Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 indlæg i dette emne

Rigtig flot hår! Elsker når håret sådan falder til siden, og hårsmykket er rigtig fint! Hvor er det trist med farmor, og så tæt på bryllup...øv! Kærlig tanker og en masse god karma til jer på lørdag!

Tusind tak! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i klar til i morgen? :-)

Ja, de sidste ting er kommet på plads og nu er det bare nerverne der skal slappe af. :)

Min mor kommer snart og henter mig og så står den på hygge med hende og min veninde lidt senere. :)

Er så mærkeligt og samtidig spændende at tænke på at det er i morgen! Glæder mig helt vildt! :)

Til gengæld fortsætter vi med uheldene. H2B knækkede en tand i går aftes (er blevet lavet i dag) og min Momse (mine kusiners mormor, som jeg er meget knyttet til) er blevet indlagt i Tyskland og ser rigtig skidt ud. Så hun kommer ikke i morgen.

Til trods for det, ser jeg stadig frem til i morgen. Glæder mig og prøver at skubbe det lidt i baggrunden. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er i klar til i morgen? :-)

Ja, de sidste ting er kommet på plads og nu er det bare nerverne der skal slappe af. :)

Min mor kommer snart og henter mig og så står den på hygge med hende og min veninde lidt senere. :)

Er så mærkeligt og samtidig spændende at tænke på at det er i morgen! Glæder mig helt vildt! :)

Til gengæld fortsætter vi med uheldene. H2B knækkede en tand i går aftes (er blevet lavet i dag) og min Momse (mine kusiners mormor, som jeg er meget knyttet til) er blevet indlagt i Tyskland og ser rigtig skidt ud. Så hun kommer ikke i morgen.

Til trods for det, ser jeg stadig frem til i morgen. Glæder mig og prøver at skubbe det lidt i baggrunden. :)

Håber i får en helt fantastisk, vidunderlig og dejlig dag :-D Vejret ser i hvert fald ud til at være med jer :-) Kæmpe stort tillykke, og husk at nyde det og tage jer god tid til alt for dagen suser bare afsted :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg huskede det... jeg huskede det....

:cheerleader3::cheerleader3: STORT TILLYKKE :cheerleader3::cheerleader3: Må jeres dag blive fyldt med latter, kærlighed og masser af glade mennesker. Håber vejret holder godt og alt er perfekt som i vil have det. :heart: -lig tillykke :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Mette.. :bearhug:

Er jo ellers aldrig herinde mere, men måtte alligevel lige ind og ønske dig et kæmpe stort tillykke med jeres store dag idag...

Håber dagen bliver lige som i har drømt om og mere til... Husk at nyde hvert øjeblik... :loveshower::loveshower:

Når dagen slutter er du en gift kvinde... Tillykke tillykke tillykke... :c166:()():loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak søde zillaer! Vi havde en helt igennem fantastisk dag/aften/nat! Idag er vi trætte, lidt tømmermændstrætte og super lykkelige. :)

Beretning og billeder kommer når vi kommer hjem fra bryllupsrejse. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer