :) Men ja, mange brudekjolebutikker har den regel fordi de er bange for at man går ud og får lavet kjolen et andet sted.

Den stand gik jeg også meget hurtigt forbi!! ;)

Ja i deres butikker, men hvis man ikke må tage billeder på en messe, så ved jeg virkelig ikke hvad udstillerne laver der! Oh well... Jeg fik knipset de steder jeg ville :)

0

Tak. Ja, vi bor næsten lige ved siden af Gladsaxe Kirke, så det ville jo være oplagt. Er også den jeg er mest til. :)

Den ene præst kan godt være svær at forstå........og kordegnen kan godt blive en smugle irriteret over bruden hvis hun er en tand for langsom... :huh: MEN ellers har jeg kun fået god behandling der :loveboard:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal være væk i en ca. 10 dage. Først til Cape Town, hvor vi skal se townships, Robben Island og en masse andet. Bagefter til Port Elizabeth og på safari om morgenen og aftenen. Og så afslapning ved poolen i løbet af dagen. Ahh, det bliver dejligt med lidt varme. :)

0

Uhh. Så er jeg hjemme fra Sydafrika! Det var helt fantastisk at komme til Cape Town og få min store drøm om at besøge Robben Island opfyldt! Vi fik besøgt Langa, Cape Towns ældste township, som helt klart var en oplevelse og besøget værd! Vi var oppe på Table Mountain og var ude ved Cape Point og Kap det gode håb. Så super smukt! Bagefter var det videre til Port Elizabeth og til Amakhala Game Reserve. Alle skal opleve sådan en safari!! Det var noget af det vildeste og smukkeste jeg nogensinde har set! Alle var så søde og vi fik set stort set alle dyrene. En kæmpe oplevelse! :)

Det eneste minus var at jeg fik en bivirkning fra malariapillerne. :( Fik rigtig slemt sol eksem på især mine hænder, men det er heldigvis næsten helt væk nu. :)

0