Metti

Kærlighed <3 20/6-2015 - Billedespam fra vores dag <3

463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Beretning del 1:

Så må jeg vidst i gang med lidt beretning om dagen. Vi har ikke fået vores billeder endnu, men kan ikke vente længere. :wink:

Fredag:

Stort set alt var ordnet, så jeg gik rastløst rundt i lejligheden. Min H2B var taget ud til en ven for at vaske bilen og gøre den klar til dagen efter.

Pludselig ringede min kusine, som skulle ordne blomsterne. Hun var lidt stresset over at skulle ordne blomsterne, køre dem ud til mig + tage sig af hendes 7 mdr. gamle baby og nå at hente hendes 2½ årige senere. Hun spurgte om jeg ikke kunne komme ud til hende og det passede mig helt perfekt at komme ud af lejligheden og lave noget! :)

Da jeg kom hjem ordnede jeg blomsterne i vaserne og sørgede for at de sidste ting var pakket ned og i de rigtige kasser.

Jeg blev hentet af min mor omkring kl. 17 og vi tog hen til en lejlighed lige i nærheden, som min mor havde lejet. Min veninde/brudepige mødte os der.

Da vi havde indrettet os i lejligheden, gav jeg gaver til min mor og veninde. Et gavekort til ansigtsbehandling til min mor og en smartbox til min veninde. Og skøn som min veninde er, havde hun også en gave til mig! En tur i det der fiskespa. :)

Vi tog hen på en nærliggende restaurant og spiste lidt lækker mad og fik lidt vin. Da vi kom hjem fik vi lidt asti og sad ellers bare og hyggede. Kunne mærke at alkoholen hjalp på mine nerver. Jeg gik i bad og efterfølgende i seng omkring kl. 23. Faldt faktisk okay hurtigt i søvn (der gik ca. en halv time)

Vågnede så ca. kl. 02.30 og fik kun sovet en times tid indtil jeg stod op kl. 7.30. :td::(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning del 2:

Lørdag morgen og formiddag:

Stod op kl. 7.30 og spiste lidt morgenmad. Makeup kom kl. 9 og frisør ti minutter efter. Min mor fik ordnet sit hår, mens jeg fik lagt makeup. Jeg kunne godt mærke at jeg begyndte at blive lidt spændt og nervøs. Efter makeuppen fik jeg ordnet mit hår. Der var ingen stress i løbet af formiddagen og vi fik snakket og grint en masse, Fik det største grineflip med makeup artisten, som er en gammel klassekammerat. Det var SÅ dejligt!! Min veninde havde hårkrise, så frisøren ordnede da også lige hendes hår! :biggrin: Da jeg skulle i tøjet og have smykker på, kom nerverne virkelig!! At se det hele samlet var nervepirrende, men følte mig SÅ smuk! :c166:

Min far kom og vi fik taget lidt billeder og så kørte vi afsted mod kirken.

Redigeret af Metti
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Beretning del 3:

Kirken:

Nerverne sad virkelig uden på tøjet og da jeg kommer til kirken og går ind i våbenhuset og ser mine to brudebørn, måtte jeg lige trække vejret en ekstra gang for ikke at græde. De var så fine i tøjet og Merle havde fået en blomsterkrans på hovedet og Malik en revers i hans jakkesæt,. De var SÅ søde!! :a1221:

Vi gjorde os klar til at gå ind og mine brudebørn gik bag mig og min far sammen med min veninde. Lige så snart dørene gik op, begyndte jeg at græde, så tror ikke der er nogle gode billeder af mig på vej op til alteret. De få jeg har set, ser jeg meget bange og ked af det ud! :wink::tunge:

Min mand stod oppe for enden med hans forlover, hans bror, og så vildt lækker ud! :a1221: Vi kyssede hej og satte os ned. Nerverne og tårerne var der stadig lidt, så min svoger sad og lavede vejrtrækningsøvelser med mig. :wink:

Præsten holdt en rigtig god tale og sammenlignede livet og vores forhold med en Porsche. Meget rammende og humoristisk. :) Hun nævnte at familie, venner og børn fra min børnehave alle var der for at fejre vores kærlighed. Hun var så god, nærværende og varm og det var en rigtig god og rar vielse. Vi fik os også nogle grin, da Merle højt i kirken sagde hun ville op til sin Mette Mus og da en lille bebs begyndte at græde meget højlydt. :wink: Vi havde nævnt at vi var glade for Joh Legends sang All Of Me og den havde hun oversat et vers af. SÅ smukt! :loveshower: Fik mig også en ekstra tudetur, da jeg så min 24-årige lillebror, sidde og græde. Så sødt. :a1221:

Vi blev viet og gik ud fra kirken med store smil begge to. :heart:

Efter vielsen:

Efter vielsen fik vi sagt hej til alle de fremmødte. (Omkring 100-120 stk.!) Taget en masse billeder og kastet et par kilo ris på os. :wink: Vi fik også taget et gruppebillede med alle fremmødte. :)

Stemningen var så god og folk snakkede og grinede hele tiden. Gæsterne tog videre til receptionen og vi kørte fra kirken og 200 meter længere ned ad vejen. Kirken har et stort smukt grønt område, så det udnyttede vi. Vi fik taget billeder og tog derefter op til receptionen. :)

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder helt med tårer i øjnene og et smil på All Of Me er også en fantastisk sang den har også en betydning for os

ja kan godt forstå at i har udnyttet kirkens grønne område :loveshower: for det er virkelig et smukt sted :7himmel:

Hvor er i bare smukke :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Receptionen:

Vi blev mødt af alle vores gæster og gik rundt og hilste på alle. Så skar vi kagen og folk fik spist. :) Ellers prøvede vi at komme rundt om alle og få snakket med alle. Der var jo en del mennesker, så vi delte os op for at nå alle og ikke stresse. Da mange af receptions gæsterne var taget hjem åbnede vi nogle af vores gaver. Vi fik mange fine, gode gaver og søde kort. Her røg skoene også af. :wink:

Da klokken blev lidt i seks, gik vi ind i et tilstødende lokale, hvor festen skulle holdes.

post-62633-0-32859200-1435858072_thumb.jpost-62633-0-02067700-1435858083_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taler:

Vi fik forretten kl. 18.30 og min far var den første der holdt en tale. Hans tale handlede om, hvor heldige vi er, for at have fået hinanden og hvor glad han er for hans svigersøn. :)

Den næste var min svigerfar. Han fortalte om min mand, om hele hans opvækst og hvordan han altid har været en fighter der kæmper for det han vil. :)

Så var det min mor. Hun fortalte om vores historie fra start, da vi mødte hinanden som 15-årige og hvordan vi gik fra venner til kærester og nu mand og kone. :)

Den næste var mig. Og den får I lige: :)

Kære skat.

Vi har kendt hinanden i 11 år og været kærester i 8 år. Og nu er jeg vildt glad for at vi også kan begynde at tælle år som gift. Du er min bedste ven og min eneste ene. Jeg kan ikke forestille mig et liv uden dig og du er den bedste kæreste og nu mand i hele verden!

Da vi lærte hinanden at kende var du en lille drengerøv, der prøvede at imponere mig ved at kaste med tandpasta og spegepølser, som ikke virkede særlig godt! Du blev en nær ven, som jeg altid vidste at jeg kunne regne med og stole på. Du har holdt min lillebror og hans venner ud, når de ville drikke med os og du løb ikke skrigende væk da du lærte min mor og far at kende. Eller da du mødte resten af min skøre familie. Du har altid været der for mig, lige meget hvad det har måttet indebære og jeg ved at jeg kan regne med dig resten af mit liv.

Ingen ord kan beskrive hvor lykkelig jeg er i dag og hvor højt jeg elsker dig, men jeg vil alligevel sige tak.

Tak fordi du har gået med til denne dag.

Tak fordi du er som du er.

Tak fordi du har en dejlig familie som altid har været søde ved mig og har taget mig ind i jeres familie.

Tak fordi du holder min familie ud.

Tak fordi du endelig fattede at jeg ville giftes!

Tak fordi du elsker mig som jeg er.

Og tak fordi du vil dele resten af dit liv med mig.

Jeg elsker dig min skat.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taler:

Efter mig, kom min morfar. Han holdt den sjoveste tale jeg har hørt i mange år!! Den over 80 år gamle mand(!) snakkede om sex og om hvordan der kom mindre og mindre af den som årene gik. Så sjovt! :)

Den næste var min kusine. Hende og min mand har ikke haft så god en start, som hun nævnte i talen. Hun fortalte at hun elskede ham for hvordan han er sammen med mig og for mig og som person. Og hvor glad hun er for, at hendes datter elsker ham så højt. Hun havde også lavet en fin bog til os med en lille historie i. :)

Så kom min bedste veninde/brudepige. Hun fortalte mig hvor glad hun var for mig som veninde og for at min mand havde taget så godt imod hende. Hun fortalte at vi var perfekte for hinanden og eksemplet på det perfekte forhold. :a1221:

Så kom min mands barndomsven. Han holdt en rigtig sjov tale meget lig ham. Jeg mødte ham samtidig med min mand på Bornholm, da vi var 15 og han kunne så fortælle om hvordan 15-årige drenge rigtig var og hvordan de tænkte. Meget underholdende og indeholdt bl.a. snak om onani. :wink:-HAHA-

Redigeret af Metti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer